Als Marciano gaat koken volgende week met Kim, zou ik echt op alles commentaar leveren. te zout, te dun, te dik, waterig, smakeloos, vult niet etc.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:58 schreef Silves het volgende:
Uiteindelijk is kamer 3 de echte en de enige zeikers als het over eten gaat.geen geduld, willen altijd meer en nooit is het goed.
En schreeuwen dat kim nog niet heeft gehad..quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En heel netjes.Tiano heeft er al 3 in zijn mik.
Komt er wel een dan? :quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:00 schreef engine het volgende:
Hoelaat is de verdienopdracht vandaag?
Vast wel.quote:
Happy.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie earned his red wings
[ afbeelding ]
De grootste pannenkoek is Mexx zelfquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx ook continu aan het klagen over de grootte van de pannenkoeken, wat een sneu volk daar
Halfgebakken en zwart.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik zou ze helemaal misselijk voeren met pannenkoeken, voor Marciano en Kim, gewoon stuk of 10 op hun bord gooien
Ik lig in een deuk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Pppfff... wordt moe van dat hyperactive gedoe van Jeff
Ik denk dat hij dat doet om het zielige geklaag niet te horenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Die heeft een goede nacht gehad met Kim, en heeft nu teveel energiequote:Op vrijdag 18 november 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |