Ik val (voor zover bekend) alleen op mannen, maar daarom kan ik vrouwen nog wel mooi/aantrekkelijk vinden? Dat mannen dat (vaak) niet kunnen met mannen (want homoquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen maar vrouwen reageerden terwijl het ging om de mannen of je moet zelf op je eigen geslacht vallen natuurlijk
Dan moet je dat erbij zettenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat het was gericht aan de mannen want het ging om de mannen
Dat is wel heel erg apart en raar..quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij zegt van niet, had ook geen afscheid genomen van zijn zus..ik ben eenmaal zo, wat een klote mentaliteit.
Autistsich? is gewoon een lompe kerel uit zo,n mini dorp, die niks gewend is van het leven, de autisten kunnen net niet zonder de veiligheid van ouders of kinderen ect....quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit. Kun je nog zo autistisch zijn, maar zo over je ouders praten/denken vwb ziek zijn
Hij lag er verkeerd onderquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Gedekt zijn zou hij een gekleurd kontje hebben.
Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel en sla je de plank met je uitspraak even volledig misquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in je kokertje man-vrouw denken. Maakt het leven simpel en makkelijk
Ligt er maar net aan aan welke kant de ram stondquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Gedekt zijn zou hij een gekleurd kontje hebben.
Eindelijk werd tijd..zal ze leren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp echt niet dat ze die kapotte pannen nog gebruiken, die moeten direct weggegooid worden. Hier kan je doodziek van worden![]()
Had ik het toch goed.quote:
zou het weer gewoon over de streams kunnen gaan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel en sla je de plank met je uitspraak even volledig mis
Dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:40 schreef Silves het volgende:
Daar gaan we weer, Mirthe is weer aan het zeiken..wedden dat ze de andere het laat opknappen.
En niemand durft naar Rupert te gaan, is immers zijn recept..Jef krijgt de schuld.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
Eunice schrik zich kapot van het gebruik van frikandellen in het eten
Nee geloof dat iedereen een uitnodig heeft gehadquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
Zijn er nou serieus uitnodigingen voor een afterparty gegeven waar een deel niet mag komen?
#kleuterschool
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
Het maakt niet uit dat het iets uitmaakt
Wanda
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
Zijn er nou serieus uitnodigingen voor een afterparty gegeven waar een deel niet mag komen?
#kleuterschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |