In het vorige topic vertelde een groot groepje mannen verliefd te zijn geworden op KimDquote:
Zit hier een of andere psychologische logica achter die alleen jij snapt ofzo??quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
Jullie mogen eigenlijk niet eens meepraten want waar zijn de mannen hier
Niet happenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit hier een of andere psychologische logica achter die alleen jij snapt ofzo??
ik hoor hem nog vertellen, ik wil niet weten als mijn ouders ziek zijn, pas als ze dood zijn, maar kom dan binnen 48 u terug...werd terplekke kotsziek van die kille koude boerenpum.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel apart
Tegelijkertijd ook weer verwacht
Dat ging bij mij ook tegen elk vezel in mijn lichaamquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
ik hoor hem nog vertellen, ik wil niet weten als mijn ouders ziek zijn, pas als ze dood zijn, maar kom dan binnen 48 u terug...werd terplekke kotsziek van die kille koude boerenpum.
Je weet niet hoe de relatie met zijn ouders is? Alhoewel hij mij wel een type lijkt wat tot zijn 25e 30e 35e 40e bij zijn ouders op zijn zolderkamertje heeft gewoond...quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
ik hoor hem nog vertellen, ik wil niet weten als mijn ouders ziek zijn, pas als ze dood zijn, maar kom dan binnen 48 u terug...werd terplekke kotsziek van die kille koude boerenpum.
Maar hij heeft toch een slechte band met zijn ouders?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
Ik zie net Isaak langslopen
En opeens weet ik waar de kleur me aan doet denken
Hij is gedekt door een ram
Dit. Kun je nog zo autistisch zijn, maar zo over je ouders praten/denken vwb ziek zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja ik was in de zaak op foon, kon niet reageren toen...maar ja zo erg dat ik hem niet meer kan zien of luchten..alles voor het geld die gierengaard,quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ging bij mij ook tegen elk vezel in mijn lichaam
In
Alleen maar vrouwen reageerden terwijl het ging om de mannen of je moet zelf op je eigen geslacht vallen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit hier een of andere psychologische logica achter die alleen jij snapt ofzo??
Jaaaaaquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
De grap gaat iets anders maar ik snap je.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
Wat maakt dat uit dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen maar vrouwen reageerden terwijl het ging om de mannen of je moet zelf op je eigen geslacht vallen natuurlijk
Nee is geen grapquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De grap gaat iets anders maar ik snap je.
Dan wordt het wel een ander verhaal eerlijk gezegd. Dacht dat hij gewoon prima relatie hadquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een slechte band met zijn ouders?
Omdat het was gericht aan de mannen want het ging om mannenquote:
Hij zegt van niet, had ook geen afscheid genomen van zijn zus..ik ben eenmaal zo, wat een klote mentaliteit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een slechte band met zijn ouders?
Blijf jij maar lekker in je kokertje man-vrouw denken. Maakt het leven simpel en makkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat het was gericht aan de mannen want het ging om de mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |