abonnement Unibet Coolblue
pi_206724401

Loop er de hele dag mee, muziek, bellen. En de noise cancelling is perfect.
  Moderator vrijdag 18 november 2022 @ 20:40:22 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206724799
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef Zwansen het volgende:
M’n AirPods. _O_

Beste koop van dit jaar.
Eens!

Mijn cowboy fiets O+ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 18 november 2022 @ 20:57:19 #53
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_206725144
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:37 schreef summer2bird het volgende:
Over de keuken gesproken....
[ afbeelding ]

Sinds ik zo'n ding in huis heb zijn mijn messen altijd vlijmscherp.
Het is een whetstone/slijpsteen en er zijn talloze filmpjes over hoe je je messen ermee kan slijpen. Tis niet moeilijk en het geeft na een beetje oefenen een geweldig resultaat. Je schijnt er ook scharen, tuingereedschap en zakmessen mee te kunnen slijpen maar dat heb ik nog niet geprobeerd :P
Deze heb ik op zakformaat voor mijn zakmes, als je het een beetje kan is het eigenlijk bizar hoe goed dit werkt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_206728254
Honda cbr
  zaterdag 19 november 2022 @ 09:55:42 #55
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206730880


Dat ik jaaaaaaaren m'n anus rauw geveegd heb met enkel droge vierlaags, ik kan er met m'n hoofd niet bij.
pi_206731317
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:45 schreef summer2bird het volgende:
Nog eentje dan.
Deze pasjeshouder
[ afbeelding ]

Ik heb niet dezelfde, ik heb een goedkoop ding van Ali, maar kan het echt aanraden. Dat gekut tegenwoordig met 35 pasjes die je altijd bij je moet hebben (al kan je veel tegenwoordig op een app zetten)
Dit ding is echt handig om te hebben.
Over welke pasjes heb je het dan in godsnaam? Ik heb alleen mijn rijbewijs, id, kentekenbewijs en pinpas bij hoor..
  zaterdag 19 november 2022 @ 12:16:24 #57
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_206732416
Van die oploszakjes Latte Machiatto van Nescafé
Beati pauperes spiritu
pi_206732579
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 20:40 schreef Rene het volgende:

[..]
Eens!

Mijn cowboy fiets O+ !
[ afbeelding ]
Heb je dan ook een lasso mee?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 19 november 2022 @ 13:05:20 #59
501482 ThatWoman
Drives me nuts.
pi_206732991
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:37 schreef summer2bird het volgende:
Over de keuken gesproken....
[ afbeelding ]

Sinds ik zo'n ding in huis heb zijn mijn messen altijd vlijmscherp.
Het is een whetstone/slijpsteen en er zijn talloze filmpjes over hoe je je messen ermee kan slijpen. Tis niet moeilijk en het geeft na een beetje oefenen een geweldig resultaat. Je schijnt er ook scharen, tuingereedschap en zakmessen mee te kunnen slijpen maar dat heb ik nog niet geprobeerd :P
Is dit het ook waard bij cheapy action messen of kan ik dan beter een nieuwe set messen kopen?
pi_206733768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 13:05 schreef ThatWoman het volgende:

[..]
Is dit het ook waard bij cheapy action messen of kan ik dan beter een nieuwe set messen kopen?
Ik zou het gewoon aan jezelf vragen, hoef je ook niet steeds een nieuw account aan te maken.
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:24:33 #61
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_206734004
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 13:05 schreef ThatWoman het volgende:

[..]
Is dit het ook waard bij cheapy action messen of kan ik dan beter een nieuwe set messen kopen?
Het is handig in huis te hebben, hoef je ook niet steeds terug naar de Action te gaan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 19 november 2022 @ 15:12:41 #62
501482 ThatWoman
Drives me nuts.
pi_206734674
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:08 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ik zou het gewoon aan jezelf vragen, hoef je ook niet steeds een nieuw account aan te maken.
HAHA gaat het?
pi_206734918
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 12:16 schreef Academicus het volgende:
Van die oploszakjes Latte Machiatto van Nescafé
Prima suiker idd.
pi_206735211
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 13:05 schreef ThatWoman het volgende:

[..]
Is dit het ook waard bij cheapy action messen of kan ik dan beter een nieuwe set messen kopen?
Ja ik gebruik ze ook bij goedkope messen en die slijpen ook goed :Y
Twiddel
pi_206736070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 18:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ja, dat zal ook meespelen. Crypto staat even in het verdomhoekje. Terecht ook wel. Qua reclame, ik post gewoon oprecht waar TS naar vraagt. Het maakt mij blij.

Wat mij nog meer blij maakt in het dagelijkse leven is m' Air Up. Je drinkt water maar proeft een smaakje
[ afbeelding ]
Ik heb zo een Air Up want ik moet echt minder frisdrank gaan drinken maar helaas: ik vind het een vreselijk ding :@
Alles smaakt naar rubber van die dop (500000 keer afgewassen en nog steeds) en het water smaakt niet anders door de pod, mja naar rubber, dus wel anders.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206736086
Iets waar ik 'niet zonder kan': keukenrol :)
En alcogel wegens het werk, maar dan wel een hele goede waardoor je handen niet na de 10e keer gaan kleven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206736107
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 17:43 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ECOVACS DEEBOT OZMO T8 AIVI die zuigt en dweilt. O+
Werkt deze goed? Ik heb vroeger zo een robotje gehad maar de vloer werd zeiknat en al het water bleef in de voegen drijven. Is wel al lang geleden dus die dingen zullen vast een stuk beter zijn geworden :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 19 november 2022 @ 17:41:36 #68
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206736389


Ooit zo'n 25 jaar geleden in een 100 pesetas shop in Spanje gekocht en nog steeds handig om potten mee te openen!
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206737146
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 18:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ja, dat zal ook meespelen. Crypto staat even in het verdomhoekje. Terecht ook wel. Qua reclame, ik post gewoon oprecht waar TS naar vraagt. Het maakt mij blij.

Wat mij nog meer blij maakt in het dagelijkse leven is m' Air Up. Je drinkt water maar proeft een smaakje
[ afbeelding ]
Die Air Up is wel een heel apart concept, dat ga ik eens checken, nooit eerder zoiets gezien.

Hmmm, v/d prijzen (en dan vooral de pods) word ik dan weer veel minder enthousiast, ik houd het wel bij een bosje munt en/of wat limoen/citroen/gember etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tanatos op 19-11-2022 18:54:19 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206737374
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 november 2022 09:55 schreef Twiitch het volgende:
[ afbeelding ]

Dat ik jaaaaaaaren m'n anus rauw geveegd heb met enkel droge vierlaags, ik kan er met m'n hoofd niet bij.
Ah, bedankt voor de jaarlijkse verhoging v/d rioolheffing.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206737412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 17:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb zo een Air Up want ik moet echt minder frisdrank gaan drinken maar helaas: ik vind het een vreselijk ding :@
Alles smaakt naar rubber van die dop (500000 keer afgewassen en nog steeds) en het water smaakt niet anders door de pod, mja naar rubber, dus wel anders.
Bedankt voor de eerlijke review.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206737442
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 19:03 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Bedankt voor de eerlijke review.
Ja nou.. ik was eigenlijk best teleurgesteld want het ding is inderdaad prijzig en ik dacht echt dat dit een goed alternatief zou zijn voor mijn sloten frisdrank.
Ik weet ook niet of ik nog wat anders zou kunnen doen om die rubberen smaak weg te krijgen?
Ik hoop dat @Roellie80 misschien meer kan vertellen over de zijne?

Het concept zelf moet gewoon werken: smaak wordt enorm door ons geurvermogen bepaald, dus ik geloofde er echt in :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206737528
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 19:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja nou.. ik was eigenlijk best teleurgesteld want het ding is inderdaad prijzig en ik dacht echt dat dit een goed alternatief zou zijn voor mijn sloten frisdrank.
Ik weet ook niet of ik nog wat anders zou kunnen doen om die rubberen smaak weg te krijgen?
Ik hoop dat @:Roellie80 misschien meer kan vertellen over de zijne?

Het concept zelf moet gewoon werken: smaak wordt enorm door ons geurvermogen bepaald, dus ik geloofde er echt in :P
Ik ervaar dat eigenlijk niet zo. Ik denk dat het wel heel sterk afhangt van waar je vandaan komt. Toen ik van frisdrank afstapte smaakte water gewoon niet lekker. Na een tijdje went het en "erger" je er minder aan.
pi_206737612
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 19:16 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik ervaar dat eigenlijk niet zo. Ik denk dat het wel heel sterk afhangt van waar je vandaan komt. Toen ik van frisdrank afstapte smaakte water gewoon niet lekker. Na een tijdje went het en "erger" je er minder aan.
Nee ok dat begrijp ik wel, maar jouw drinkstuk moet toch ook echt naar rubber hebben geroken? De pods kunnen gewoon niet werken daar ze overheerst worden door het rubber?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206737627
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 19:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja nou.. ik was eigenlijk best teleurgesteld want het ding is inderdaad prijzig en ik dacht echt dat dit een goed alternatief zou zijn voor mijn sloten frisdrank.
Ik weet ook niet of ik nog wat anders zou kunnen doen om die rubberen smaak weg te krijgen?
Ik hoop dat @:Roellie80 misschien meer kan vertellen over de zijne?

Het concept zelf moet gewoon werken: smaak wordt enorm door ons geurvermogen bepaald, dus ik geloofde er echt in :P
Ik vind het concept ook nog steeds goed bedacht, en het fascineert me, maar de uitvoering is wel belangrijk en ik vind het ook nogal prijzig.
Aangezien ik allerminst sloten frisdrank drink, houd ik het voorlopig wel bij wat kruiden ed bij mijn water/thee.
Ik wacht wel tot ik het ergens goedkoper vind.

Je zou overigens ook iets als waterkefir kunnen proberen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tanatos op 19-11-2022 19:35:54 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206737645
Ik heb ook een AirUp. Na drie nierstenen moest er iets gebeuren om mij meer te laten drinken. Ik drink nu wel echt veel meer water. Wel zijn sommige smaken veel intenser dan andere. Dat rubberige herken ik niet. Nadat ik corona had rook ik een tijdje niks meer en kon ik maar weinig met die fles.

Ik vind dat ie één nadeel heeft, en dat is het slurpgeluid. Ik drink er daarom alleen maar thuis uit.
pi_206742163
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 17:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Werkt deze goed? Ik heb vroeger zo een robotje gehad maar de vloer werd zeiknat en al het water bleef in de voegen drijven. Is wel al lang geleden dus die dingen zullen vast een stuk beter zijn geworden :)
Werkt perfect. Ik zou haar niet meer willen missen. (ik noem haar Rosie) maakt een kaart aan van elke verdieping waar ze werkt. (a, ze kan meerdere verdiepingen aan)
Ze herkent kabel en keutels. Dus je hoeft niet op te ruimen en handig met huisdieren.
Je kunt no-go zones aangeven. Ze herkent tapijt dus gaat daar niet overheen als ze dweilt.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_206751458
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 19:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja nou.. ik was eigenlijk best teleurgesteld want het ding is inderdaad prijzig en ik dacht echt dat dit een goed alternatief zou zijn voor mijn sloten frisdrank.
Ik had dat met sodastream, wat een faalproduct is me dat :')
Ik hou van koolzuur (spa rood) maar wat je er met dat apparaat aan koolzuur in spuit is bij lange na niet zoveel als bij flessen uit de winkel. Een beetje als cola die al een paar dagen open staat, gewoon vies weinig.
En ja ik heb het ook al geprobeerd met gekoeld water (zelfs uit de diepvries) maar daar wordt het nauwelijks beter van. REsultaat: heb dat apparaat ongebruikt staan en haal nog steeds flessen uit de winkel |:)

Snap niet dat je zoiets niet leest in de reviews, want had eerst ingelezen en zou best goed moeten werken.
Maar best goed schijnt gewoon belabberd te zijn en niet hetzelfde.

Net zoiets als een airfryer, ja er komt iets uit wat op friet lijkt. Maar is bij lange na niet hetzelfde (het is gewoon ovenfriet :r )
pi_206751535
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 19:16 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik ervaar dat eigenlijk niet zo. Ik denk dat het wel heel sterk afhangt van waar je vandaan komt. Toen ik van frisdrank afstapte smaakte water gewoon niet lekker. Na een tijdje went het en "erger" je er minder aan.
Dat je moet wennen aan een wanproduct maakt het nog niet acceptabel voor mij.
Ik wil geen concessies doen, er worden gewoon valse beloftes gedaan.
Mensen die dit soort producten wel ok vinden zijn vaak ook tevreden met huismerk producten.
Die het toch ook vaak net niet zijn (ok er zijn soms uitzonderingen, maar over het algemeen is de kwaliteit minder).
pi_206751936
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:17 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Dat je moet wennen aan een wanproduct maakt het nog niet acceptabel voor mij.
Ik wil geen concessies doen, er worden gewoon valse beloftes gedaan.
Mensen die dit soort producten wel ok vinden zijn vaak ook tevreden met huismerk producten.
Die het toch ook vaak net niet zijn (ok er zijn soms uitzonderingen, maar over het algemeen is de kwaliteit minder).
Welkom in de wereld van marketing. Het is een middel om te wennen aan het drinken van water in plaats van frisdrank.

Ik houd ook niet van sporten. Dus toen ik een hometrainer kocht vond ik hier ook niks aan. En nog steeds niet. Dat maakt het doel en het nut er van niet minder
pi_206752036
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Welkom in de wereld van marketing. Het is een middel om te wennen aan het drinken van water in plaats van frisdrank.

Ik houd ook niet van sporten. Dus toen ik een hometrainer kocht vond ik hier ook niks aan. En nog steeds niet. Dat maakt het doel en het nut er van niet minder
Ik ken het product niet, maar wel een Sodastream. En die claimt hetzelfde bruiswater te maken als uit de supermarkt maar dat klopt dus niet.
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 20:13:35 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_206753379
Weet niet of het echt in dit topic past, maar goed.

One note. Ik dacht in het begin wat moet ik daar in hemelsnaam mee, maar het is superhandig!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_206753692
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 20:13 schreef Karina het volgende:
Weet niet of het echt in dit topic past, maar goed.
[ afbeelding ]
One note. Ik dacht in het begin wat moet ik daar in hemelsnaam mee, maar het is superhandig!
OneNote _O_
Spoilers!
  zondag 20 november 2022 @ 20:44:21 #84
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206753881
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:47 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Ik ken het product niet, maar wel een Sodastream. En die claimt hetzelfde bruiswater te maken als uit de supermarkt maar dat klopt dus niet.
Oh, ik ben juist heel tevreden met mijn Sodastream, kan zelfs meer bubbels in water krijgen dan in Spa rood.
Alleen gaat de co2 cilinder dan wel wat snel leeg en een dag later is er wel al veel prik uit. Misschien is de jouwe stuk, of druk je niet lang genoeg op de knop?
Het leek me ooit handig om dode frisdrank opnieuw leven in te blazen, maar dat kan dus niet, het schuim spoot alle kanten op :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Miss 200.000.000! zondag 20 november 2022 @ 20:45:19 #85
367000 roos94
pi_206753899
Ereader, lees nu zoveel meer

Tongschraper, dag slechte adem

Mijn bril, anders zag ik niks

Kruik, houd mij in bed warm
pi_206754694
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oh, ik ben juist heel tevreden met mijn Sodastream, kan zelfs meer bubbels in water krijgen dan in Spa rood.
Alleen gaat de co2 cilinder dan wel wat snel leeg en een dag later is er wel al veel prik uit. Misschien is de jouwe stuk, of druk je niet lang genoeg op de knop?
Het leek me ooit handig om dode frisdrank opnieuw leven in te blazen, maar dat kan dus niet, het schuim spoot alle kanten op :D
Ik ben er ook heel tevreden mee.
Spoilers!
pi_206754912
Onmisbaar
pi_206755343
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 20:13 schreef Karina het volgende:
Weet niet of het echt in dit topic past, maar goed.
[ afbeelding ]
One note. Ik dacht in het begin wat moet ik daar in hemelsnaam mee, maar het is superhandig!
Goeie!

Ben nog steeds op zoek naar een goede digitale organizer. De meeste producten hebben of te veel functies, of hebben te weinig functies, of hebben de goede functies maar doen net niet wat ik wil, of doen net wel wat ik wil maar dan niet op een (voor mij) logische manier :')
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206771809


Vanwege een beperking helaas een noodzakelijk kwaad. Maar zonder deze hulpmiddelen zou ik mijn leven niet normaal kunnen leiden.

Van alle voorbeelden met recht een product dat mijn leven beter maakt lijkt mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 november 2022 @ 08:27:30 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_206771914
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:51 schreef Roellie80 het volgende:

Ja, die heb ik ook. Maar wat nog makkelijker is, is de Curve app. Daar stop je al je pasjes in. En dan koppel je deze eventueel aan GooglePay of ApplePay om met je telefoon overal te betalen
Daar gebruik ik Stocard voor. Zelfde principe.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_206772016
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 08:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Daar gebruik ik Stocard voor. Zelfde principe.
Nice! Ga ik me eens over inlezen. Een van de voordelen van Curve is de "Go Back In Time" functie, waar mee je betalingen achteraf nog via een andere pas kan laten lopen.

  dinsdag 22 november 2022 @ 08:48:42 #92
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206772074

Deze, met zo'n ronddraaimechanisme om het water uit je dweil te krijgen.
Had altijd een kuthekel aan dweilen. Ben er nog steeds geen fan van, maar het gaat nu zoveel makkelijker en sneller.
pi_206792291
Powerbank


En een kruik inderdaad.
pi_206792321
Voor 4 tientjes, makkelijk aan te sluiten en gebruik het elke dag:

https://nl-nl.ring.com/products/video-doorbell-wired
  woensdag 23 november 2022 @ 17:29:01 #95
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206792804
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:16 schreef summer2bird het volgende:
De google tv chromecast met afstandsbediening _O_

[ afbeelding ]

Ik keek normaal nooit tv tot ik deze van iemand kreeg en sindsdien is het zoveel makkelijker dan met je telefoon klieren. Gewoon met de afstandsbediening aanzetten en je word voorzien met het complete aanbod dat alle streamingsdiensten te bieden hebben.
En je kan er Twitch mee kijken.
Echt zo handig en fijn _O_ veel beter ook dan alleen een chromecast.
Überhaupt de Chromecast; weliswaar standaard-exemplaren zonder afstandsbediening. Ik ben een grootverbruiker van die dienst.

Bij de radio's (zelfs aan die in de slaapkamer hangt er een) is er een extra apparaatje (zoek op 'Speaka' en 'audio extractor') tussen gezet, zodat het signaal naar pure audio vertaald wordt. Zo kunnen bijvoorbeeld ook NLZiet, YouTube en Spotify via een radio afgespeeld worden. Talkshows zijn vaak prima te volgen zonder het beeld erbij.

Toen m'n tv in de mid 10's langzaamaan van 'smart' in 'dumb' veranderde heb ik in eerste instantie zitten rotzooien met van die tv-sticks met zo'n mysterieus app-aanbod erop, maar dit is toch makkelijker.
pi_206793399
Dior Addict lip glow
Sicker than your average.
pi_206827880
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:14 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]

Kan niet meer zonder joh. Ik maak er ALLESSSS mee dicht in de keuken.
Wat is het?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 26 november 2022 @ 13:55:12 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_206827900
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 november 2022 13:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat is het?
IKEA BEVARA klemmen om geopende verpakkingen mee te sluiten :P
Zoals chips, pasta, rijst, zakjes kruiden, brood, meel, groenten, noem het maar op!
disclaimer
pi_206827941
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 13:55 schreef SQ het volgende:

[..]
IKEA BEVARA klemmen om geopende verpakkingen mee te sluiten :P
Zoals chips, pasta, rijst, zakjes kruiden, brood, meel, groenten, noem het maar op!
Oh ik gebruik daar momenteel wasknijpers voor. Misschien ook eens naar kijken. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206828192
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 13:55 schreef SQ het volgende:

[..]
IKEA BEVARA klemmen om geopende verpakkingen mee te sluiten :P
Zoals chips, pasta, rijst, zakjes kruiden, brood, meel, groenten, noem het maar op!
Oh handig waar te koop? Ik zie het al
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')