Het is begin februariquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:49 schreef Yinny het volgende:
Hoi! Ik ga begin februari nog wel even een rondje doen met wie er echt mee gaan, en tot een week van te voren kan ik aantal doorgeven.
Ik heb nog niks concreets afgesproken met het restaurant, dat ga ik dan ook doen, gezien er een aantal mensen het bedrag voor menu te hoog vinden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:42 schreef Yinny het volgende:
Copy paste vanaf hier +je naam
Yinny
Blues
golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2BBQ OVERLOAD MENU ¤59,95 P.P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 3: BEST OF BEEF MENU ¤41,75 P.P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in de aanwezigheidslijst even onze voorkeur er bij gezet.Spoilers!![]()
Copy paste vanaf hier +je naam
Yinny
Blues
golfer
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Yinny
Blues
golfer
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Leintjeuh (menu 3 en op zoek naar een buddy met menu 1 of 2)
![]()
Yinny
Blues
golfer
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Kaatje1 (menu1) wanneer @z80 ook gaat en ik mee kan rijden
We have far more in common than that which devides us..![]()
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Kaatje1 (menu1) wanneer @:z80 ook gaat en ik mee kan rijden![]()
![]()
Nee, dat is het punt juist. We moeten consensus hebben. Maar omdat er mensen begonnen over grote porties, kluiven en kosten zou het best kunnen dat er afvallers zijn als er consensus is bereikt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:35 schreef Blues het volgende:
Kan dat wel, verschllende menu's kiezen als groep?Spoilers!![]()
Ik eet vrolijk met 2 mee hoor, 1 is een kleiner menu, vandaar dat ik dat koosquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt juist. We moeten consensus hebben. Maar omdat er mensen begonnen over grote porties, kluiven en kosten zou het best kunnen dat er afvallers zijn als er consensus is bereikt.We have far more in common than that which devides us..![]()
Als ik een doggybag mee krijg voor de helft van wat ik niet bij menu 2 op krijg en z80 niet alle restanten van iedereen heeft opgegeten, vind ik het allemaal prima.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Kaatje1 (menu1) wanneer @:z80 ook gaat en ik mee kan rijden
Minilot vindt alle menus dikke prima
Let me see you stripped down to the bone![]()
Deze partypooper staat op het punt te beslissen niet mee te gaan.Er zijn ook nog andere verplichtingen, het is 2x bijna 3 uur rijden en dan wordt het hele weekend een haastklus
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Oh ik blief menu 2 (of 1) ook welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, dat is het punt juist. We moeten consensus hebben. Maar omdat er mensen begonnen over grote porties, kluiven en kosten zou het best kunnen dat er afvallers zijn als er consensus is bereikt.![]()
![]()
Ik wil ook*zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Die hoeveelheden die ik at krijg ik niet meer weg. Nog steeds een goede eter maar afdeling vuilniswagen is nu afdeling vuilnisvat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:14 schreef golfer het volgende:
Als ik een doggybag mee krijg voor de helft van wat ik niet bij menu 2 op krijg en z80 niet alle restanten van iedereen heeft opgegeten, vind ik het allemaal prima.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Memento-Mori (vindt ook alle menus prima)
Z80 (ik zie wel wat er op tafel komt)
[ Bericht 34% gewijzigd door Memento-Mori op 04-02-2023 23:31:51 ]![]()
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Memento-Moro (vindt ook alle menus prima)
Z80 (ik zie wel wat er op tafel komt)Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:47 schreef z80 het volgende:
Yinny
Blues (menu 1)
golfer (menu 2)
L-S (menu 2)
J (menu 2)
Borisz (menu 2)
Leintjeuh (geen voorkeur)
Memento-Mori (vindt ook alle menus prima)
Z80 (ik zie wel wat er op tafel komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |