abonnement Unibet Coolblue
pi_206828007
Ach ja de lieve zonen. Meisje worden voor minder verbannen van de familie :')

Zulke vaders zijn de reden dat dit soort dingen gebeuren.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2022 14:11:20 ]
pi_206828027
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 13:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat vind jij van de andere daders en ouders van die daders, nemen zij wel verantwoording? Volgens mij houden zij allemaal de kaken op elkaar en weet niemand iets van zijn betrokkenheid of van anderen die bewuste avond. Ondanks hun cultuur
Ze zoeken in ieder geval niet actief de media op om te laten zien hoe zielig en slachtoffer hun zonen eigenlijk wel niet zijn, in deze hele situatie. Ze zitten stil en schamen zich onderwijl in een hoekje.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 13:46 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Welke cultuur is dat dan? Die van snackbarhouders?
Doe maar zogenaamd lollig en blijf maar wegkijken

[ Bericht 0% gewijzigd door RamboDirk op 26-11-2022 14:21:43 ]
pi_206828043
Eigenlijk zou het niet eens veel uit moeten maken of Sanil de fatale schop heeft uitgedeeld of niet. Uit de rechtszaak blijkt dat Sanil een voortrekkersrol had in al het geweld. Dat zou je als vader sowieso moeten afkeuren
pi_206828104
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:13 schreef Mansjester het volgende:
Eigenlijk zou het niet eens veel uit moeten maken of Sanil de fatale schop heeft uitgedeeld of niet. Uit de rechtszaak blijkt dat Sanil een voortrekkersrol had in al het geweld. Dat zou je als vader sowieso moeten afkeuren
Ik vind het sowieso een manco in de rechtspraak dat je niet als groep wordt veroordeeld. Als er geen groep was, was er ook geen Sanil geweest. Dan had Carlo nog geleefd. Ze handelen niet alleen, dan durven ze niet. Iedereen die actief heeft deelgenomen aan de meerdere vechtpartijen die avond, allemaal de maximale straf van Sanil opleggen.

Alleen dan ga je ervoor zorgen dat dit soort zinloos groepsgeweld in voornamelijk het uitgaansleven gaat afnemen. Als je weet dat je het risico loopt dezelfde straf te krijgen als de agressieve klootzak uit je vriendengroep. Dan grijp je eerder in of haak je af.
pi_206828123
* foutief
pi_206828154
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:10 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ze zoeken in ieder geval niet actief de media op om te laten zien hoe zielig en slachtoffer hun zonen eigenlijk wel niet zijn, in deze hele situatie. Ze zitten stil en schamen zich onderwijl in een hoekje.
[..]
Doe maar zogenaamd lollig en blijf maar wegkijken
Blijf maar wegkijken? Kan je aangeven hoe ‘de andere cultuur’ deze zaak een stuk beter aanpakt? Zelfs de potentiële getuigen houden hun mond dicht. Die cultuur maakt op mij vrij weinig indruk, maar bij jou blijkbaar wel?
pi_206828176
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Blijf maar wegkijken? Kan je aangeven hoe de andere cultuur deze zaak veel beter aanpakt? Zelfs de potentiële getuigen houden hun mond dicht. Die cultuur maakt op mij vrij weinig indruk, maar bij jou wel?
Nee maakt ook geen indruk. Ik heb ze in ieder geval niet actief de media zien opzoeken. Ik heb ze niet actief zichzelf en hun zonen een slachtofferschap laten aanmeten in de media.

Maar goed, blijkbaar geloven jij en sommige anderen niet in cultuurverschillen of gaat je dat de pet te boven. Dat kan, dat mag.
pi_206828671
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Nee maakt ook geen indruk. Ik heb ze in ieder geval niet actief de media zien opzoeken. Ik heb ze niet actief zichzelf en hun zonen een slachtofferschap laten aanmeten in de media.

Maar goed, blijkbaar geloven jij en sommige anderen niet in cultuurverschillen of gaat je dat de pet te boven. Dat kan, dat mag.
Blijkbaar gelooft niet iedereen dat het nodig is om hier een racistisch tintje aan te geven.

Carlo is niet door één iemand dood geschopt. Sanil heeft de 'pech' dat hij de enige is bij wie daarvan bewijs gevonden is, maar de mededader(s) blinken ook niet bepaald uit in het nemen van verantwoordelijkheid of zo. Ze gedragen zich allemaal precies hetzelfde in de rechtszaal.
pi_206828771
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Blijkbaar gelooft niet iedereen dat het nodig is om hier een racistisch tintje aan te geven.

Carlo is niet door één iemand dood geschopt. Sanil heeft de 'pech' dat hij de enige is bij wie daarvan bewijs gevonden is, maar de mededader(s) blinken ook niet bepaald uit in het nemen van verantwoordelijkheid of zo. Ze gedragen zich allemaal precies hetzelfde in de rechtszaal.
Het benoemen van cultuurverschillen wegzetten als racisme typeert de wegkijker. Geen verassing.
pi_206828863
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Nee maakt ook geen indruk. Ik heb ze in ieder geval niet actief de media zien opzoeken. Ik heb ze niet actief zichzelf en hun zonen een slachtofferschap laten aanmeten in de media.

Maar goed, blijkbaar geloven jij en sommige anderen niet in cultuurverschillen of gaat je dat de pet te boven. Dat kan, dat mag.
Waarom zouden de andere daders de media opzoeken als zij in net mazzel hebben gehad en hun compagnon in zijn eentje boete doet?

Verder nemen al die anderen ondanks hun superieure cultuur geen enkele verantwoordelijkheid noch helpen zij op enige manier de nabestaanden van het slachtoffer en vind jij dat ondanks jouw cultuur helemaal prima. Dat zal bij jou toch ook wel een beetje pijn doen. Toch??
pi_206828901
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het benoemen van cultuurverschillen wegzetten als racisme typeert de wegkijker. Geen verassing.
In onze cultuur verassen we geen mensen
  zaterdag 26 november 2022 @ 17:28:50 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206830180
quote:
Als er nieuwe beelden zijn zullen die zijn zoon waarschijnlijk niet vrijpleiten, maar wel een paar andere daders ook aanwijzen, daar wordt de straf van zijn zoon niet lager van.
Maar prima, laat hem maar op zoek gaan naar andere beelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206830223
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 15:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Waarom zouden de andere daders de media opzoeken als zij in net mazzel hebben gehad en hun compagnon in zijn eentje boete doet?

Verder nemen al die anderen ondanks hun superieure cultuur geen enkele verantwoordelijkheid noch helpen zij op enige manier de nabestaanden van het slachtoffer en vind jij dat ondanks jouw cultuur helemaal prima. Dat zal bij jou toch ook wel een beetje pijn doen. Toch??
1. ik spreek niet over superieure of inferieure culturen, dat zijn jouw woorden. Je haalt continu zaken erbij die ik niet gezegd heb om een punt te maken :')
2. volgens mij gaf ik al aan dat de andere daders geen indruk maken.
3. leer begrijpend lezen
4. fijne avond
5. im out
pi_206831522
quote:
Bizar. Nul verantwoordelijkheid over zijn zoon. Dit tekent die cultuur. Heeft niks te zoeken in Nederland.
pi_206866537
’Het is goed zo’. Advocate Martijn T. reageert op seponeren verdenking van meineed in Mallorca-zaak. Schadevergoeding is een optie

quote:
De advocaat van Martijn T., de Hilversummer die niet wordt vervolgd voor meineed in de Mallorca-zaak, reageert opgelucht op dat nieuws en noemt het ’terecht’.
„We wisten het al”, zegt advocaat Irene Stas over het niet plegen van meineed door T. „Het is heel prettig dat het nu officieel vastligt en verder heb ik met Martijn afgesproken dat het zo goed is. Hij is heel blij en opgelucht en heeft niet meer de behoefte om de pers op te zoeken. Hij en zijn ouders zijn blij dat ze dit achter zich kunnen laten.”

T. werd eerder vrijgesproken van openlijk geweld, vechten, op Mallorca in de vroege ochtend van 14 juli 2021.

T. zat een nacht in de cel nadat hij op 6 oktober dit jaar in de rechtbank werd gearresteerd op verdenking van meineed, liegen onder ede. Hij heeft daardoor mogelijk recht op een schadevergoeding. „Ik kan mij voorstellen dat we daar nog achteraan gaan”, zegt Stas, „maar dat heb ik nog niet met hem besproken.”

Een klacht indienen zal niet gebeuren, aldus de raadsvrouw: „Dit is wat het OM mag doen. Ze mogen een beslissing lang op zich laten wachten, hoe keihard dat ook is voor Martijn. Een klacht zal geen zin hebben.”

https://m.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20221129_48483972
pi_206872602
Youness Boughlalah met advocaat Plasman bij Op1 ook Saskia Belleman komt.

twitter
  dinsdag 29 november 2022 @ 20:32:23 #267
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206873251
quote:
Volslagen gestoorde debiel, die vader.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 29 november 2022 @ 20:34:44 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206873287
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:57 schreef Nober het volgende:
Youness Boughlalah met advocaat Plasman bij Op1 ook Saskia Belleman komt.

[ twitter ]
@Zipportal en ik pakken de popcorn er alvast bij
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206875324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Volslagen gestoorde debiel, die vader.
Meer het standaard ontkennen van fouten begaan door je eigen familie. In veel landen is het normaal om achter je familie te blijven staan, zelfs ondanks overweldigend bewijs, een beetje het tegenovergestelde van een NSB-cultuur.
  dinsdag 29 november 2022 @ 22:13:34 #270
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206875531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Volslagen gestoorde debiel, die vader.
vanavond is ie op TV

OP1
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206875933
Nu bij op1
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 29 november 2022 @ 23:26:10 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206876323
Waarom kan dat niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206876508
Net gekeken, die pa ontkende dat die jongens hadden gevochten. Peter Plasman corrigeerde hem daarna. Was geen best optreden. De man is het spoor bijster lijkt wel.
Hallo
  woensdag 30 november 2022 @ 09:19:05 #274
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206877640
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 23:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
Net gekeken, die pa ontkende dat die jongens hadden gevochten. Peter Plasman corrigeerde hem daarna. Was geen best optreden. De man is het spoor bijster lijkt wel.
Die vader ontkend alles zelfs de DNA en de filmpjes en het geweldsverleden van die zoon en dat de zooon in de kroeg tegen Carlo stond te schreeuwen

lijkt me een beetje een hitler jochie die zoon
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206877655
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:19 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Alleen dan ga je ervoor zorgen dat dit soort zinloos groepsgeweld in voornamelijk het uitgaansleven gaat afnemen. Als je weet dat je het risico loopt dezelfde straf te krijgen als de agressieve klootzak uit je vriendengroep. Dan grijp je eerder in of haak je af.
Je bedoeld net als in landen met de doodstraf, daar is de criminaliteit ook een stuk lager omdat iedereen weet dat ze het risico lopen op een dergelijke straf...

Edit: Voor de mensen die het niet zagen: dit bedoel ik dus sarcastisch. Hogere of zwaardere straffen voorkomen helemaal niks en gaat helemaal niks door afnemen.

[ Bericht 9% gewijzigd door GereDathan op 30-11-2022 10:26:13 ]
pi_206877724
Overigens ben ik het ook niet eens met de manier hoe we hier in NL werken. Een groep kan elkaar beschermen door simpelweg de snater te houden. Dat is een zeer kwalijke zaak. Wat mij betreft zou er best iets opgenomen mogen worden in de wet waarbij je in dergelijke gevallen de hele groep strafs als zijnde de belangrijkste dader. In dit geval zou ik dus iedereen die aantoonbaar actief meedeed met dit geweld de 7 jaar geven die Sanil nu heeft gekregen.

Als men dat niet wenst te dragen, dan kan men de snater open trekken en het echte verhaal vertellen.

Die vader van Sanil is Seniel. Heeft helemaal niets met afkomst of cultuur te maken. Hij wil kostte wat het kostte zijn uitschot beschermen en alles goedpraten wat hij heeft gedaan. Het is niet voor niets dat Sanil zo is geworden, dat snappen we allemaal.

En dan zijn er van die mafklappers die uitgaansgeweld goedpraten. Net of dat normaal is. Het is abnormaal, in elke vorm en op elke manier. Of dat nu een duw is, een woordenwisseling of iemand doodschoppen.
pi_206877733
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 23:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
De man is het spoor bijster lijkt wel.
Zo is hij altijd al geweest hoor. De schuld bij anderen leggen, ontkennen, vergoeilijken. Alles om maar te voorkomen dat een fout bij hemzelf (of in dit geval zijn zoon) ligt. Enige verschil is dat het door de ruchtbaarheid van de zaak nu ook door de rest van Nederland gezien kan worden.
  woensdag 30 november 2022 @ 09:54:48 #278
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206877858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:31 schreef GereDathan het volgende:
Overigens ben ik het ook niet eens met de manier hoe we hier in NL werken. Een groep kan elkaar beschermen door simpelweg de snater te houden. Dat is een zeer kwalijke zaak. Wat mij betreft zou er best iets opgenomen mogen worden in de wet waarbij je in dergelijke gevallen de hele groep strafs als zijnde de belangrijkste dader. In dit geval zou ik dus iedereen die aantoonbaar actief meedeed met dit geweld de 7 jaar geven die Sanil nu heeft gekregen.

Als men dat niet wenst te dragen, dan kan men de snater open trekken en het echte verhaal vertellen.

Dat noemen we in NL openbare geweldpleging en daar is de hele groep ook voor veroordeeld.

Echter heeft Sanil een hogere straf omdat hij als enige Carlo geschopt heeft EN daar bewijs van is.
Doodslag op Carlo is dat.
Maar hij is dus ook veroordeeld voor openbare geweldpleging op de vriendengroep van Carlo.

In NL ben je onschuldig tenzij het tegendeel bewezen. Als ze niet eens zeker weten of iemand Carlo geschopt heeft kunnen ze diegene niet veroordelen.

De rechtbank heeft ook uitgesproken dat er minimaal nog 1 mededader is, maar dat niet kan worden vastgesteld wie.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_206877881
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:21 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je bedoeld net als in landen met de doodstraf, daar is de criminaliteit ook een stuk lager omdat iedereen weet dat ze het risico lopen op een dergelijke straf...
Net op het moment dat ik denk dat je bijna geen grote onzin kan uitkramen, kom je hier mee:

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:31 schreef GereDathan het volgende:
Overigens ben ik het ook niet eens met de manier hoe we hier in NL werken. Een groep kan elkaar beschermen door simpelweg de snater te houden. Dat is een zeer kwalijke zaak. Wat mij betreft zou er best iets opgenomen mogen worden in de wet waarbij je in dergelijke gevallen de hele groep strafs als zijnde de belangrijkste dader. In dit geval zou ik dus iedereen die aantoonbaar actief meedeed met dit geweld de 7 jaar geven die Sanil nu heeft gekregen.
_O-
  woensdag 30 november 2022 @ 10:05:44 #280
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206877953
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:31 schreef GereDathan het volgende:

Die vader van Sanil is Seniel. Hij wil kostte wat het kostte zijn uitschot beschermen en alles goedpraten wat hij heeft gedaan.
Dat is volgens mij niet wat seniel is :P
pi_206878073
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:57 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Net op het moment dat ik denk dat je bijna geen grote onzin kan uitkramen, kom je hier mee:
[..]
_O-
Geweldig inhoudelijk weer, broertje van Sanil toevallig?

Het sarcasme is je blijkbaar ontgaan bij de eerste post die je quote...

[ Bericht 5% gewijzigd door GereDathan op 30-11-2022 10:25:32 ]
pi_206878077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:05 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dat is volgens mij niet wat seniel is :P
Seniel betekent afgetakeld door ouderdom, volgens mij voldoet hij daar prima aan. Op een rijtje heeft hij ze zeker niet.
pi_206878100
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:54 schreef KapiteinIglo het volgende:
De rechtbank heeft ook uitgesproken dat er minimaal nog 1 mededader is, maar dat niet kan worden vastgesteld wie.
Precies mijn punt, omdat ze allemaal de snater houden komt er dus 1 mededader af zonder serieuze straf. Bravo, het heeft gewerkt als groep.

Als de hele groep 7 jaar had gekregen en dat hadden kunnen veranderen door te getuigen over deze mededader, dan had je eens moeten zien hoe snel ze erbij waren geweest om te praten.

Sanil zal door deze groep ruimschoots beloond worden over 7 jaar, hij vangt nu de klappen en minstens 1 mededader wordt uit de wind gehouden. Daar wordt hij straks ruimschoots voor beloond, let maar op.
  woensdag 30 november 2022 @ 10:21:37 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206878104
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:21 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je bedoeld net als in landen met de doodstraf, daar is de criminaliteit ook een stuk lager omdat iedereen weet dat ze het risico lopen op een dergelijke straf...
Que? In landen met de doodstraf is de criminaliteit lager?
Beweer je nou dat de criminaliteit in bijvoorbeeld de VS lager is dan in NL?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206878139
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Que? In landen met de doodstraf is de criminaliteit lager?
Beweer je nou dat de criminaliteit in bijvoorbeeld de VS lager is dan in NL?
Het sarcasme is je ontgaan? Dacht dat de 3 puntjes op het eind voldoende waren.

Nee natuurlijk is de criminaliteit daar niet lager. Waarmee ik dus wil zeggen dat het niets helpt op dat vlak. Ondanks dat ik er zelf ook voorstander van ben om de groep als geheel te straffen (zeker als ze bewust hun snater houden). Maar ik heb niet de illusie dat het op welk vlak dan ook zorgt voor minder criminaliteit.
  woensdag 30 november 2022 @ 10:57:59 #286
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206878454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:20 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Precies mijn punt, omdat ze allemaal de snater houden komt er dus 1 mededader af zonder serieuze straf. Bravo, het heeft gewerkt als groep.

Als de hele groep 7 jaar had gekregen en dat hadden kunnen veranderen door te getuigen over deze mededader, dan had je eens moeten zien hoe snel ze erbij waren geweest om te praten.

Sanil zal door deze groep ruimschoots beloond worden over 7 jaar, hij vangt nu de klappen en minstens 1 mededader wordt uit de wind gehouden. Daar wordt hij straks ruimschoots voor beloond, let maar op.
Ik vind dit echt bullshit. Ik weet niet welke detectives jij graag kijkt. Maar dit slaat nergens op.

Sorry maar het systeem werkt nou eenmaal zo. Iedereen kan wel een beetje eigen wetten verzinnen.

En die gevangenisstraffen die zijn uitgedeeld voor openbare geweldpleging en poging doodslag bij veel daders zijn wellicht ook al een trigger om te gaan praten.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_206878477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:57 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik vind dit echt bullshit. Ik weet niet welke detectives jij graag kijkt. Maar dit slaat nergens op.
Men houdt de mond omdat het iets oplevert. Die beloning moet je eruit halen. Of zodanig inregelen dat men dan ook maar behandeld en gestraft wordt als dader.

quote:
Sorry maar het systeem werkt nou eenmaal zo. Iedereen kan wel een beetje eigen wetten verzinnen.
Er worden dagelijks wetten verzonnen, wat is daar speciaal aan? En waarom zou je een bestaande wet niet kunnen aanpassen of uitbreiden als maatschappij?

quote:
En die gevangenisstraffen die zijn uitgedeeld voor openbare geweldpleging en poging doodslag bij veel daders zijn wellicht ook al een trigger om te gaan praten.
Dat merken we, ze hebben goed gepraat inderdaad.
pi_206878522
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 22:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
vanavond is ie op TV

OP1
Ik heb de TV afgezet toen dat item kwam, ik kan daar niet naar kijken want dan vliegen mijn frustraties naar grote hoogte, dat ze die man een podium geven zeg
  woensdag 30 november 2022 @ 11:10:23 #289
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206878576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb de TV afgezet toen dat item kwam, ik kan daar niet naar kijken want dan vliegen mijn frustraties naar grote hoogte, dat ze die man een podium geven zeg
inderdaad

Dan zegt ie man nog glashard, we weten allemaal dat ie het niet gedaan heeft , terwijl de bewijzen op tafel liggen als film, DNA, en getuigen
Die patatkraam gaat ie niet kwijt raken

Zal best een lieve jongen zijn als ie thuis is, en geld van zijn vader moet vangen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 30 november 2022 @ 11:23:01 #290
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206878745
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Men houdt de mond omdat het iets oplevert. Die beloning moet je eruit halen. Of zodanig inregelen dat men dan ook maar behandeld en gestraft wordt als dader.
[..]
Er worden dagelijks wetten verzonnen, wat is daar speciaal aan? En waarom zou je een bestaande wet niet kunnen aanpassen of uitbreiden als maatschappij?
[..]
Dat merken we, ze hebben goed gepraat inderdaad.
I’m out.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_206878802
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Men houdt de mond omdat het iets oplevert. Die beloning moet je eruit halen. Of zodanig inregelen dat men dan ook maar behandeld en gestraft wordt als dader.
[..]
Er worden dagelijks wetten verzonnen, wat is daar speciaal aan? En waarom zou je een bestaande wet niet kunnen aanpassen of uitbreiden als maatschappij?
[..]
Dat merken we, ze hebben goed gepraat inderdaad.
Zo lijkt het alsof jij straffen belangrijker vindt dan de juiste man straffen. Als er maar iemand in de cel beland en zij bepalen wie ze de schuld geven. Nu maar hopen dat die man er ook echt bij betrokken was en niet een anonieme Nederlander die nog nooit voet op Mallorca heeft gezet

Dat wordt een nieuwe netflix documentaire want hier zijn al legio voorbeelden en zelfs films van q
pi_206878828
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zo lijkt het alsof jij straffen belangrijker vindt dan de juiste man straffen. Als er maar iemand in de cel beland en zij bepalen wie ze de schuld geven. Nu maar hopen dat die man er ook echt bij betrokken was en niet een anonieme Nederlander die nog nooit voet op Mallorca heeft gezet

Dat wordt een nieuwe netflix documentaire want hier zijn al legio voorbeelden en zelfs films van q
Nee, ik ben absoluut voorstander van de juiste man straffen. Maar als de juiste man bewust uit de wind wordt gehouden door een groep, waardoor je de juiste man niet kunt straffen dan moet je de hele groep maar straffen.
  woensdag 30 november 2022 @ 14:26:47 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206880577
Ontwijk- en ontkengedrag van die vader was ronduit walgelijk in de uitzending. Goor schepsel die vent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206880938
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:26 schreef Molo het volgende:
Ontwijk- en ontkengedrag van die vader was ronduit walgelijk in de uitzending. Goor schepsel die vent
Hij kwam vooral over als een niet bijster slimme man. En verder dan "ik weet 100% zeker dat mijn zoon onschuldig is" retoriek kwam hij niet, dat was het gesprek.

Ik mag toch aannemen dat men bij deze verlakker geen snacks meer koopt.
  woensdag 30 november 2022 @ 15:03:26 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206880949
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:26 schreef Molo het volgende:
Ontwijk- en ontkengedrag van die vader was ronduit walgelijk in de uitzending. Goor schepsel die vent
Ik kan het me ergens wel inbeelden dat je zo als vader reageert, maar je moet dan toch ook wel het morele kompas hebben dat je dit soort uitingen niet in het openbaar doet lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206881708
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:26 schreef Molo het volgende:
Ontwijk- en ontkengedrag van die vader was ronduit walgelijk in de uitzending. Goor schepsel die vent
Walgelijke mentaliteit inderdaad.

Vooral ook omdat voor de waarheidsvinding het in eerste instantie handig was geweest, als de Gooische vrienden gewoon hun bek hadden open getrokken.
pi_206881783
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik kan het me ergens wel inbeelden dat je zo als vader reageert, maar je moet dan toch ook wel het morele kompas hebben dat je dit soort uitingen niet in het openbaar doet lijkt me.
Als je een moreel kompas hebt verdedig je dit soort gedrag na zoveel maanden juist niet.

(Gister niet de beste man gezien, maar ervan uitgaande dat hij doet alsof zijn zoon niks gedaan heeft.)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 30 november 2022 @ 16:28:51 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206882158
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik kan het me ergens wel inbeelden dat je zo als vader reageert, maar je moet dan toch ook wel het morele kompas hebben dat je dit soort uitingen niet in het openbaar doet lijkt me.
Hij straalde weinig moreel kompas uit iig.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 30 november 2022 @ 18:16:13 #299
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206883826
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:02 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Hij kwam vooral over als een niet bijster slimme man. En verder dan "ik weet 100% zeker dat mijn zoon onschuldig is" retoriek kwam hij niet, dat was het gesprek.

Ik mag toch aannemen dat men bij deze verlakker geen snacks meer koopt.
Thuis zal het best een lieve jongen zijn, maar in de kroeg haantje spelen , grote bek hebben en stoer doen.
Soms moet je niet stoer willen doen, maar beter wat afzakken en het van een afstand bekijken
sowieso geen ruzie maken in een kroeg ,

wil jij mijn kruk hebben nadat ik ben wezen piesen? goed joh , blijf ik ff staan , heb het zo vaak meegemaakt .
loop ik naar buiten , voor ie verder gaat met ruzie maken met mij, zuke types houden anders niet op
anders krijg je een glas in je gezicht

Laat hem maar ruzie met een ander maken, ik vermoed dat Carlo naar buiten is gegaan , soms komt zo een gek dan achter je aan , moet zijn frustraties kwijt
Zeker tegenover zijn "vrienden"

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 01-12-2022 09:54:39 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 1 december 2022 @ 10:51:38 #300
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206890486
quote:
Een effect van alcohol is ontremming.

Ontremming betekent dat je sneller dingen doet of durft, die je anders niet zou doen.
Dat komt doordat alcohol ook je controle over jezelf vermindert.
Als je een beetje alcohol drinkt merk je dit doordat je vrolijker en enthousiaster wordt.

Sommige mensen praten meer als ze gedronken hebben.
Als je veel drinkt kun je overmoedig worden en dingen doen, waarvan je later spijt hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 01-12-2022 13:07:47 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')