Te vers na het debacle van Herrey Kane denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:26 schreef Cee het volgende:
Zag er gaaf uit inderdaad! Begrijpelijk dat ze dingen er uit knipten die voor de Britten wellicht weinig herkenbaar of relevant waren. Grote schande dat ze Herrey’s niet toonden, schande.
Beetje onbeschoft en ondankbaar om de Nederlanders er bijna allemaal uit te knippen. 😳 S10 had sowieso ook erbij gemoeten.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:06 schreef NailQueen het volgende:
The Herreys, Carola, Antique, S10, Lenny Kuhr, Frizzle Sizzle, OG3NE, Michael Schulte, Sandra Kim, Edsilia (optreden) en Cornald Maas zijn uit de BBC uitzending geknipt.
Dus op Johnny Logan na is alles van voor 2005 eruit geknipt?quote:Op zondag 1 januari 2023 12:06 schreef NailQueen het volgende:
The Herreys, Carola, Antique, S10, Lenny Kuhr, Frizzle Sizzle, OG3NE, Michael Schulte, Sandra Kim, Edsilia (optreden) en Cornald Maas zijn uit de BBC uitzending geknipt.
Ik durf met zekerheid wel te zeggen dat de Avrotros S10 en Lenny Kuhr wel uitzendquote:Op maandag 2 januari 2023 19:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus op Johnny Logan na is alles van voor 2005 eruit geknipt?
Vreemde keuzes wel, geen Herreys, Lenny Kuhr of Michael Schulte maar dus kennelijk wel Senhit en Sheldon Riley.
Hoop dat de Nederlandse uitzending een evenwichtigere keuze maakt.
S10 lag nog fris in het geheugen maar ik denk dat de BBC zo min mogelijk Nederlands er in wilde.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Beetje onbeschoft en ondankbaar om de Nederlanders er bijna allemaal uit te knippen. 😳 S10 had sowieso ook erbij gemoeten.
Woensdag hier op TV dacht ik?
Helemaal eensquote:
Ik wil een keer erheenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |