Wow. Kippenvel weerquote:Op woensdag 23 november 2022 16:09 schreef NailQueen het volgende:
Er is een aftermovie!
https://vimeo.com/7741805(...)g5XYZVGqhqQrMivUksa8
(Ik wil weer terug)
Dit bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dit gaat allemaal buiten de EBU om.
Juist de initiatieven vanuit de fans zelf proberen ze toch steeds meer te controleren.
Sam was er niet bij. Of was zijn optreden van te voren opgenomen? Dan hadden we het toch wel moeten zien?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:50 schreef Funhouse het volgende:
De BBC zendt op 1 januari na het optreden van Sam Ryder 'The Big Eurovision Party' uit. Zou dit de opname van Het Grote Songfestival zijn?
[ afbeelding ]
Er staat niet bij dat het iets met Sam Ryder is he. Sam Ryder is een aparte show. Denk dat er een redelijk kans is dat het gewoon de Ziggo show is.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sam was er niet bij. Of was zijn optreden van te voren opgenomen? Dan hadden we het toch wel moeten zien?
Rylan was er, ik vroeg me al af wat hij er precies aan het doen was, maar dat zal het wel wezen. Ik denk dat hij backstage met interviews en talks de show aan elkaar heeft gepraat voor de uitzending.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:50 schreef Funhouse het volgende:
De BBC zendt op 1 januari na het optreden van Sam Ryder 'The Big Eurovision Party' uit. Zou dit de opname van Het Grote Songfestival zijn?
[ afbeelding ]
Ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Er staat niet bij dat het iets met Sam Ryder is he. Sam Ryder is een aparte show. Denk dat er een redelijk kans is dat het gewoon de Ziggo show is.
Engelsen hebben ooit dit gedaan, dan zouden ze weer zoiets hebben opgenomen, daar niks over gelezen.
Ja, het lijkt me dat ze vooral voor de Engelstalige dingen gaan. Misschien ook nog wat interviewtjes tussendoor?quote:Op donderdag 8 december 2022 10:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat de Nederlandse inzendingen, Frizzle Sizzle, Edsilia, OG3NE, Stefania en Lenny Kuhr, de Britse uitzending niet gaan halen. S10 en Duncan misschien nog wel.
En door de Nederlandse presentatie van Cornald en Edsilia eruit te knippen kom je een eind.
Ik zag ook dat het Eurovision song contest twitter account wel de aankondiging van Rylan had geretweet, dus dan kan het opeens welquote:Op donderdag 8 december 2022 12:57 schreef Nashipeer het volgende:
https://www.liverpoolecho(...)ew-year-big-25702149
Als je dit artikel leest zonder voorkennis zou je haast denken dat de show die op BBC wordt uitgezonden ergens live plaatsvindt in het VK, en wordt georganiseerd door het VK :|
Volgens mij is zowat iedereen in dat team nu Brits, dat merk je soms wel.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:11 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ik zag ook dat het Eurovision song contest twitter account wel de aankondiging van Rylan had geretweet, dus dan kan het opeens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |