What's another Ier?quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:46 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me was op vakantie in Dublin en vloog vanmiddag terug en kwam hem tegen op het vliegveld!
en door...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why Tell Me Why heeft ze al een eeuwigheid geleden gecoverd toch?quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Bij de Ding-a-dong podcast zei ze dat ze nu Anita Meyer zingt.
Leidt ook afquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:55 schreef NailQueen het volgende:
De dansers bij Edsilia waren overbodig
In 2007 was het er maar 1 die overbodig wasquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:55 schreef NailQueen het volgende:
De dansers bij Edsilia waren overbodig
Dan wordt het gehouden in MECCquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:57 schreef Em31 het volgende:
Ziggo Dome op beeldWe moeten snel weer winnen
Ahoy en Rotterdam moet herkansing krijgen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:57 schreef Em31 het volgende:
Ziggo Dome op beeldWe moeten snel weer winnen
Het liedje van hun vader was echt niet het beste wat er tussen zatquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
Zingen kunnen ze wel, maarja gemiste kans qua nummer
Dat denk ik ook niet neequote:Op woensdag 4 januari 2023 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het liedje van hun vader was echt niet het beste wat er tussen zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |