Als ze toch met SL's bezig zijn, doe deze maar. Gaan we dat regelen Febo?quote:
of de febo maakt ze gewoon even duidelijk dat zij kunnen doen wat ze willen.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat denken ze daarmee dan te bereiken behalve wantrouwen?
ze hebben de ballen niet geteld, de briefjes die er inzaten niet nagekeken, dus hoe zouden ze dat weten?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Boeit ze niet,er zaten namen niet bij.
Is het dan een slechte voorbereiding?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze hebben de ballen niet geteld, de briefjes die er inzaten niet nagekeken, dus hoe zouden ze dat weten?
Wanda heeft ze geteld.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze hebben de ballen niet geteld, de briefjes die er inzaten niet nagekeken, dus hoe zouden ze dat weten?
Lief dat ze haar nu even steunen.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:48 schreef lojanda het volgende:
Ik snap Moraima wel met haar twee nieuwe knieën.
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
beste bewoners, graag stil zijn bij het roken (ofzoiets)
zoe: hou je bek mannnn
Haar ouders moeten toch ook wel heel erg trots op haar zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
Die had ze toch ook bij het trampoline...quote:Op donderdag 17 november 2022 16:48 schreef lojanda het volgende:
Ik snap Moraima wel met haar twee nieuwe knieën.
Gele kaart incoming. Beter nog; toneelhaakje.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
Idd, Zoë en Mexx dat is weer een aanfluiting.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lief dat ze haar nu even steunen.
Met Zoe heb ik 0 medelijden.
of je springt op een trampo of 1 meter naar beneden op een dun matje zit nogal een verschil inquote:Op donderdag 17 november 2022 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die had ze toch ook bij het trampoline...
weet ik veel, het is ook weinig interessantquote:Op donderdag 17 november 2022 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het dan een slechte voorbereiding?
Okee.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet ik veel, het is ook weinig interessant
Daar durfde ze uiteindelijk wel en ging goed maar daar kom je anders terecht op je knieën, van die hoogte met dat gewicht op de harde grond terechtgekomen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die had ze toch ook bij het trampoline...
Kamer 3 kan hier wat van leren.quote:
KimD reageerde te snel waardoor je al genoeg weetquote:Op donderdag 17 november 2022 16:48 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey zegt dat ie een zak tot aan zijn knieën heeft. Moraima kijkt KimD aan.
nog niet zo gelachen als tijdens het wachten op de opdrachtquote:Op donderdag 17 november 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kamer 3 kan hier wat van leren.
Het mooiste was toen ze de loods binnenliepen.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog niet zo gelachen als tijdens het wachten op de opdracht![]()
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:54 schreef lojanda het volgende:
Pfff verschrikkelijk weer hoe plat Jeff weer praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |