Vast iets positiefsquote:Op donderdag 17 november 2022 16:36 schreef lojanda het volgende:
Heeft Marciano eigenlijk al iets tegen Kim gezegd?
Precies, en als dat geen dikke sigaren voor de manager worden weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 17 november 2022 16:38 schreef lojanda het volgende:
1575,- kunnen ze weer een lading bier en wijn inslaan..
Klopt weer geen zak van. Maar zo rolt de Febo.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het lege balletje ook verdacht
Dan kun je er beter gewoon een balletje minder instoppen want dat valt niet opquote:Op donderdag 17 november 2022 16:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt weer geen zak van. Maar zo rolt de Febo.
Reken maar op een paar meer lege balletjes.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kun je er beter gewoon een balletje minder instoppen want dat valt niet op
is voor de spanning, wat zou daar voor verdachts aan moeten zijn. er moesten gewoon 10 man hangenquote:Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het lege balletje ook verdacht
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:40 schreef Charmian het volgende:
gaan ze weer met die m&m's...bij de volgende boodschappen zitten ze ook in mijn tas
Wat denken ze daarmee dan te bereiken behalve wantrouwen?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reken maar op een paar meer lege balletjes.
Mooi uitzicht wel.quote:
wantrouwen jegens wie? de regie?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat denken ze daarmee dan te bereiken behalve wantrouwen?
Ik krijg er ook iedere keer zin in als ik het zie. Heb wel een zak in huis maar heb de verleiding tot nu toe nog kunnen weerstaanquote:Op donderdag 17 november 2022 16:40 schreef Charmian het volgende:
gaan ze weer met die m&m's...bij de volgende boodschappen zitten ze ook in mijn tas
Boeit ze niet,er zaten namen niet bij.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat denken ze daarmee dan te bereiken behalve wantrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |