quote:Op woensdag 16 november 2022 23:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat waren ze gelijk al. mooi ook wel hoe snel dat met hele kleintjes gaat
al heb ik er wel bij gehad die achter een gordijn de behoefte deden
Dat hadden ze eerder ergens geleerd dan?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:52 schreef suzi1 het volgende:
tijd terug moest ik zand uit de tuin in een bak doen, want die wisten dat zand graven scheiten was
ja bij de boerderij waar ze buiten leefdenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerder ergens geleerd dan?
Ja eigenlijk wel logisch dan.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja bij de boerderij waar ze buiten leefden
domino's tegenover laten bezorgenquote:Op donderdag 17 november 2022 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker binnen blijven maar hemaatje
Ja das wel redelijk irritantquote:Op woensdag 16 november 2022 23:55 schreef suzi1 het volgende:
ooojaaa heb ooit een kat gehad die deed t vaak onder de bank. en soms stapte je daar net op met je blote voeten als je op de bank wilde gaan zitten en je voet daar net zette
isoleren 101 met soesjequote:Op donderdag 17 november 2022 00:21 schreef suzi1 het volgende:
toen had ik daarna de randen vol met pur gespoten. en dat moest ik weer wegkrabben. maar daar ging dan minstens 2 jaar overheen
Lekker aan het klussenquote:Op donderdag 17 november 2022 00:21 schreef suzi1 het volgende:
toen had ik daarna de randen vol met pur gespoten. en dat moest ik weer wegkrabben. maar daar ging dan minstens 2 jaar overheen
lekker de hele dag e-kachelenquote:Op donderdag 17 november 2022 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga mij aanmelden voor zonpaneeltjes denk ik
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:10 schreef suzi1 het volgende:
ik had friet speciaal. ze vroegen of ik het op wilde eten of meenemen. dus heb ik gekozen voor opeten
doe je anders dan meenemen en nooit opetenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:10 schreef suzi1 het volgende:
ik had friet speciaal. ze vroegen of ik het op wilde eten of meenemen. dus heb ik gekozen voor opeten
ASOT natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
wat gaat deze aaf ons allemaal nog brengen denken jullie?
Een voorgerecht dat steviger is dan hoofdgerechtquote:Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ja toch hemal prima, gewoon even voorgerechtje scoren bij de overbuurman
wat is de temperatuur dan, en hoe hoog staat je verwarming?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef suzi1 het volgende:
ik hoor de de cv steeds aanslaan, maar verwarming is niet aan. is dat normaal?
hier kan ik wat meequote:Op donderdag 17 november 2022 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
en als die op 15,5 stond en het word kouder dan 15,5 gaat ie verwarmen he
straks lanceer je nog kernkoppenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
ik ga even op een knopje drukken waarvan ik niet wist dat die bestond. kijken of die echt bestaat
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
of mrsloveable voor je laten uitzoeken
ik liep laatst wel iemand tegen het lijf, daar zou ik wel verliefd op kunnen wordenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:42 schreef suzi1 het volgende:
nou je kan toch vorig jaar verliefd zijn geweest op de bakkerin van de super
moet je haar vaker tegen t lijf gaan lopenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik liep laatst wel iemand tegen het lijf, daar zou ik wel verliefd op kunnen worden
Biefstukquote:Op donderdag 17 november 2022 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
ja ik ga nu aan de slag, eerst wat groentjes hakken daarna is biefstuk al lekker op temp en kan die snel gebakken worden
Zeker en wild vlees is beter dan veequote:Op donderdag 17 november 2022 19:54 schreef Loveable het volgende:
Zal vast wel heel erg lekker smaken
Nooit wild gegetenquote:Op donderdag 17 november 2022 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker en wild vlees is beter dan vee
Ja maar wild eet van de planten in de natuur ipv veevoer en kan vrij rondlopen itt veehouderijquote:Op donderdag 17 november 2022 20:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nooit wild gegeten
Maar ligt er aan hoe vee dieren geleefd hebben.. eigenlijk weet je dat niet echt, tenminste van de supermarkt niet.
Dat is wel weer zoquote:Op donderdag 17 november 2022 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar wild eet van de planten in de natuur ipv veevoer en kan vrij rondlopen itt veehouderij
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:44 schreef Moonlight het volgende:
Misschien moet ik mijn naam veranderen in hematompoes
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Leuk tochDan zijn we een soort stelletje
Nu nog dokkenquote:Op donderdag 17 november 2022 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
heb al mrsloveable aangevraagd
daten op afstand?quote:Op donderdag 17 november 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
oh hoe heb je stevee zo ver gekregen?
nu niet al was er even een korte piek geweest halverwege oktober. Maar verwacht wel weer een piekje ergens december/januariquote:
Niet eens. Ik heb niet zo'n apparaat. Nee, gewoon pannen op het gasfornuis, aardappelen, vlees, dat allemaal.quote:
nee, maar ik bedoel dat je als 60+ kan klinken zonder 60+ te zijnquote:
Je bedoelt dat iemand verstandig en wijs kan klinken. Ja, klopt.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, maar ik bedoel dat je als 60+ kan klinken zonder 60+ te zijn
lekker bezig man!quote:Op donderdag 17 november 2022 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet eens. Ik heb niet zo'n apparaat. Nee, gewoon pannen op het gasfornuis, aardappelen, vlees, dat allemaal.
quote:Op donderdag 17 november 2022 22:48 schreef suzi1 het volgende:
maar ik vond GG meer als 30er klinken
quote:Op donderdag 17 november 2022 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt dat iemand verstandig en wijs kan klinken. Ja, klopt.
Ik ook eerstquote:Op donderdag 17 november 2022 22:50 schreef suzi1 het volgende:
weedee dacht dat ik ergens begin 20 was![]()
Dank je. Het is gezonder, en op zich nog wel leuk ook. Moet het niet aanbranden...quote:
dat niet per sequote:Op donderdag 17 november 2022 22:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
omdat ik kinderachtig ben of hoezo?
Hoe klinkt een 60plusser dan? Ouderwets taalgebruik? Of omdat puur omdat diegene muziek herkent uit 1990?quote:Op donderdag 17 november 2022 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
Beter klinken als 60+ dan slechts eruit zien als 60+
Af en toe wel belerend. Muziek uit 1990 herken ik ook, toen bestond ik niet eensquote:Op donderdag 17 november 2022 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe klinkt een 60plusser dan? Ouderwets taalgebruik? Of omdat puur omdat diegene muziek herkent uit 1990?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |