Ik vind Mirthe ook lief ,maar ze moet wel leren om niet alles bij anderen te leggen en ophouden met dat 'mensen later terug willen pakken. Dat zei Mora vanmiddag of gisteren wel mooi: dat gedrag maakt je lelijk en dat heb je niet nodig. Mirthe moet voor zichzelf opkomen , en niet hetzelfde gaan doen als wat zij anderen verwijt.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet zo, ik vraag me continu af of ze nu zo is, of zo acteert
Op alles wat iemand doet in de loods, komt er meteen: ja maar Jeff, ja maar Jeffquote:Op donderdag 17 november 2022 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om te kotsen schrijf je, nogal overdreven.
Ik geef gewoon aan dat er daar meer zijn die van alles pakken.
Heb er even over nagedacht en zou niemand kunnen opnoemen nee misschien Wendy maar die is dus ook een hittepetitquote:Op donderdag 17 november 2022 00:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Welke vrouw in de loods is niet vermoeiend om mee om te gaan?
Dat hele managers verhaal klopt van geen kanten .quote:Op donderdag 17 november 2022 00:42 schreef spapaars het volgende:
Grote drama om 2 eieren en 2 frikandellen.
kost geen drol, en ze hebben genoeg eten nu.
Gisteravond was er ook een groep van 4 a 5 man om deze tijd wat aan het eten in de keuken.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:43 schreef Poesjuh het volgende:
Gaat niet om wat ze at of wat het kostte
Haar gedrag is spuuglelijk
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 17 november 2022 00:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Gezellig samen zitten en wat drinken, iedereen!quote:Op donderdag 17 november 2022 00:44 schreef Poesjuh het volgende:
Ja hoor mirthe wurmt zich bij jef en jasper en Wendy boven bij kantoor, en heeft ze nu leila gehaald? Die zegt ik kom alleen voor wijn. Leila heeft 2 koude gluwijn
De opmerking: Ik durf het eindelijk zei me genoeg.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Jeff zuipt ieder dag wijn , rode wijn . Glühwein was nog een restantquote:Op donderdag 17 november 2022 00:44 schreef Poesjuh het volgende:
Ja hoor mirthe wurmt zich bij jef en jasper en Wendy en heeft ze nu leila gehaald? Die zegt ik kom alleen voor wijn. Leila heeft 2 koude gluwijn
Zal ze wel verteld zijn dat er wordt verwacht dat ze wat drama maken.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele managers verhaal klopt van geen kanten .
Waar maak je je naar om? Je haat naar hem zit wel heel diep, het is ook een soapquote:Op donderdag 17 november 2022 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zuipt ieder dag wijn , rode wijn . Glühwein was nog een restant
Ofnie nadat ze snacht n half blok kaas in dr bh wegstopt en in de haast de rest vd kaas op het aanrecht vergeet, stiekeme slangquote:Op donderdag 17 november 2022 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De opmerking: Ik durf het eindelijk zei me genoeg.
Daar hadden ze het vannacht idd uitgebreid over: ze hebben weer tv gemaakt . beetje babbelen over manipulatietactieken Kimmie onder druk zetten .quote:Op donderdag 17 november 2022 00:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal ze wel verteld zijn dat er wordt verwacht dat ze wat drama maken.
Dat lukt de 1 beter dan de ander.
Ja weet ik, ik volg de streams zelf ook de hele dag maar toch bedankt voor de infoquote:Op donderdag 17 november 2022 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zuipt ieder dag wijn , rode wijn . Glühwein was nog een restant
Gewoon omdat het kan, yolo!quote:Op donderdag 17 november 2022 00:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik volg de streams zelf ook de hele dag maar toch bedankt voor de info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |