ja erg hè, ze voelt zich schuldig zegt ze, omdat ze alleen eetquote:Op donderdag 17 november 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe weer overdreven goedkeuring aan het vragen en verontschuldigen . Ligt er allemaal zo dik bovenop.
Waar ze eerst een paar keer met haar vingers aflikkend door het pestopotje ging en weer terug werd gezet in de koelkast, vieze meidquote:
Ja , storend en nep. Ik weet dat het haar vandaag allemaal wat teveel was, maar ze is niet zielig en ze moet ophouden met die vergeldingsdrang naar anderen toe.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja erg hè, ze voelt zich schuldig zegt ze, omdat ze alleen eet
quote:
Hij heeft die proef wel gehaald dus zijn keus. Daar kan je hem niet op afrekenen natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2022 00:11 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk is het de schuld van Jeffrey want die stuurde Jerrold naar huis
Lekker schrapen met een vork in die pan ... Maar wel lief dat ze morgen een maaltijd overslaat die niet uitgeserveerd kan gaan worden ...quote:
Ik durf eindelijk voor mezelf te koken.quote:
Blijf het een aparte vindenquote:Op donderdag 17 november 2022 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik durf eindelijk voor mezelf te koken.
Ja dit vind ik wel triestig .quote:Op donderdag 17 november 2022 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik durf eindelijk voor mezelf te koken.
Dat gezeik over gezonder eten komt me nu wel de strot uit ... doe normal mee met de rest Berend of flikker een eind op richting je next cruiseshipquote:Op donderdag 17 november 2022 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend heeft Spijt van het ei en wil geen frikandel, Mirthe wil voor Berend frikandellen bakken. Berend wil niet meer vlak voor het slapen gaan eten en gezonder eten.
Het was ook geen serieuze opmerking. Al kun je voor Bern hetzelfde zeggen als voor Jerrold. De kans dat Jeff het spel wint is niet heel groot omdat ie altijd grote kans maakt weggestemd te worden. In dat geval zou je ook kunnen kiezen voor de aanwezige Martin die sowieso niet goed in de groep lag en die mogelijk nog een dubbele agenda heeft. Of Ciano die je niet kunt vertrouwen en jou het liefst ziet gaan. Maar inderdaad hij doorstond het en dan mag hij die beslissing als persoon nemen.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft die proef wel gehaald dus zijn keus. Daar kan je hem niet op afrekenen natuurlijk
Naar zijn moeder ook goed?quote:Op donderdag 17 november 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gezeik over gezonder eten komt me nu wel de strot uit ... doe normal mee met de rest Berend of flikker een eind op richting je next cruiseship
Dat is ze ook. Dat is leukquote:Op donderdag 17 november 2022 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Blijf het een aparte vinden
Als Jeff wordt weggestemd dan is dat ook prima. Dat was dan de keuze van die persoon, net als Jeff ook kon kiezen.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook geen serieuze opmerking. Al kun je voor Bern hetzelfde zeggen als voor Jerrold. De kans dat Jeff het spel wint is niet heel groot omdat ie altijd grote kans maakt weggestemd te worden. In dat geval zou je ook kunnen kiezen voor de aanwezige Martin die sowieso niet goed in de groep lag en die mogelijk nog een dubbele agenda heeft. Of Ciano die je niet kunt vertrouwen en jou het liefst ziet gaan. Maar inderdaad hij doorstond het en dan mag hij die beslissing als persoon nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |