quote:Op woensdag 16 november 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt hij tegen Isaac met zijn gebleekte baard.
Als je zulke eisen stelt vind je nooit iemand iddquote:Op woensdag 16 november 2022 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Een goed uitziende vrouw van 45 ziet hem al niet staan maar hij wil liever een knappe meid van 25 - 35.....tuurlijk man
Die moet hem ook nietquote:Op woensdag 16 november 2022 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
Erik zal het toch echt moeten zoeken in de categorie Maddy
Hij is wel erg duurzaam met zijn kleding, ik schat zo'n 25 - 30 jaar oudquote:
Dat pak zeker.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is wel erg duurzaam met zijn kleding, ik schat zo'n 25 - 30 jaar oud
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp nu het likken van de borden van Erik, het is zonde om daar de kraan voor te laten lopen om het bord voor te spoelen, doordat het bord goed schoongelikt is, kan het zo het afwaswater in.
Ik denk dat als Erik manager zou worden, dat iedereen verplicht zijn bord moet aflikken![]()
Mooie UI.quote:
Hij wast ze ook amperquote:Op woensdag 16 november 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is wel erg duurzaam met zijn kleding, ik schat zo'n 25 - 30 jaar oud
Ze zijn in de aanbieding.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Al was hij de laatste man op aarde, dan ging ik langs het Kruidvat
Seks werkersquote:Op woensdag 16 november 2022 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Er zijn echt wel vrouwen voor Erik die de daad als een wederdienst zien en verder de hele dag kaarten en volgzaam meepraten
Maar hij wil ook niet tongen, dat vindt hij dan weer vies (alleen met zijn borden mssn)quote:Op woensdag 16 november 2022 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Er zijn echt wel vrouwen voor Erik die de daad als een wederdienst zien en verder de hele dag kaarten en volgzaam meepraten
Misschien tips aan JW vragen voor een jong exemplaar uit Thailandquote:
Doet me denken aan een fragment in Rain Man, hoe voelt de tongkus en hij zij "wet".quote:Op woensdag 16 november 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar hij wil ook niet tongen, dat vindt hij dan weer vies (alleen met zijn borden mssn)
Erik ziet er ook uit als 67 dus heel vreemd dat je dat denkt is dat nietquote:Op woensdag 16 november 2022 23:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik dacht serieus dat Erik ergens in de 60/70 was 🙈
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |