ze vindt haar kont/buik te dik ?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
Kim Dis op dieet.. vermoeiend die vrouwen. Hou eens op.
Heb ik gemist. Over wie ging dit? Kim K en Mexx? Zeker niet Kim D toch? die is ex-militair, die zou zoiets volgens mij echt niet pikkenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zorgwekkend.. die gaan later kinderen opvoeden met dit beeld
Blijft irritant dat Kim heel graag die bepaalde mayo wil en dat dat niet kan want 'eerst de groep' etc etc. Maar al die onzin van anderen is prima.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet ie steeds hoor .. maar vooral om het weer aan andere dingen uit te geven. En ik heb het idee dat de febo er soms gewoon dingen bijstopt ... geld raakt maar niet op.
Is verliefd dus dan ga je op dieetquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is op dieet vertelt ze net ...
Ze was 2kg aangekomenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vindt haar kont/buik te dik ?
KimK en Mexx iddquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Over wie ging dit? Kim K en Mexx? Zeker niet Kim D toch? die is ex-militair, die zou zoiets volgens mij echt niet pikken
Meiden zoals Mexx en Kim K die overdreven zorgzaam/ onderdanig doen waarbij de man alles bepaaltquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Over wie ging dit? Kim K en Mexx? Zeker niet Kim D toch? die is ex-militair, die zou zoiets volgens mij echt niet pikken
een emmer mayo hequote:Op woensdag 16 november 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft irritant dat Kim heel graag die bepaalde mayo wil en dat dat niet kan want 'eerst de groep' etc etc. Maar al die onzin van anderen is prima.
Om in de trouwjurk te passen.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is verliefd dus dan ga je op dieet
nounounou zo kannie wel weerquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff zijn mayo in haar mondje?
Dan is ze gek. En een slecht voorbeeld.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vindt haar kont/buik te dik ?
Jappie sowiesoquote:Op woensdag 16 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wie slikt er toch steeds zoveel ibuprofen/ paracetamol dan?
Daar gaat het steeds over..
Jasperquote:Op woensdag 16 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wie slikt er toch steeds zoveel ibuprofen/ paracetamol dan?
Daar gaat het steeds over..
ik zou dat ook een keer hebbenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft witbrood gekocht .. hij heeft zin in witbrood. 'Flikker op met je bruin brood'
I know.. maar niet voor haar alleen... ik snap wel dat het veel geld is maar toch.. Zij probeert hem al tijden af te remmen, Jeff spent geld als water. Nu wil zij iets en kan het niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
een emmer mayo he
het gaat niet om een potje
Ik vind het doodeng !! In alles rekening houden met 'je mannetje' alsof je geen eigen mening hebt . En ze kiezen er gewoon ook zelf voorquote:Op woensdag 16 november 2022 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind het maar eng, slecht voorbeeld ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |