Thnx. Ik pas het aan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
De opbrengst van het ijsblok smelten werd in de uitzending naar boven afgerond, op het grote scherm stond 238,-
SPOILER: Score per deelnemerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:37 schreef KinKiJan het volgende:
Katapult darten: 225
Zowel @:greysbones als ik, maar ook Rupert in de loods kwamen ieder op zichzelf op 225 uit, maar ze kregen daar op het scherm blijkbaar 205 te zienHad er 205 bij geteld, maar Rubert zegt net toch 225 dus ga het weer aanpassenSPOILER: Score per deelnemerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moraima was in de uitzending inderdaad 125 nog iets.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: 1367 (woog 125, wilde ze niet zeggen, als enige, dus teruggerekend)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze hebben 0 verdiend stond op het score bord, heel raar dusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:06 schreef KinKiJan het volgende:
Met de door de deelnemers zelf gebouwde obstacle run werd -130 'verdiend'.
Ik koppels moesten ze het parcours afwerken.
Mirthe Rupert 40
Janet Eunice -50
Ima Jasper 40
Zoe Moraima -50
Bern Wendy -50
Erik Marciano 40
Babs Jeff -50
Sasha Isaac -50
Totaal: -130
Ja, had het net aangepast. Zet dit ook als 0 in mijn notes (met de -130 tussen haakjes)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben 0 verdiend stond op het score bord, heel raar dus
Thnx vul hem even aan, had de opdracht niet gezien gisterenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Janet en Imi - Doos 10 - Juiste sleutel zoeken binnen 2,5 minuut - 0 euro (25)
Imi en Isaac - Doos 3 - Hengel maken, sleutel onder deksel uit vissen in 5 minuten - 60 euro
Isaac en Marciano - Doos 15 - 100 sec om sleutel tussen moeren op een stang uit te halen - 0 euro (50)
Marciano en Mirthe - Doos 5 - Dik touw uit de knoop halen in 2 minuten - 5 euro
Mirthe en Eunice - Doos 12 - Vragen beantwoorden om 9/10 sleutels weg te spelen, 5 sec p. vraag - 0 euro (80)
Eunice en Wendy - Doos 7 - 2 minuten om morsecode te onthouden, daarna 2 om te ontcijferen - 0 euro (15)
Wendy en Jasper - Doos 8 - Antwoorden op vragen omzetten in cijfers, 4 min om te ontcijferen - 0 euro (90)
Jasper en Erik - Doos 1 - SMS code ontcijferen, antwoord op de vraag is de code van het slot - 100 euro
Erik en Jeff - Doos 2 - Rekensom uitrekenen in 2,5 minuut, antwoord is de code - 0 euro (40)
Jeff en Babs - Doos 11 - Compilatie van liedjes van artiesten met cijfer in de naam - 45 euro
Babs en Sasha - Doos 13 - woordzoeker, overgebleven letters zijn de code - 0 euro (30)
Sasha en Bern - Doos 14 -rekensom oplossen binnen een minuut - 35 euro
Bern en Zoe - Doos 4 - Bekende Nederlands die een code vormen - 0 (70)
Zoe en Rupert - Doos 9 - Kruiswoordpuzzel binnen 2 minuten - 10 euro
Rupert en Moraima - Doos 6 - Gekleurde blokjes tellen - 0 euro (20)
Totaal: 255,-
Was al bijgevuld in de OPquote:Op maandag 5 juni 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Verdiend met de waterdragen opdracht
¤209,-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |