Er bloeit hier liefde op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat bedoel je met NielsXXX
Woordle 518 4/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:
We hebben hier wel te maken met iemand die jaloers is op een zak patat.quote:
In voor- en tegenspoed, Niels.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
We hebben hier wel te maken met iemand die jaloers is op een zak patat.
Ernstige jaloezie is geen goede eigenschap gezien Niels zijn gepassioneerde liefde voor Trump. Kan je hem delen?quote:
Ik denk het.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ernstige jaloezie is geen goede eigenschap gezien Niels zijn gepassioneerde liefde voor Trump. Kan je hem delen?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ernstige jaloezie is geen goede eigenschap gezien Niels zijn gepassioneerde liefde voor Trump. Kan je hem delen?
Doet het niet.quote:
Apart, bij mij wel.quote:
Nou nou nouquote:
Ah, die doet het wel.quote:
Hier een kruisje. Zelf klikken is niet hoe het hoort.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ander ook hoor Niels er wordt nu al een psychologisch spelletje gespeeld uit jaloezie.
Oh bij mij niet maar ik zal nu stoppen met mijn eigen jaloezie aangezien ik jullie al het geluk samen gun.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier een kruisje. Zelf klikken is niet hoe het hoort.
Ga een stamppot maken. Heb meeste nog in huisquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
Bruinebonensoep?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tomatensoepquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bruinebonensoep?
Ik heb nog erwtensoep en neem er een saucijzenbroodje bij.
Wow, wat een verandering, zelf gemaakt?quote:
Hapje eten in de stad.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Unieke maaltijd dit zou zo in mijn kookboek kunnen staanquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bruinebonensoep?
Ik heb nog erwtensoep en neem er een saucijzenbroodje bij.
Het is echt een aanrader!quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Unieke maaltijd dit zou zo in mijn kookboek kunnen staan
Bram Ladage?quote:
Unox zou failliet zijn zonder Drizztquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, wat een verandering, zelf gemaakt?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, wat een verandering, zelf gemaakt?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Unox zou failliet zijn zonder Drizzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |