lekker hemaatje, klinkt goed!quote:Op woensdag 16 november 2022 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
hertenbiefstuk gehaald, kon andere soorten wild niet vinden bij AH. Maar ga niet vandaag eten want mutti ff langsgeweest
Ellendig weer ...quote:Op woensdag 16 november 2022 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
jaaa toch wel!![]()
kwam lang oliebol kraam
Jaaaquote:
ik had 3 gewone en 3 met krenten. inmiddels nog 1 gewone en nog 2 met krentenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Maar ellendig om langs die oliebollenkraam te lopen ....
En op een heleboel stond MAILY.
Ja, met hoofdletters
No (more) pozza todayquote:Op woensdag 16 november 2022 17:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had 3 gewone en 3 met krenten. inmiddels nog 1 gewone en nog 2 met krenten
quote:Op woensdag 16 november 2022 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tuurlijk wel, tis ten slotte woensdag
is dat nu?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:36 schreef engine het volgende:
4x Tweede ronde
Raymond van Barneveld v Simon Whitlock
Michael Smith v Rob Cross
Danny Noppert v Gerwyn Price
Dirk van Duijvenbode v Joe Cullen
GENOT
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed straks
[ afbeelding ]
toppie!quote:Op woensdag 16 november 2022 18:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Straks inderdaad. Wel in die volgorde....Barney begint kwart over 8.
Zie post hierboven voor de youtube linkquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zie post hierboven voor de youtube link
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel bakje ramen mee willen slurpen
lolquote:Op woensdag 16 november 2022 19:04 schreef engine het volgende:
Iets heel anders maar ik vond het grappig vanmorgen. Had gisteravond een tijdje met iemand gepraat die werkt waar ik cursus heb....hij beweerde al 47 dagen onafgebroken iedere dag 12 uur te maken. Hij begint iedere dag om half 6.
Kom ik vanmorgen om kwart over 8 bij de cursus....komt hij ook net aangelopen![]()
Ja ik wist ook wel dat het gelul was. Het mag niet eens. Maar had niks gezegdquote:
* engine prikt schakel met vorkquote:
Smakelijk alvastquote:Op woensdag 16 november 2022 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
zo maar is even pizzaatje in de oven gooien
Staat al opquote:
Morgenavond Gizmo.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Staat al op![]()
Vind deze gast best leuk.
Bij Darkie?quote:
quote:
Ah gaafquote:
Verkeerde.quote:
Maar das in decemberquote:
Damn.quote:
Zeg dat wel.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Damn.
Ik ga in een hoekje zitten huilen.
dacht dat het nooit te hard kon zijn bij jouquote:Op woensdag 16 november 2022 20:13 schreef engine het volgende:
Ik luister even naar die Japanse dame....wat een herrie kan die produceren
Zeldenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dacht dat het nooit te hard kon zijn bij jou
En dan ook nog Japans.....hoe groot zou de terror scene daar zijn?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Maar wel mooi om te zien dat het voor de verandering geen agressief uitziend ventje is die terror draait
Bennie kaalquote:Op woensdag 16 november 2022 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie meer dit voor me
[ afbeelding ]
HAKKUHHHHquote:Op woensdag 16 november 2022 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie meer dit voor me
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ze hebben heel veel subculturen.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ook nog Japans.....hoe groot zou de terror scene daar zijn?
Best wel groot. En gek op Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ook nog Japans.....hoe groot zou de terror scene daar zijn?
Van vorig oud en nieuw?quote:
Ook niet echtquote:
Ik weet wel dat er een hardcore scene is maar uptempo kende ik niet uit Azië. Ofja ook wel maar dat is dan meer richting happy hardcore ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel groot. En gek op Nederland.
Je hebt wel donker haar toch?quote:
Jupquote:
Donkerblond noemen ze het volgens mij. Of bruinquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Donkerblond noemen ze het volgens mij. Of bruin
Dan blijf ik binnenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Komt over een uur een flinke plas regen aan
Verdorie wou nog vragen of je straks een boswandeling wil doenquote:
Het bos is eng in de avond/donkerquote:Op woensdag 16 november 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdorie wou nog vragen of je straks een boswandeling wil doen
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Het bos is eng in de avond/donker
Had je Barney gezien?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
dart stream loopt nie echt lekker
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
nee verdorie ik was beetje vergeten, totdat je het net zei en toen dacht ik owja darts
Noppie komt hierna.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
vind die bullie wel een mooie stijl hebben als het loopt oogt het zo easy
haha ja dat klopt welquote:Op woensdag 16 november 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Noppie komt hierna.
Ja mooie stijl en kan echt heel goed darten maar ik ben geen fan. Vind het zo'n saaie kerel ofzo.
Waar is dit van dan? Ziet er gaaf uitquote:Op woensdag 16 november 2022 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
vroeger kwamen dat soort plaatjes uit fotosjop. echt genot
Ah daar zat ik aan te denken maar had niet gedacht dat daar ook z'n foto's vanaf zouden komen. Echt prachtigquote:Op woensdag 16 november 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
james web na het ontstaan van een nieuwe ster oid
Ja maar niet alleen mooi. Gewoon bizar dat ze het vast kunnen leggen.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ja echt van die onwerkelijke plaatjes zijn het. super mooi
quote:
Ah hij is weer aangesloten....nu was ik even afgeleidquote:Op woensdag 16 november 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
cross gaat beter gooien zo lijkt het
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
wel spannend, elke refresh is een leg dichterbij
Jaaquote:
Beter tochquote:Op woensdag 16 november 2022 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik loop paar sec achter maar iig geen gesjeik
Smerige finish van Price meteen.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet wel even tripples gaan raken
Wajooquote:
dat is je mijn ziggo wachtwoordquote:Op woensdag 16 november 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
dank jullie![]()
nu nog uitvinden wat mn ziggo pw ook weer was
Kun je ergens opzoeken...had ik laatst ook...schakel weet vast beter hoequote:Op woensdag 16 november 2022 22:37 schreef suzi1 het volgende:
nee van mn modem. ik heb die andere pw ooit gegeven.
welke heb je?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:12 schreef suzi1 het volgende:
tablet uit! hij doet t en dat is fijn. morgen kijken of ik hem vaker ga gebruiken
heb al 2 tablets. maar zijn verouderd en ik gebruikte ze nooit
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:12 schreef suzi1 het volgende:
tablet uit! hij doet t en dat is fijn. morgen kijken of ik hem vaker ga gebruiken
heb al 2 tablets. maar zijn verouderd en ik gebruikte ze nooit
dan kan je wel lekkere meerdere programma's tegelijk volgenquote:
gewoon voor filmpjes gebruikenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:15 schreef suzi1 het volgende:
ik hou van kb en niet tippen op een scherm. dus had tablet met kb en om de eoa reden pakt die alle nummerieke en backspace toetsen niet. dus opzij geschoven
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
visjes film erop en dan kunnen de katjes spelen met de visjes
Ja dat doen ze soms echt...heel geinigquote:Op woensdag 16 november 2022 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
visjes film erop en dan kunnen de katjes spelen met de visjes
Niet eensquote:
Ik snap em nietquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
naja ik snap die pomp ook niet
Stream!!quote:Op woensdag 16 november 2022 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
alle katjes wiebelen op de tablet
Ja Dirk is niet best vanavond. Dit gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
oei cullen knalt even die bull erin
hahaquote:Op woensdag 16 november 2022 23:45 schreef suzi1 het volgende:
haha neusje zet hem op pauze
en nu springt ze achteeuit
Nawhquote:Op woensdag 16 november 2022 23:45 schreef suzi1 het volgende:
haha neusje zet hem op pauze
en nu springt ze achteruit
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Dirk is niet best vanavond. Dit gaat hem niet worden.
Zijn ze ook al zindelijk?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ze door het huis rondrennen nog te leuk vinden. maar gaat goedkomen. extra genot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |