Ik kan Smorgens niet naar Erik kijkenquote:Op woensdag 16 november 2022 08:17 schreef Charmian het volgende:
nog eentje dan: erik zet een bakkie thee met een zakje uit het jaar prut
Same here. Vond het eerst wel geinig dat micro gesport van hem in de ochtend. Maar nu ben ik bang voor neuseten, slaapuitogen eten of bord likkerijquote:Op woensdag 16 november 2022 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan Smorgens niet naar Erik kijken
Bang dat hij vieze dingen in zijn mond stopt
Dat sporten is ookquote:Op woensdag 16 november 2022 08:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Same here. Vond het eerst wel geinig dat micro gesport van hem in de ochtend. Maar nu ben ik bang voor neuseten, slaapuitogen eten of bord likkerij
quote:Op woensdag 16 november 2022 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat sporten is ook![]()
![]()
Net of hij bij de warm up is blijven hangen
Yow matin is soo annoyingquote:Op woensdag 16 november 2022 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik dacht dat Mattin niet irritanter kon .... ik had het mis.
Ik snap dat sowieso niet? Laat ieder er naar behoefte wat suiker bij doen als ie klaar is? Denk dat dat ook heel wat suiker zal schelenquote:Op woensdag 16 november 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
Sowwww lading suiker er in
(Hij vond nog wat op de afzuigkap)
Gezond man die havermout
Dat vind ik fijn om te lezen. Een prettige dag voor mensen in de loods met een gevoelige neusquote:
Wie is Marcoquote:Op woensdag 16 november 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
Matin hoe zou het met onze lieve Marco zijn
Eerste ja inderdaad. Tweede: er zijn echt suikergrootverbruikers daar. Mattin is niet de enige. Ik snap het niet, maar net als de Aromat gaan er daar vele kilo’s van doorheenquote:Op woensdag 16 november 2022 08:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso niet? Laat ieder er naar behoefte wat suiker bij doen als ie klaar is? Denk dat dat ook heel wat suiker zal schelen
Dit lijkt me echt vreselijk....gewassen, aangekleed en dan aan zitten te hikken tegen een hele lege, lange dag.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, daar zit je dan...
[ afbeelding ]
En maar weer wachten tot je naar bed mag vanavond, op naar Donderdagquote:Op woensdag 16 november 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, daar zit je dan...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2022 08:59 schreef chufi het volgende:
Red Vodka voor Jappie om de dag te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |