Dit is gewoon te gênant voor woordenquote:Op woensdag 16 november 2022 02:27 schreef Harry het volgende:
Het spelen met mensen noemt Jeffrey banjeren.
Jasper vindt het de ene keer o.k. van Jeffrey, de andere keer niet.
Hij praat het niet goed, hij zegt: het hoort bij het spel. Het gaat wel om heel veel geldquote:Op woensdag 16 november 2022 02:25 schreef puzziepie het volgende:
En maar alles goedpraten![]()
Geweldig dit
ik vind het nog netjes gaan, als je beseft om hoeveel geld het gaatquote:Op woensdag 16 november 2022 02:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is gewoon te gênant voor woorden
Gelukkig heeft Jappie nog enige normen en waarden
Het gaat om 30 modale jaarsalarissen!quote:Op woensdag 16 november 2022 02:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij praat het niet goed, hij zegt: het hoort bij het spel. Het gaat wel om heel veel geld
Ik bedoel maar, er zijn mensen die gekkere dingen doen, voor heel wat minder geld, denk aan de moord op Peter R. de Vriesquote:Op woensdag 16 november 2022 02:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Het gaat om 30 modale jaarsalarissen!
ja je weet nooit, de pot zit nog goed vol, maar blijft dat zo? Zij gaan er vanuit dat er nu 970.000 te winnen isquote:Op woensdag 16 november 2022 02:30 schreef freaky40 het volgende:
Als dat uiteindelijk over blijft, dat hebben we gezien bij 'One Million Dollar' Island....
Die pot gaat nog wel aangebroken worden denk ik. Maar volgend jaar pas, maar dan moet Febo het wel zo sturen.quote:Op woensdag 16 november 2022 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja je weet nooit, de pot zit nog goed vol, maar blijft dat zo? Zij gaan er vanuit dat er nu 970.000 te winnen is
Denk dat de Febo er alles aan gaat doen omdat niet te laten gebeuren....denk dat de bodem onder het programma vandaan getrokken wordt...quote:Op woensdag 16 november 2022 02:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff geeft duidelijk aan dat hij het mooi vindt om het spel zo te spelen, maar er ook vrede mee zal hebben als hij er volgende maand uit ligt
Nagenoeg alle vrouwen van tot aan de veertig zijn/waren geïnteresseerd in Jeff even los van degenen die in een relatie zittenquote:Op woensdag 16 november 2022 02:19 schreef puzziepie het volgende:
Jappie:'Ik heb het toen al gezegd : jij hebt honing aan je kont zitten.
Nog wat geklets dat Jeff er in is getrapt . Nu over de setting waardoor Jeff en Kim wat met elkaar hebben
Op Zoe na, want die had haar vizier op Nadirquote:Op woensdag 16 november 2022 02:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nagenoeg alle vrouwen van tot aan de veertig zijn/waren geïnteresseerd in Jeff even los van degenen die in een relatie zitten
Als er eentje helemaal ongezond bezeten is van Jeff dan is het Zoe wel en geïnteresseerd is een heel breed rekbaar begrip hèquote:Op woensdag 16 november 2022 02:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op Zoe na, want die had haar vizier op Nadir
Ik weet ook niet of dat helemaal waar is trouwens, ik denk wel dat ze een zwak hadden voor hem ,maar dat wil niet zeggen dat je dan meteen meer wil .
Wendy en Babette zijn ouder dan de rest , kijken ook heel anders naar mensen/mannen .quote:Op woensdag 16 november 2022 02:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als er eentje helemaal ongezond bezeten is van Jeff dan is het Zoe wel en geïnteresseerd is een heel breed begrip hè
Die air had ze al , onbegrijpelijk hoe zij zichzelf ziet. Dat snap ik echt nietquote:Op woensdag 16 november 2022 03:06 schreef Kakadylo het volgende:
In het begin zocht Zoe het bij simpel en dichtbij haarzelf waardoor Nadir maar zodra ze een grote air kreeg werd het Jeffrey
Nadat ze steeds meer begon te acclimatiseren ging ze zich vrijer bewegen. Het individuele contact met Jeffrey groeide, al dan niet middels KimD, waardoor die drempel minder hoog werd. Ze werd onderdeel van een groep en kreeg een beste vriendin.quote:Op woensdag 16 november 2022 03:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die air had ze al , onbegrijpelijk hoe zij zichzelf ziet. Dat snap ik echt niet![]()
Zij vindt zichzelf knap en Jeff had voor haar moeten vallen . Ze ziet dingen compleet anders
Kim? Waar ze ook over stookt?quote:Op woensdag 16 november 2022 03:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadat ze steeds meer begon te acclimatiseren ging ze zich vrijer bewegen. Het individuele contact met Jeffrey groeide, al dan niet middels KimD, waardoor die drempel minder hoog werd. Ze werd onderdeel van een groep en kreeg een beste vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |