abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206693169
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2022 00:59 schreef Harry het volgende:

[..]
Het lijkt me ook duidelijk, dat de productie Jeffrey betere mogelijkheden geeft.
Daar heeft hij toch weinig voor hoeven doen.
Eens, meer inkomsten, waardoor hij kan doen wat hij doet. IS het fout, ja aan de ene kant wel, maar er is nu idd meer dan genoeg te eten en toiletartikelen
if it's meant to be, it will be
pi_206693170
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Deden ze dat ook niet in Utopia bij Centraal's?
Bingo niet, dwarsbomen af en toe wel.
pi_206693173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Deden ze dat ook niet in Utopia bij Centraal's?
Nee echt niet, niet dat ik weet, Wel vaak ruzies
  woensdag 16 november 2022 @ 01:02:47 #29
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206693175
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2022 00:57 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zegt dat hij meer geld heeft de Madeleine, omdat hij de verdien opdrachten beter aangepakt heeft #koekoek.
Wat hij beter heeft aangepakt is dat hij niet hele dagen bezig is met onbenullige boodschapjes van mensen . Dat moet ik hem dan ook nageven . Maddy was compleet in de stress.
Maar zij was iig een stuk transparanter :+
En wat betreft de verdienopdrachten vind ik zijn manier ook wel storend . Het is geen dictatuur . Maar Jeff onderschat mensen chronisch .

Ook nu ziet hij zichzelf weer als de grote man die alles kan , beter kan , alles weet , beter weet en mensen continu onderschat en wegzet .

Dat gaat zich tegen hem keren , kan niet anders.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206693177
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Het zijn toch ook onzinnige vergaderingen. Ze zitten zelfs bingo te spelen
Het is ook onzin om te stellen dat er alleen maar onzinnige vragen gesteld werden.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206693181
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wat hij beter heeft aangepakt is dat hij niet hele dagen bezig is met onbenullige boodschapjes van mensen . Dat moet ik hem dan ook nageven . Maddy was compleet in de stress.
Maar zij was iig een stuk transparanter :+
En wat betreft de verdienopdrachten vind ik zijn manier ook wel storend . Het is geen dictatuur . Maar Jeff onderschat mensen chronisch .

Ook nu ziet hij zichzelf weer als de grote man die alles kan , beter kan , alles weet , beter weet en mensen continu onderschat en wegzet .

Dat gaat zich tegen hem keren , kan niet anders.
Ik weet niet of het tegen hem gaat keren. Hij heeft het leven in de loods wel verbeterd voor iedereen. Tis een persoon die het imo leuk maakt om naar de streams te kijken, Het is geen doorsnee persoon. Is het mijn type: nee, zou ik met zo iemand kunnen leven in privé: nee, maar voor de loods een prima karakter ^O^
  woensdag 16 november 2022 @ 01:06:11 #32
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206693183
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2022 00:58 schreef engine het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje asociaal om het ineens zonder overleg af te schaffen.
Dat is het ook.
Wat ik veel bedenkelijker vind is dat niemand daar wat aan doet. Dat mensen daar als schaapjes in meegaan .
Dat zegt ook wat over die mensen, wat ik ook totaal niet begrijp .
Ik had dat niet gepikt, maar dan kom je dus wel alleen te staan , en daar zijn mensen ook bang voor.
Een makkelijk doelwit worden , zoals ze nu met Mirthe doen.
Heel naar om te zien .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206693185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik weet niet of het tegen hem gaat keren. Hij heeft het leven in de loods wel verbeterd voor iedereen. Tis een persoon die het imo leuk maakt om naar de streams te kijken, Het is geen doorsnee persoon. Is het mijn type: nee, zou ik met zo iemand kunnen leven in privé: nee, maar voor de loods een prima karakter ^O^
Dus dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206693189
De verdienopdracht van vandaag was gedeeltelijk een act. Zooo duidelijk te zien. Was gewoon afgesproken met Jeffrey door achter en pas op het laatst kwamen de oema loempa's erbij voor nog 1 rondje oefenen en daarna voor het echie.
pi_206693190
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dus dat.
Je hebt dit soort types nodig, anders gaat het echt een bejaardensoos worden. Stelletjes die met elkaar zitten te kaarten, hele dagen :R
  woensdag 16 november 2022 @ 01:08:55 #36
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206693192
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Als kijker is alles anders, Maar als deel van en groep niet . Dan zit je er middenin en gebeuren er dingen die gewoon niet kloppen en die bewust worden gedaan .
Ik geloof in karma. En dan niet dat iemand dan maar kapot moet oid, maar dit gaat een keer mis
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206693194
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Je hebt dit soort types nodig, anders gaat het echt een bejaardensoos worden. Stelletjes die met elkaar zitten te kaarten, hele dagen :R
Eensch, dat is in elke RLS zo, ook straks weer bij BB en daar zijn ze maar met z'n 15e, dus daar is de keuze niet bepaald reuze.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206693195
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik heb dit bij big brother afgelopen jaar ook over Nawel gezegd....waren weinig mensen het mee eens toen :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 16 november 2022 @ 01:10:20 #39
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206693198
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:09 schreef engine het volgende:

[..]
Ik heb dit bij big brother afgelopen jaar ook over Nawel gezegd....waren weinig mensen het mee eens toen :D
lol , ja dat was wel leuk :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206693199
quote:

[..]
Nawel was buitencategorie irritant.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206693202
quote:

[..]
Als je voor Nawel was, snap ik dat we echt anders denken. Niet mijn ding die nep Nawel.
pi_206693203
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:08 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Als kijker is alles anders, Maar als deel van en groep niet . Dan zit je er middenin en gebeuren er dingen die gewoon niet kloppen en die bewust worden gedaan .
Ik geloof in karma. En dan niet dat iemand dan maar kapot moet oid, maar dit gaat een keer mis
Zelfs daar twijfel ik aan. De verveling slaat al meer en meer toe, wat voor heimwee gaat zorgen. Zolang er iemand is waar ze zich aan ergeren, blijft er gespreksstof. Ik geloof ook in karma, maar zo erg is het niet wat Jeff doet, zoals hij zelf zegt: komt er iemand iets tekort? Nee... of het netjes is, is wat anders
pi_206693205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:10 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nawel was buitencategorie irritant.
Ik heb me kapot aan haar geërgerd :r :r
_O- _O-
pi_206693206
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik heb me kapot aan haar geërgerd :r :r
_O- _O-
Die 'air' van haar, :r
Allemaal cabaretteketet!
pi_206693207
Jappie heeft ondertussen een halve doos aan koude frikandellen naar binnen gewerkt :D
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  woensdag 16 november 2022 @ 01:13:44 #46
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206693208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Zelfs daar twijfel ik aan. De verveling slaat al meer en meer toe, wat voor heimwee gaat zorgen. Zolang er iemand is waar ze zich aan ergeren, blijft er gespreksstof. Ik geloof ook in karma, maar zo erg is het niet wat Jeff doet, zoals hij zelf zegt: komt er iemand iets tekort? Nee... of het netjes is, is wat anders
Ik zeg niet dat Jeff een slecht mens is he? Ik zeg dat wat ik in het spel van hem zie niet okay vind, Dat we dat wel gescheiden houden.
In het spel is hij gewoon niet okay op een aantal fronten.
Net als de anderen , want iedereen heeft zijn goede en slechte kanten .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206693209
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:13 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die 'air' van haar, :r
Hele dagen in haar nest liggen en fluisteren en stoken, maar idd ze horen erbij
pi_206693210
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Hele dagen in haar nest liggen en fluisteren en stoken, maar idd ze horen erbij
Een soort Wanda.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 16 november 2022 @ 01:15:07 #49
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206693211
Elkaar de tent uitvechten is mijn ding niet, het is geen Gouden Kooi
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206693213
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 01:13 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat Jeff een slecht mens is he? Ik zeg dat wat ik in het spel van hem zie niet okay vind, Dat we dat wel gescheiden houden.
In het spel is hij gewoon niet okay op een aantal fronten.
Net als de anderen , want iedereen heeft zijn goede en slechte kanten .
laat ik het zo zeggen: mocht Jeff er in december uit gestemd worden, dan ga ik in januari BB volgen en laat ik dit schieten. Dan wordt het een bejaardensoos en een saaie bende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')