En luisterde toen niet, want alleen Zoe is belangrijk. Ik snap Jeff z'n reactie helemaal ...quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaak wel, maar nu vroeg ze gewoon iets
is van Mexx tochquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
Dat jurkje knapt bijna uit de knopen.
Ze gebruikt de uitdrukking high class verkeerd en ze heeft d'r blobbek vol broodquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Wil ze nu zeggen High Class
ik hoor High klets
Yep.quote:
En iedereen haar maar complimenten geven dat ze er zo leuk uitziet. Ze liegen allemaal dat ze barsten daarquote:
Zij dit niet de laarsjes van Wendy?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Witte laarsjes kunnen bijna nergens onder
staat al heel snel ordinair
en Zoe bewijst dit met flair
Country Wilma en Dolly Parton komen er mee weg.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Witte laarsjes kunnen bijna nergens onder
staat al heel snel ordinair
en Zoe bewijst dit met flair
Wendy rockt elke outfitquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij dit niet de laarsjes van Wendy?
Raadt eens van wie dat moet?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK met haar grote mond nu heel onderdanig vragen om een moment dat iedereen bij elkaar kan komen voor CENTRAAL.
wij vrouwen zien datquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:32 schreef chufi het volgende:
Al die meiden lenen alles van elkaar zodat het lijkt dat ze massa's kleren hebben
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Moes en Ireth vepesten mijn vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |