Vergeet Sasha niet, de oorzaak van al deze dramaquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:13 schreef juul. het volgende:
Esther heeft 3 namen om te elimineren, ik gok op GJ, Babs en......
Ik gok Ruben, Djedi en Maddyquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:13 schreef juul. het volgende:
Esther heeft 3 namen om te elimineren, ik gok op GJ, Babs en......
Oh verrek ja ik ga voor Sasquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:15 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Vergeet Sasha niet, de oorzaak van al deze drama
Kim straalt van geluk.quote:
Ze heeft gister een potlood geleend van Jeff op kantoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
Esther jankt omdat ze geen potlood mocht lenen,ja duh....
Isaac had gezegd dat ze het tot 11:15 of zo ff aan moesten kijken om dan maar zonder hem iets te bespreken ...quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te horen heeft Jeff absoluut geen CENTRAAL gepland. Ben benieuwd of degenen met een grote mond nu ook zo stoer zullen zijn.
Maar ze mocht niet van Wendy lenen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft gister een potlood geleend van Jeff op kantoor
Ik zie nog weinig aanstalten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Isaac had gezegd dat ze het tot 11:15 of zo ff aan moesten kijken om dan maar zonder hem iets te bespreken ...
Nog steeds.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit ze er nog steeds of zit ze er weer?
Nee hoor, maar als ik de kans krijg, stem ik Kim naar huis en bespring ik jouquote:
Zoe weet niet eens waar mannen van houdenquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mannen houden niet van jaloerse vrouwen, zegt Zoe. Maar mannen houden ook niet van Zoe, en dat is haar probleem
Janet is leukquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet wil vanmiddag om een uur of 4 de frituut aansteken voor een kroketje voor de jarige Jasper. Ze overlegt met Jeff.
Jeff : Maar kijk uit he, je weet wat er gebeurt hier he.
Janet : Dat kan me helemaal geen moer schelen.
#teamJanet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |