echt?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:54 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Jeff niet, de rest van de groep wel
Minst last van andere, prima plek om even na te denken enzquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit ze daar nu weer...met haar kut. Gisteren ook al.
Fraai hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef Loveable het volgende:
Ik voel mij zo alleen..
[ afbeelding ]
Hopelijk geen grootspraakquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:55 schreef mnesymne het volgende:
Een paar mensen hadden het erover, om het gewoon zonder Jeff te doen als hij het niet doet.
Ik snap sowieso nvoor tussen haakjes niet vinden)iet waarom Esther meedoet aan ejvjl met haar artrose.Al die games zijn niet goed voor iemand met artrose en die bedden en meubels zijn echt niet combi voor een "zieke" ( kan emoticon " " niet vinden)quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef Loveable het volgende:
Ik voel mij zo alleen..
[ afbeelding ]
Ik hou hier van.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D. doet niet moeilijk en gaat gewoon meteen rechtstreeks verhaal halen. Wat een verschil met die andere Kim.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D. doet niet moeilijk en gaat gewoon meteen rechtstreeks verhaal halen. Wat een verschil met die andere Kim.
De opmerking van Kim, ik hoef niet jaloers te zijn, want Jeff wil niemand anders ZOEquote:
Misschien overdrijft ze het, net als haar doofheidquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nvoor tussen haakjes niet vinden)iet waarom Esther meedoet aan ejvjl met haar artrose.Al die games zijn niet goed voor iemand met artrose en die bedden en meubels zijn echt niet combi voor een "zieke" ( kan emoticon " " niet vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |