Klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze mochten toch niet op de muren krijten??
ze weet verschil niet tussen giftig en driftig (op zoek)?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De liefde is giftig volgens Zoe, waarom is ze dan zo halsstarrig op zoek naar een vent in de loods.
Rupie Imaquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D claimt Jeffrey, gesprek tussen Zoe en Ruppie. maar er zijn er wel meer die elkaar claimen en amper contact met anderen hebben.
Zoe wil zal en moet een vent hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:51 schreef mnesymne het volgende:
Denk dat het bij Zoe onderhand meer Lust is dan liefde
Jeff krijgt er steeds mail over en spreekt iedereen er op aan, maar ze trekken zich er niets van aan. Hij wil dat de Febo er zelf maar wat van zegt, hij was er klaar meequote:Op dinsdag 15 november 2022 10:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze mochten toch niet op de muren krijten??
Staat hoog op de stemlijstjesquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
Ik zie Esther nog wel dit jaar vetrekken
Het is haar gesprek van de dag(en)quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe: " Maar ik bemoei er niet mee."![]()
![]()
Jeff niet, de rest van de groep welquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jeff geen centraal zou gaan doen.
Dat bericht is nog niet tot sommige COSSERS doorgedrongenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jeff geen centraal zou gaan doen.
Zit ze daar nu weer...met haar kut. Gisteren ook al.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:53 schreef Loveable het volgende:
Ik voel mij zo alleen..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |