zaterdag heb ik 1 gin tonic gedronken maar niet zo en starkequote:Op dinsdag 15 november 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom mogen ze daar dan niet drinken?
en volgens mij had jij ook een slechte ervaring met Gin
Duurt wel lsng trouwens,,die leveringquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij je er een dartbord neer hangt
vanaf mandaag 21.nov kann ik bijna niet meer kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er een arts moet komen kijken is het niet best
dan kun je beter een keer![]()
en als ze alcohol op hebben gebeurt er vaak wat, wat voor ons het streamen leuk maakt
Hij had nog nooit deo gebruikt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook eigenbelang, zijn geur was niet te harden begreep ik
Gekregen van Mexx dacht ik .quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Er was toch al eerder deo voor Erik?
volgens mij was er weken terug al sprake van dat Erik deo moest gaan gebruiken en is er ook een deo roller voor hem besteld.quote:
Ook ja.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:44 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij was er weken terug al sprake van dat Erik deo moest gaan gebruiken en is er ook een deo roller voor hem besteld.
Het was nu toch Berend waarvan ze vonden dat hij stonk?
en dan heeft ze niet eens de wodka gezien denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:46 schreef mootie het volgende:
Esther was verbaasd over al het bier en alle wijn.
Even aankaarten bij Centraalquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:46 schreef mootie het volgende:
Esther was verbaasd over al het bier en alle wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |