Mario zuipt.quote:
Ik denk andijvie, geen salat.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:30 schreef mario390 het volgende:
is daar salat in groene zak?
[ afbeelding ]
Klein flesje maar, gaat ie niet van kotsen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze keer werden nog meer kotsen
vind ik onzin deze zuipparties daar
ja in NL wordt heel veel groente in plastic verpaktquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:30 schreef mario390 het volgende:
is daar salat in groene zak?
[ afbeelding ]
waarom mogen ze daar dan niet drinken?quote:
Niet liegen maat,er moest laatst nog een arts naar je kijken.quote:
niet overdrijven hoor. Ze hebben daar een keer, bij die cocktails, doorgezopen tot aan kotsen toe.quote:
ik heb het idee dat er heeeeel veel aan tiano voorbij gaatquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : ik ben misschien 1 van de stillen hier, maar ik zie ALLES.
gaan we wedden dat somige meisjes gaanquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Klein flesje maar, gaat ie niet van kotsen hoor
Net te laat om te graaien.quote:
Neequote:Op dinsdag 15 november 2022 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaan we wedden dat somige meisjes gaan
kotsen ?
gekotst heb ik daar nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet liegen maat,er moest laatst nog een arts naar je kijken.
Dat was ook een beetje de schuld van regie. Ik hoop drank neer zetten en dan zeggen: je hebt 3 uur en dan is het weg.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
niet overdrijven hoor. Ze hebben daar een keer, bij die cocktails, doorgezopen tot aan kotsen toe.
De andere keren was het gewoon wat wijn of bier voor de gezelligheid
Als er een arts moet komen kijken is het niet bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |