Stabiele basis, Erik houdt ervanquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Hoe is het deze ochtend
JW : Nou, Erik, net als alle andere ochtenden.
Erik : Dat is niet verkeerd ... stabiele basis...
Ik zou er moordneigingen van krijgen, wat een irritante zak.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:37 schreef R0T29 het volgende:
Martin trekt het kussen van een slapende Moraima onder haar hoofd vandaan. Moraima schrikt wakker en ontvangt het kussen, wat door Martin wordt gegooid, op haar hoofd.
Slecht voor je nek ook zo'n onverwachte bewegingquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er moordneigingen van krijgen, wat een irritante zak.
gelukkig heeft Martin echt een hekel aan pestenquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:37 schreef R0T29 het volgende:
Martin trekt het kussen van een slapende Moraima onder haar hoofd vandaan. Moraima schrikt wakker en ontvangt het kussen, wat door Martin wordt gegooid, op haar hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Moraima zou zich boven op Martin moeten laten vallen wanneer hij ligt te slapen, het is ook niet de eerste keer dat hij dit bij haar flikt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig heeft Martin echt een hekel aan pesten
nee ook al eens een natte dweil in het gezichtquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima zou zich boven op Martin moeten laten vallen wanneer hij ligt te slapen, het is ook niet de eerste keer dat hij dit bij haar flikt.
Ik denk dat Martin dit niet als pesten ziet, maar als plagen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig heeft Martin echt een hekel aan pesten
Ik vind het pestenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Martin dit niet als pesten ziet, maar als plagen.
Dat is nog saaier dan M&M's tellenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:39 schreef Loveable het volgende:
Maddy en Janet aan t fietsen.. hoop dat ze daar ook nog een keer spelopdracht mee gaan doen
Ligt er aan hoeveel uur ze moeten fietsen etcquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is nog saaier dan M&M's tellen
fietsen om de lampen aan te houdenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is nog saaier dan M&M's tellen
Ja Febo, zet er ff 30 spinningfietsen neer, en alle bewoners moeten tot Zondagavond 20:00 fietsenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel uur ze moeten fietsen etc
Iedere geval wel een lange opdracht jaquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Febo, zet er ff 30 spinningfietsen neer, en alle bewoners moeten tot Zondagavond 20:00 fietsen
elke dag weerquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:43 schreef Harry het volgende:
Storing op de microfoons zo te horen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |