Nog meer nondeju haha. Rechtlijnig tegenover de dagploeg.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie meer meer of minder Isaac?
JW en Esther? Serieus?quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff, Erik, JW, GJ, KimD, Jappie, Wendy, Esther dus toch zeker wel 8.
Isaac houdt zich nog relatief op de vlakte en dat is jammer aan het formatquote:Op dinsdag 15 november 2022 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie meer meer of minder Isaac?
Klopt maar is nu nodig in deze rls.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb het idee dat Isaac boy teveel baas is.
De baas is de manager, niet een pseudo baas zoals Isaac zich nu profileert al dan niet in opdracht van de Febo.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Klopt maar is nu nodig in deze rls.
Dat dus Bro.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De baas is de manager, niet een pseudo baas zoals Isaac zich nu profileert al dan niet in opdracht van de Febo.
Jaquote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Bij Esther weet je gewoon dat er gedoe komt.
Maar baas ben je niet. Je bent manager. Wel opmerkelijk hoe makkelijk de groep zich schikt naar Jeff zijn regels.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Als ie baas wil spelen moet hij manager worden, maar dat wil meneer nog niet.
Ja, een beetje. Het is een spel, 4 weeks of fame.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar baas ben je niet. Je bent manager. Wel opmerkelijk hoe makkelijk de groep zich schikt naar Jeff zijn regels.
Ik zal hem niet missen...quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Er is een verschil tussen de baas zijn en de baas niet willen zijn in gedrag.
Ik blijf erbij. Isaac is nodig in deze rls.
Er is al soort van paniek.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, een beetje. Het is een spel, 4 weeks of fame.
Dat komt voornamelijk dus door de eliminatieopdracht. Hij had toen al wat mensen om hem heen maar sinds die opdracht is het respect voor hem in de loods verder gestegen wat hem manager heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar baas ben je niet. Je bent manager. Wel opmerkelijk hoe makkelijk de groep zich schikt naar Jeff zijn regels.
Wat vindt je van Maddy haar uitspraak?quote:
Kun je ook niet maken door niet te doen zeg maarquote:Op dinsdag 15 november 2022 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vindt je van Maddy haar uitspraak?
Elke Manager krijgt een eliminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |