EZ clapquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:49 schreef engine het volgende:
Jeff kan sowieso 5 minuten planken. Zonder te oefenen.
Ja Isaac.quote:
Ja isaac.quote:
quote:Edoch
1) Bijwoord 2) Deftige tegenwerping 3) Desalniettemin 4) Doch 5) Echter 6) Evenwel 7) Hoewel 8) In deze dochter zit een Maar. 9) Maar 10) Nochtans 11) Ondanks 12) Tegenstellend voegwoord 13) Tussenwerpsel 14) Voegwoord
Urbanus: Desalwelteplus.Maar daar zijn jullie vast te jong voor.quote:
Te easy en doorzichtig.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan de slimmeriken in deze rls? Isaac is gewoon slim, speelt het spel optimaal. Ik vind dat leuk om te zien.
Ik wil wel weleens een slim opdracht zien.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan de slimmeriken in deze rls? Isaac is gewoon slim, speelt het spel optimaal. Ik vind dat leuk om te zien.
Haal figuren zoals Isaac eruit en er is geen klote meer aanquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Er zijn er nog zat, mind you.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Haal figuren zoals Isaac eruit en er is geen klote meer aan
Dus dat.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jawel. Isaac houdt de groep teveel onder controle. Die zou ik heel graag zien vertrekken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff, Erik, JW, GJ, KimD, Jappie, Wendy, Esther dus toch zeker wel 8.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wie dan allemaal? Je kan er geen 10 opnoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |