GENOTquote:Op maandag 14 november 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
wow nog eentje dan zijn we bij CXC
quote:Op maandag 14 november 2022 22:09 schreef engine het volgende:
Yess![]()
![]()
Die 4-4 was belangrijk. Noppie nu ook eerste in zijn poule. Anders had hij volgende ronde tegen Barney gestaan.
Noppie speelt nu tegen de winnaar van volgend potje...chisnall of price...hup chizzy!quote:
jaa goo chizzy!!quote:Op maandag 14 november 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Noppie speelt nu tegen de winnaar van volgend potje...chisnall of price...hup chizzy!
quote:
Energy drink?quote:
Ahquote:
Dat zijn de bestequote:Op maandag 14 november 2022 22:20 schreef suzi1 het volgende:
onlangs van een toko klein flesje nrg. zit geen prik op en heeft schroefdop. smaakt naar apotheek
Raket brandstofquote:
Wel lekker dus?quote:
Dat wist ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
Red Bull is ook afgeleid van die flesjes uit Thailand
Teveel +1quote:Op maandag 14 november 2022 22:27 schreef suzi1 het volgende:
hoeveel sigaretten roken jullie op een dag?
voorloper van redbullquote:Op maandag 14 november 2022 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eigenlijk.
Red Bull zelf is tegenwoordig wel in Thaise handen dacht ik.
ja rode stier he in het thai'squote:Op maandag 14 november 2022 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voorloper van redbull
[ afbeelding ]
Ja die flesjes ken ik wel. Wist gewoon niet dat het soort energy drink zelf ook uit Thailand komt.quote:Op maandag 14 november 2022 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voorloper van redbull
[ afbeelding ]
Smerige double top finish wel van price.quote:
En strak gestaan?quote:Op maandag 14 november 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Bij de toko heb je ook van die flesjes heb dat ooit geprobeerd
uitslover is hetquote:Op maandag 14 november 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Smerige double top finish wel van price.
quote:Op maandag 14 november 2022 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja net als bij VIetnamese koffie
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2022 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja net als bij VIetnamese koffie
[ afbeelding ]
Ja ik ben ook geen fanquote:Op maandag 14 november 2022 22:47 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja heel eerlijk, price is wel een goeie darter
maar verder gewoon walgelijk
dat is meer toen ik vroeger een potje ging voetballenquote:
ik was vroeger ook wel wat steviger iddquote:Op maandag 14 november 2022 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
heavyweight was je toen al ja?
man man man
Muttiquote:Op maandag 14 november 2022 23:12 schreef suzi1 het volgende:
het is ook zo leuk om een mutti te hebben!
Jalalaa?quote:
Zwaai zwaai suziquote:
Lekker pitten hemaquote:
Ah, misschien dat ik volgend jaar wel weer Mrs er voor zetquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:06 schreef suzi1 het volgende:
ik mis je M, en dan je nieuwe ui. flink opletten. beter heet jij Moveable
Dat wel inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:10 schreef suzi1 het volgende:
met zovelen posten we hier niet, dus val je weer wel op
Moeder gaat gewoon even boven op de jonkies zittenquote:
Ja mooi he.....toch even proberen of het misschien nog pastquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:23 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moeder gaat gewoon even boven op de jonkies zitten
Uhu, zijn wel mooie vogels vind ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja mooi he.....toch even proberen of het misschien nog past
Ja prachtige kleur.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Uhu, zijn wel mooie vogels vind ik
Ja ook leukquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:36 schreef Loveable het volgende:
Hier voor thuis zitten best veel musjes nu.. ook mooi om naar te kijken
Koolmees af en toe, pimpelmees nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook leuk
Die zie ik ook wel op m'n balkon en verder vooral koolmeesjes, pimpelmeesjes en een kat
quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Koolmees af en toe, pimpelmees niet
En twee katten, maar een zie iets vaker die zat vanmorgen voor de achterdeur ( die zit aan de voorkant )
Nee heb geen trap en zolderquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En de trap af is naar zolder bij jou?
Wel een voordeur? Zoja....waar zit die?quote:
Aan de achterkant waar de parkeerplaats ook isquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een voordeur? Zoja....waar zit die?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Aan de achterkant waar de parkeerplaats ook is
Hmmquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Appartement staat gewoon andersom zeg maar
Doe maar gezondquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
en zelf nog wat linzen door gepleurd omnomnom
nou ja, een kwart ervanquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
heb jij nou vanochtend ontbeten met een xxl pizza?
zo snel alquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
de soep is gegeten, ik herhaal de soep is gegeten![]()
![]()
boah dat is lekker de dag beginnen zegquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou ja, een kwart ervan
warmgemaakt met tostigrill
haha ja dat wil wel hequote:Op dinsdag 15 november 2022 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
xxl pizza en volkorenpestopasta merkte ik wel hoor vandaag![]()
![]()
had twee sneetjes volkorenbrood erop gelegd zodat de saus er niet blijft plakken op de grillquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
boah dat is lekker de dag beginnen zeg
hahahaquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had twee sneetjes volkorenbrood erop gelegd zodat de saus er niet blijft plakken op de grillnog best lekker ook
https://www.buymeacoffee.com/ dit?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is je koffie dan doneer ik big mac coupon
neequote:Op dinsdag 15 november 2022 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.buymeacoffee.com/ dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |