Uhh kind twee is onderweg. Volgens mij zijn ze wel ok samenquote:
O ja dat zit wel goed. Maar dat mee doen in dat programma van de week. Bedoelde ikquote:Op donderdag 1 december 2022 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh kind twee is onderweg. Volgens mij zijn ze wel ok samen
Die troep kijk ik niet. Ik volg Pullup zijn gedoe in SHOquote:Op donderdag 1 december 2022 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zit wel goed. Maar dat mee doen in dat programma van de week. Bedoelde ik
Zijn leuke foto’s van hun. `Had nooit verwacht dat ze samen zouden blijven.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troep kijk ik niet. Ik volg Pullup zijn gedoe in SHO
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 december 2022 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn leuke foto’s van hun. `Had nooit verwacht dat ze samen zouden blijven.
IK weet wie je bedoeld, die woonde hier in Zutphenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was ooit een user die dit in Utopia bijna ging doen.
An Franny de lover? Die woonde toch dichtbij.. Timothyquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK weet wie je bedoeld, die woonde hier in Zutphen
Kom zo gauw niet op zijn naam
Nee, die niet hij woonde bij de dijk in Zutphen. Goh ik heb zijn naam voor op mijn lippen liggen.quote:Op zondag 4 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
An Franny de lover? Die woonde toch dichtbij.. Timothy
Echt he, zou fijn zijn als een paar vroeger naar bed gingen en eerder opstondenquote:Op maandag 5 december 2022 05:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo gek al s wij
Op Fok zit je nu met mij even opgescheeptquote:Op maandag 5 december 2022 05:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, zou fijn zijn als een paar vroeger naar bed gingen en eerder opstonden
Neem contact op de regie en vraag om zo mooie grote rode knopquote:Op maandag 5 december 2022 05:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op Fok zit je nu met mij even opgescheept
Ze zouden gewoon wakker moeten zijn als ik dat benNieuwe regel. CotS is wakker, groot alarm in de loods
Dat hij gewoon naast mijn bed doet. EN dat als ik een middagdutje doet de loods ook helemaal stik donker wordtquote:Op maandag 5 december 2022 05:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem contact op de regie en vraag om zo mooie grote rode knop
Zou mooi zijn als je ze kon sturen. In bed, uit bed, hoppa aankleden hoppa uitkleden.quote:Op maandag 5 december 2022 05:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat hij gewoon naast mijn bed doet. EN dat als ik een middagdutje doet de loods ook helemaal stik donker wordt
Hahahahahaa ja. En nu heb ik zin in gezelligheid, dus doe gezellig. En nu ruzie. Ja ruzie klaar, ga maar kokenquote:Op maandag 5 december 2022 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je ze kon sturen. In bed, uit bed, hoppa aankleden hoppa uitkleden.
Moet eerlijk zeggen dat ik het steeds minder leuk ga vinden. Het is gewoon saai,quote:Op maandag 5 december 2022 05:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahaa ja. En nu heb ik zin in gezelligheid, dus doe gezellig. En nu ruzie. Ja ruzie klaar, ga maar koken
Echt saai vind ik het nog niet, maar de sfeer vind ik momenteel heel erg naar met Jeff als manager. De ene ruzie na de andere, gewoon teveel. Doe's liefquote:Op maandag 5 december 2022 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het steeds minder leuk ga vinden. Het is gewoon saai,
EN dat zie je ook wel een beetje terug in de COS
ALs we isaac gaan krijgen kan het nog wel eens harder gaan worden.quote:Op maandag 5 december 2022 05:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt saai vind ik het nog niet, maar de sfeer vind ik momenteel heel erg naar met Jeff als manager. De ene ruzie na de andere, gewoon teveel. Doe's lief
Ik word er gewoon een beetje naar van. En de zoomer mag vaker gaan en dan niet alleen pamperopdrachten
Beide nominees gaan conflicten opleveren. Zoë omdat ze het niet aankan en wandbeleid en Isaac omdat hij snoeihard is.quote:Op maandag 5 december 2022 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs we isaac gaan krijgen kan het nog wel eens harder gaan worden.
EN ja die opdrachten zijn niets, een kind kan de was doen opdrachten
Een week of een weekend opdracht zou leuk zijn,
We gaan het allemaal zien, ik heb zo het vermoeden dat het Isaac gaat worden.quote:Op maandag 5 december 2022 05:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beide nominees gaan conflicten opleveren. Zoë omdat ze het niet aankan en wandbeleid en Isaac omdat hij snoeihard is.
En omdat de rokers en drinkers ineens moeten afstappen van hun dagelijkse portie verslavende middelen
Dus de sfeer wordt er niet beter op
Zo'n opdracht zou idd erg leuk zijn, en ook eentje die echt met pijn en moeite te behalen is.
Ja ik vrees dat hij het wordt.quote:Op maandag 5 december 2022 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het allemaal zien, ik heb zo het vermoeden dat het Isaac gaat worden.
Zoë heeft zich pas aangemeld toen bleek dat alleen Isaac manager wilde worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |