quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja pas maar opGeen tijd voor CreaBea, hoe durf je
![]()
Op TV, verwacht de livestreams dan een paar dagen eerder.quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd naar BB zo jammer dat ze er dus al weer meer dan een week in zitten als de streams pas aan gaan.
Vind dat zo gemiste kans.
MAFS vind ik ook altijd wel leuk om te kijken
Dat is echt zoiets wat ik dan s'nachts kijk als ik niet kan slapen
Was dat de laatste keer ook niet gelijk met de eerste tv uitzending?quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op TV, verwacht de livestreams dan een paar dagen eerder.
Of we krijgen weer een zogenaamde live uitzending dat ze het huis betreden, we wachten af.
Ja ook zogenaamd live, dus grote kans dat de livestreams ook pas die avond zullen starten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat de laatste keer ook niet gelijk met de eerste tv uitzending?
Ja niets aan, het is juist mooi als je ze op de streams binnen ziet komen en je vanaf moment 1 alles meekrijgtquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja ook zogenaamd live, dus grote kans dat de livestreams ook pas die avond zullen starten.
Weet niet waarom ze dat doen, met JAA precies hetzelfde.
Volgens mij waren Jeff & Kim D. en Martin & Mexx toen nog geen officiële setjes. Geen eliminaties, maar Nadir is vertrokken, Ruben gaat morgen, Maddy wil overmorgen gaan, en Djedi twijfeltquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:42 schreef B00STER het volgende:
Stel je hepput even 2 weken niet gevolgd, wat moet ik dan echt weten?
Alicia is naar huis... Morgen Ruben en Maddy ..quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij waren Jeff & Kim D. en Martin & Mexx toen nog geen officiële setjes. Geen eliminaties, maar Nadir is vertrokken, Ruben gaat morgen, Maddy wil overmorgen gaan, en Djedi twijfelt
Oja, Alicia, zo’n grijze muis, die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 23 november 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Alicia is naar huis... Morgen Ruben en Maddy ..
Het stopt eind decemberquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:42 schreef B00STER het volgende:
Stel je hepput even 2 weken niet gevolgd, wat moet ik dan echt weten?
Plus een aantal flessen wijnquote:Op woensdag 23 november 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
En Djedi op korte termijn ... oh ja en er staan 10 kratten bier of zo boven
Maar dat staat niet in verhouding volgens mijquote:Op woensdag 23 november 2022 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Plus een aantal flessen wijn [ afbeelding ]
Niet?quote:Op woensdag 23 november 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat staat niet in verhouding volgens mij
Ja maar hoe smaakt die goedkope rode wijn ?quote:Op woensdag 23 november 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Niet?
Zou liever die rode wijn drinken dan dat goedkope shitbier
Mja geen idee, Jeff en consorten drinken het als water dus het is drinkbaar kennelijkquote:Op woensdag 23 november 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe smaakt die goedkope rode wijn ?
Ja maar soms smaakt gauw iets lekker als er niets beters isquote:Op woensdag 23 november 2022 00:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja geen idee, Jeff en consorten drinken het als water dus het is drinkbaar kennelijk
Mwa als je wrange op azijn lijkende wijn drinkt...quote:Op woensdag 23 november 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar soms smaakt gauw iets lekker als er niets beters is
Zou je daar uberhaupt gaan zitten met al die gastenquote:Op woensdag 23 november 2022 00:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Mwa als je wrange op azijn lijkende wijn drinkt...
Ik zou bedanken en wachten tot er betere besteld wordt
Omg nee!!!quote:Op woensdag 23 november 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je daar uberhaupt gaan zitten met al die gasten
Ik maak me niet drukquote:
Dan kun je beter een borrel nemen ... dat verdoofd beterquote:Op woensdag 23 november 2022 00:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk![]()
Heb tandpijn, of eigenlijk tandvlees pijn dus dat houdt me wakker
Ik had een paar wijntjes, maar is op nuquote:Op woensdag 23 november 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je beter een borrel nemen ... dat verdoofd beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |