40 mensen, 1 is in het begin al eruit gegaan door een spelopdracht buiten de loods.. nu zijn er nog 30 overquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:04 schreef aloa het volgende:
Hoeveel mensen doen er aan dat programma mee.
Gister klein stukje gezien, maar liep nogal wat rond.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Morning after pil is volgens mij gewoon te koop bij het Kruidvat tegenwoordig.
Ligt niet echt in het schap tussen de andere spullen, maar als je even een medewerker vraagt wordt de MAP uit een kastje gehaald.quote:
Ja dure luchtjes weet ik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ligt niet echt in het schap tussen de andere spullen, maar als je even een medewerker vraagt wordt de MAP uit een kastje gehaald.
Er liggen wel meer dingen bij het kruidvat achter glas, dure luchtjes enzo.
Oké. Ze zaten allemaal aan van die houten picknicktafels.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
40 mensen, 1 is in het begin al eruit gegaan door een spelopdracht buiten de loods.. nu zijn er nog 30 over
Als de COS aanklikt dan zie je in de OP wie er al uit zijn
Ow echtquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Morning after pil is volgens mij gewoon te koop bij het Kruidvat tegenwoordig.
vorig jaar met mijn dochter bij de kruidvat geweest om de mapquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echtIk dacht dat het alleen op doktersrecept verkrijgbaar was
Inderdaad, het is een stuk laagdrempeliger, dit is beter geregeld zo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef Verida het volgende:
[..]
vorig jaar met mijn dochter bij de kruidvat geweest om de map
Vandaar dat ik het zo precies kan vertellenIk vind het wel een goede zaak dat je gewoon bij het Kruidvat kunt kopen en niet helemaal langs je huisarts moet.
quote:Op maandag 21 november 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow..Gaan we weer door dit soort dingen proberen mensen er uit te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook geen wonder dat we niet veel meer mogen zien en horen.
Dacht dat het dit keer iets b eter zou zijn omdat ze alleen in de loods zitten en er niemand in of uit magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, ik snap het ook niet ... het zal een klein groepje zijn, maar dit is echt onzin.quote:Op maandag 21 november 2022 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan we weer door dit soort dingen proberen mensen er uit te krijgen
Het is ook geen wonder dat we niet veel meer mogen zien en horen.
Dacht dat het dit keer iets b eter zou zijn omdat ze alleen in de loods zitten en er niemand in of uit mag
Met dit soort acties is het hele RLS naar de klotuh gegaan en zijn de vele SL gekomen. Zo jammerquote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet ... het zal een klein groepje zijn, maar dit is echt onzin.
Mag ze aangesproken worden door de regie? Sure ... maar al het andere is echt overkill.
Ben heel erg benieuwd naar BB zo jammer dat ze er dus al weer meer dan een week in zitten als de streams pas aan gaan.quote:Op maandag 21 november 2022 21:10 schreef spapaars het volgende:
https://www.instagram.com/p/ClOIvJOso3t/
BB 9 jan
Oh verrek ze gaan toch drie januari het huis in?quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd naar BB zo jammer dat ze er dus al weer meer dan een week in zitten als de streams pas aan gaan.
Vind dat zo gemiste kans.
MAFS vind ik ook altijd wel leuk om te kijken
Dat is echt zoiets wat ik dan s'nachts kijk als ik niet kan slapen
Je weet mij ook overal te vinden he, geen ontsnappen aanquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh verrek ze gaan toch drie januari het huis in?
Het is wel leuk om te zien hoe ze wennen, al snap ik ook wel dat ze dat niet direct allemaal online gooien. Regels uitleggen en wennen en bladibla
Gespreksplek nummer 4 nu
Ja sorry dat ik verder op het forum rondkijkquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet mij ook overal te vinden he, geen ontsnappen aan![]()
Ja ik vind ook juist dat wennen en elkaar leren kennen leuk.
Dan leer je als streamer de inwoners ook beter kennen
Vooruit dan, het is je vergevenquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik verder op het forum rondkijkKun je me vergeven dat ik op meerdere subfora actief ben en de neiging heb om te zeggen wat ik denk
Ja! Helemaal mee eens hoor. Alleen ik vermoed dat voor de kijkcijfers en voor het overtreden van regels in de eerste week het niet streambaar is. Ik ga wel BB en JAA afwisselen denk ik
Als het een saai moment heeft kun je omschakelen en visa versaquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooruit dan, het is je vergeven![]()
Ik weet nog niet wat ik ga doen eerlijk gezegd.
Je houdt zo geen tijd meer over om te creabeaenquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het een saai moment heeft kun je omschakelen en visa versa
Na JAA even zat zijn geweest zit ik er weer helemaal inDus tja, streams wisselen en COSsen in de gaten houden
Ho! Nu ga je te ver!quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je houdt zo geen tijd meer over om te creabeaen
quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho! Nu ga je te ver!
COS en streams op achtergrond tussen mijn verfklodders en draadjes wol
Ja pas maar opquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik neem nog maar een bakkie dan voor ik nog verder te ver ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |