Je moet wat he?quote:
Hoe is het met je puzzel?quote:
Heb de rand afquote:
Daar ben ik altijd al blij mee als die ligtquote:
Werd een beetje frusti, omdat er twee stukjes mistequote:Op dinsdag 15 november 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd al blij mee als die ligt
O erg is dat dan hè. Maar gelukkig heb je ze gevonden. Kan je mooi aan het zoeken komenquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Werd een beetje frusti, omdat er twee stukjes misteeen zat in een zakje waar bloemen op staan en de andere nog in de doos
Ja heb al 4 zakjes met puzzelstukjes en wil daar even mee verderquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O erg is dat dan hè. Maar gelukkig heb je ze gevonden. Kan je mooi aan het zoeken komen
Ik zowel eerst altijd alles uit en dan ga ik pas beginnen. Vind ik de rotste klus.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja heb al 4 zakjes met puzzelstukjes en wil daar even mee verder
Doe ik ook altijd..quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zowel eerst altijd alles uit en dan ga ik pas beginnen. Vind ik de rotste klus.
Vind dat altijd zo pokken klus.quote:
Best wel zeker omdat het 1000 stukjes zijnquote:
Heb er vorig jaar een vaan 2000 gedaan was een hele klusquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Best wel zeker omdat het 1000 stukjes zijn
Vind dat té veel, mijn zus en zwager maken er een van 3000quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er vorig jaar een vaan 2000 gedaan was een hele klus
Wauw. Dat is een hele grotequote:Op dinsdag 15 november 2022 20:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vind dat té veel, mijn zus en zwager maken er een van 3000
Dat lijkt mij echt niets.quote:
Wat voor 1 dan?quote:
Ah ok,misschien toch eens maken danquote:
Misschien eens een poging wagen iddquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok,misschien toch eens maken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |