Wij zijn er altijd nog om mee te kletsen 🤣quote:Op zondag 18 december 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan hier ook in je eentje gaan zitten kletsen, maar dat is het ook niet echt hè
Moet ik stoppen met zingen?quote:
Nee maar de smileys zijn er weer, staan nu op een andere site ( of wist je dat al ? )quote:
Behalve 's nachtsquote:Op zondag 18 december 2022 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij zijn er altijd nog om mee te kletsen 🤣
Voor de zoveelste keer verhuisd na een boze ui en ik zie dat de meeste smilies van FOK!kers zijn verwijderdquote:Op zondag 18 december 2022 15:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee maar de smileys zijn er weer, staan nu op een andere site ( of wist je dat al ? )
Wat gaan we daar aan doen?quote:
Nee dat wist ik niet. Is Wanda.gif er ook weer?quote:Op zondag 18 december 2022 15:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee maar de smileys zijn er weer, staan nu op een andere site ( of wist je dat al ? )
Ligt er aan. Kom wel eens binnen. Of beter gezegd wil wel eens binnen komen is het DT. Die trouwens best lang duurt tegenwoordig.quote:
Oh dat heb ik nog niet gezien..quote:Op zondag 18 december 2022 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer verhuisd na een boze ui en ik zie dat de meeste smilies van FOK!kers zijn verwijderd![]()
Yepquote:Op zondag 18 december 2022 15:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Is Wanda.gif er ook weer?
Komen wel weer terug. Zie haar al weer posten onder een andere naam 🤣🤣quote:Op zondag 18 december 2022 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer verhuisd na een boze ui en ik zie dat de meeste smilies van FOK!kers zijn verwijderd![]()
Lezen doe ik wel eens 's nachts, maar posten begin ik niet aan, dan is het einde zoekquote:Op zondag 18 december 2022 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan. Kom wel eens binnen. Of beter gezegd wil wel eens binnen komen is het DT. Die trouwens best lang duurt tegenwoordig.
O wist ik ook niet. Heb je linkje in dm?quote:Op zondag 18 december 2022 15:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Valt niet veel te posten in de nacht alleen in dts. Hier vaak niet. Nadeel hier is als ik wakker ben ben ik wakker. Zolang ik in bed lig in de ochtend ga ik ook niet lezen. Doe ik pas als ik beneden benquote:Op zondag 18 december 2022 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lezen doe ik wel eens 's nachts, maar posten begin ik niet aan, dan is het einde zoek
Ik lees vaak in bed al bij, dat is wel een nadeel, want vaak wil ik dan reageren, maar mobiel vind ik dat echt niet fijnquote:Op zondag 18 december 2022 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt niet veel te posten in de nacht alleen in dts. Hier vaak niet. Nadeel hier is als ik wakker ben ben ik wakker. Zolang ik in bed lig in de ochtend ga ik ook niet lezen. Doe ik pas als ik beneden ben
Ik zie het nietquote:
Klopt. Ik zet nooit gelijk de laptop aan. Ga met een kop koffie op de bank. En als ik dan iets moet doen berichten verwijderen of zo is dat echt een ramp op mobiel.quote:Op zondag 18 december 2022 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees vaak in bed al bij, dat is wel een nadeel, want vaak wil ik dan reageren, maar mobiel vind ik dat echt niet fijn
Ow kijk, daar staan we wel bovenaan, ik had blijkbaar een andere link.quote:Op zondag 18 december 2022 16:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
https://www.pirk.nl/smilies/
Onderaan
quote:Op zondag 18 december 2022 16:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
https://www.pirk.nl/smilies/
Onderaan
Nooit de verkeerde link aanklikkenquote:Op zondag 18 december 2022 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow kijk, daar staan we wel bovenaan, ik had blijkbaar een andere link.
Bedankt voor deze wijze lesquote:Op zondag 18 december 2022 16:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nooit de verkeerde link aanklikken
Tip van de dag sla je eigen smileys opquote:Op zondag 18 december 2022 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |