jij echt diehard hequote:Op maandag 14 november 2022 18:36 schreef suzi1 het volgende:
toch ga ik sochtends zonder jas brodjes halen
quote:Op maandag 14 november 2022 19:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb pizza ananas gegeten
kan gewoon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel goed... wel moe gewerkt.. met jou?quote:Op maandag 14 november 2022 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker hoor, alles goed met borrelnootje?
was ik maar zo begaafdquote:Op maandag 14 november 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
1 hand pizza slice en de andere pingelen op het keyboard
hoe gaat het met jouw dj skillssssquote:Op maandag 14 november 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
1 hand pizza slice en de andere pingelen op het keyboard
ja uitstekend hier, lekker verwarming aan dus ik geniet er even lekker van!quote:Op maandag 14 november 2022 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wel goed... wel moe gewerkt.. met jou?
Ik ga ook zo al slapen ff (hopelijk een dutje ff bijslapen) soms denk ik - ga ff slapen uurtje 2 uurtjes
volgende ochtend wakker worden zonder wekker en denken
dit is kut
gister nog optreden gehadquote:Op maandag 14 november 2022 19:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe gaat het met jouw dj skillssss
quote:Op maandag 14 november 2022 19:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jostiband krijgt concurrentie
je durft welquote:Op maandag 14 november 2022 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gister nog optreden gehad![]()
voor de rest is het nog niet veel soeps
Dankjewel.quote:Op maandag 14 november 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja uitstekend hier, lekker verwarming aan dus ik geniet er even lekker van!
ach als je lekker slaapt zal je het vast nodig hebben, lekker die rust pakken meid
bikkelquote:Op maandag 14 november 2022 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
ja is fris he! heb voor het eerst verwarming aan gedaan
ja achja spielerij he zullen we maar zeggenquote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je durft wel
kan alleen maar beter worden
ja het is kiezen of pozza of verwaarming, vandaag dus maar voor verwarming gekozenquote:
zware keuzequote:Op maandag 14 november 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het is kiezen of pozza of verwaarming, vandaag dus maar voor verwarming gekozen
oh nou slaaplekker maar weerquote:Op maandag 14 november 2022 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
OK DOEI
tot snel
dat weet ik trouwens niet
DOEI en EN FIJNE MAANDAG
dankjewel zonnestraalquote:Op maandag 14 november 2022 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh nou slaaplekker maar weer
geniet ervan
en tot de volgende keer
dankjewel soesjiqueenquote:Op maandag 14 november 2022 19:52 schreef suzi1 het volgende:
lekker slapen en zo weer op. en dan weer lekker slapen <3
@borreltnootje00 dit publiek moet je hebben zegmaarquote:
hypequeen suziquote:Op maandag 14 november 2022 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
@:borreltnootje00 dit publiek moet je hebben zegmaar
altijd positief
wil vroeg wakker wordenquote:Op maandag 14 november 2022 19:54 schreef suzi1 het volgende:
en dan blijf je wakker ook. als dat je bedoeling is
Je rekening ookquote:Op maandag 14 november 2022 18:30 schreef Schakeltopia het volgende:
potverdikkie de verwarming doet zijn best, ik voel het al!
beetje jaloesiequote:Op maandag 14 november 2022 19:56 schreef suzi1 het volgende:
mijn zij is heel lekker warm. beertje ligt tegen me aan
afwas doen bij de buren, kost je dan ook niets!quote:Op maandag 14 november 2022 20:08 schreef suzi1 het volgende:
afwas doen is lekker voor kouwe handen. helaas geen afwas
ominomi noedelsopeie makenquote:Op maandag 14 november 2022 20:08 schreef suzi1 het volgende:
afwas doen is lekker voor kouwe handen. helaas geen afwas
Struisvogelbiefstuk hadden wij vroeger thuis eens een keer. Ik dacht echt dat m'n ouders bezopen waren toen ik het hoorde.quote:Op maandag 14 november 2022 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Interessant vlees heeft AH tegenwoordig
[ afbeelding ]
hoe is dat?quote:Op maandag 14 november 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Struisvogelbiefstuk hadden wij vroeger thuis eens een keer. Ik dacht echt dat m'n ouders bezopen waren toen ik het hoorde.
Voor de feestdagen hequote:Op maandag 14 november 2022 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Interessant vlees heeft AH tegenwoordig
[ afbeelding ]
Ik heb duidelijk gemaakt dat ik geen struisvogels eetquote:
Klopt,maar denk dat veel mensen het wel in slaan en dan in de diepvries gooienquote:
quote:Op maandag 14 november 2022 20:24 schreef suzi1 het volgende:
ik heb begrepen dat je te laat bent met boeken voor een huisje in stilteland met de feestdagen, hema
Heb je toevallig een plaatje?quote:Op maandag 14 november 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
goeie ufc avond zeg jeetje wat potjes
quote:
Hm geloof niet dat ik ufc ergens heb. Ook niet te volgen waar die rechten blijven.quote:
Oh hoeft niet hoor.....is de hele avond dartenquote:
gratis zenders voor ons allemaal? Lagere internetabbokosten? Energie van de buren aftappen? Vragen vragen vragen...quote:
Heb ik bohhhquote:Op maandag 14 november 2022 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
Twee jaar geleden ben je aantrekkelijk op je tinderprofiel als je wc-rollen hebt, nu als je goede verwarming hebt
Heb ik alleen nietquote:
Oh nu al...even inschakelenquote:
Happn had ik maar op nieuwe telefoon nog niet geïnstalleerd.quote:
Auwieeequote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
zie nu de herhaling dat die gast op z'n neus gepoffert word. die explodeert bijna gewoon
Eindigt met 91 gemiddeldquote:Op maandag 14 november 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
106 tegen 73 gemiddeld
dat word wel lastig dan
Hij lijkt echt een stuk beter in zijn vel te zitten dit toernooi.quote:
quote:
Ook nicequote:Op maandag 14 november 2022 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben aangekomen bij de main fight of the evening
Wiebelend?quote:Op maandag 14 november 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
koekoek haha echt op de bel een poffert op je bakkes
wiebelend naar je hoek lopen hahaha
quote:Op maandag 14 november 2022 21:37 schreef suzi1 het volgende:
deisyy heb me paar keer genote. dus die is out hahahahaha
en maily heb ook keer iets gedaan wat niet mocht. dus ook out
Neequote:Op maandag 14 november 2022 21:39 schreef suzi1 het volgende:
maar ben jij de jongste hier engine? want dat vermoeden krijg ik wel bij die lijstjes
lekkerrrquote:Op maandag 14 november 2022 21:42 schreef suzi1 het volgende:
ik heb heel veel koekjes van de pool op
Ja wat dat betreft zijn er al tien jaar amper nieuwe users bij gekomen.quote:Op maandag 14 november 2022 21:40 schreef suzi1 het volgende:
ooit was dit juist een jongerenforum en zou je oud zijn met jouw leeftijd
Ah we gaan weer beginnenquote:Op maandag 14 november 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
oh noppie is dartsen tegen die slome
Zou best kunnen. Heeft echt een goed jaar en ook een major gewonnen.quote:
knap hoor!quote:Op maandag 14 november 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Heeft echt een goed jaar en ook een major gewonnen.
leukert, had een hele eigen stijl kwa posten. erg vermakelijkquote:
Ja na MvG onze beste darter momenteelquote:
quote:
Worstenbroodjesquote:Op maandag 14 november 2022 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
of beste lekkernij van hollandsche bodem
quote:Op maandag 14 november 2022 22:03 schreef suzi1 het volgende:
@:greysbones ik weet niet waar ik jou in moet vullen. roddelaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |