quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kind heeft een spin in haar hoofd...(copyright Willem Holleeder, Judas Videoland)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 14 november 2022 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Idem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Zoe verzint er dingen bij, stookt en verdraait inderdaadquote:Op maandag 14 november 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe kan niet zo goed luisteren
Jeff geeft aan ook aandacht voor haar te hebben en dat Kim niet het alleenrecht heeft
Dat ze dat verdraaid tot iets dat niet is gezegd zit helemaal in zoe’s hoofd
'Wie denk je wel niet dat je bent, je moet niet zo praten tegen mij waar andere mensen bij zijn, kuthoer!'quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kind heeft een spin in haar hoofd...(copyright Willem Holleeder, Judas Videoland)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dan Jeff die dat zegt tegen Zoe...quote:Op maandag 14 november 2022 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Wie denk je wel niet dat je bent, je moet niet zo praten tegen mij waar andere mensen bij zijn, kuthoer'
Aangezien ik wat actiever ben deze keer, vond ik dat een profiel icon wel te pas wasquote:Op maandag 14 november 2022 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuke UI, steeds meer mensen met een UI hier
Hypocrisie kent geen grenzenquote:Op maandag 14 november 2022 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En ze was bang voor Nadir omdat hij jatte
Alleen maar leukquote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Aangezien ik wat actiever ben deze keer, vond ik dat een profiel icon wel te pas was
Neem je zwembroek meequote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD schrijft een 'verjaardagsuitnodiging' voor Jasper's feestje. Hij wil 'm net zo hebben als een kinderverjaardagsuitnodiging... 'Je wordt niet thuisgebracht'.
Wel een zakje snoep?quote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD schrijft een 'verjaardagsuitnodiging' voor Jasper's feestje. Hij wil 'm net zo hebben als een kinderverjaardagsuitnodiging... 'Je wordt niet thuisgebracht'.
quote:Op maandag 14 november 2022 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe jat een stukje kaas - 14 november 2022.Ik vond het al een smerig kind maar nu helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik zeg niet wat we gaan doen.quote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem je zwembroek mee
Voor een versnapering wordt gezorgd
Ik heb niks met Mirthe .. maar moet wel lachen om hoe ze dit doet. Eerst de lege opbergdoos terug zetten in de koelkast ... dan, oh ja.. de kaas staat hier nog.. nou ja, nog een stuk eraf. Koelkast maar weer open, kaas in doos. Hmm... andere plank is beter....quote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik vond het al een smerig kind maar nu helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |