Je hebt een UI.quote:
Djedi is ondertussen helemaal geen vegetariėr meerquote:Op maandag 14 november 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
De vliegen genieten ook al van de lunch.
Wat zouden haar ouders daar nou weer van vindenquote:Op maandag 14 november 2022 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, fragmentje gevonden, Mirthe jat echt een stukje kaas vannacht ....
Zoe kan niet zo goed luisterenquote:Op maandag 14 november 2022 13:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Jeff heeft haar volgens mij ook nog niet afgewezen. Hij laat haar in haar fantasie
Zei ik toch.In haar BH.quote:Op maandag 14 november 2022 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En god.quote:Op maandag 14 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat zouden haar ouders daar nou weer van vinden
Daar had ze toch al afstand van genomen?quote:Op maandag 14 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat zouden haar ouders daar nou weer van vinden
Dat kind heeft een spin in haar hoofd...(copyright Willem Holleeder, Judas Videoland)quote:Op maandag 14 november 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe kan niet zo goed luisteren
Jeff geeft aan ook aandacht voor haar te hebben en dat Kim niet het alleenrecht heeft
Dat ze dat verdraaid tot iets dat niet is gezegd zit helemaal in zoe’s hoofd
Mag ik hopen ja.quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar had ze toch al afstand van genomen?
Mirthiefquote:Op maandag 14 november 2022 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |