Zoe zou ze extra hard aan moeten pakkenquote:Op maandag 14 november 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze die meiden helpt, maar Zoe zou ze moeten laten gaan, gluiperd die KimD achter haar rug om zwart lult
Nee, maar ze hadden haar ook duidelijk nee kunnen zeggen. Dan was dit waarschijnlijk eerder de kop in gedruktquote:Op maandag 14 november 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan mag je iemand zwart lullen en smerige verhalen vertellen?
Dat stopt haar smerige praktijken niet. Ze is nu echt vies door de mand gevallenquote:Op maandag 14 november 2022 12:57 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Nee, maar ze hadden haar ook duidelijk nee kunnen zeggen. Dan was dit waarschijnlijk eerder de kop in gedrukt
Dan was het wss nog rancuneuzer geweest.quote:Op maandag 14 november 2022 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat stopt haar smerige praktijken niet. Ze is nu echt vies door de mand gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zoe is de aandacht die ze van haar Jeff krijgt ook totaal niet gewend en gaat dan vanzelf hele rare dingen denkenquote:Op maandag 14 november 2022 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan was het wss nog rancuneuzer geweest.
Die muts ook altijd.quote:Op maandag 14 november 2022 13:01 schreef mnesymne het volgende:
Vroeg me al af welke kabouter dat was
Nee zeker Niet, ze heeft haar zinnen gezet op Jeff, wat haar niet lukt. Vandaar haar zwart pratenquote:Op maandag 14 november 2022 13:00 schreef mnesymne het volgende:
Ik denk het niet. Als Zoe vroeg een "Nee" had gekregen van Jeff, en Kim hem echt "Geclaimd" had. Was Zoe waarschijnlijk op iemand anders overgestapt.
Jeff heeft haar volgens mij ook nog niet afgewezen. Hij laat haar in haar fantasiequote:Op maandag 14 november 2022 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee zeker Niet, ze heeft haar zinnen gezet op Jeff, wat haar niet lukt. Vandaar haar zwart praten
KimD zei zelfs tegen Zoe dat ie beschikbaar was en dat ze maar bij hem in bed moest springenquote:Op maandag 14 november 2022 13:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Jeff heeft haar volgens mij ook nog niet afgewezen. Hij laat haar in haar fantasie
Zou wel leuke streams opleverenquote:Op maandag 14 november 2022 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD zei zelfs tegen Zoe dat ie beschikbaar was en dat ze maar bij hem in bed moest springen
Ze zei het uit onzekerheid en om te testen hoe serieus Jeff was ofzo want ook KimD heeft kronkels in haar gedachtenquote:
Ik geloof dat Mirthe van heel veel dingen nog nooit gehoord heeft.quote:Op maandag 14 november 2022 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Mirthe ooit van een parketborstel gehoord hebben?
Mirthe komt iedere dag weer uit een ei gekropen en je kunt er daardoor dus helemaal niets mee behalve je eraan ergeren jaquote:Op maandag 14 november 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat Mirthe van heel veel dingen nog nooit gehoord heeft.
Beschermd en streng gelovig opgevoed.quote:Op maandag 14 november 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat Mirthe van heel veel dingen nog nooit gehoord heeft.
Een koude douche is goed voor je weerstandquote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi is ziek zwak en misselijk
Inderdaad want SBS is onrein enzo aldus een quote van haarzelf over hoe zij is opgegroeidquote:Op maandag 14 november 2022 13:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Beschermd en streng gelovig opgevoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |