Ik ga nu stuk om haar.quote:Op maandag 14 november 2022 12:49 schreef mnesymne het volgende:
Best erg, een bal tegen je arm en helemaal dik
Er gaan dan wel mensen denken 'wat de fuck waar kijk ik naar toch maar even opzoeken die freakshow'quote:Op maandag 14 november 2022 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar weet niet of je dit moet willen.
Ze willen me dood maken.quote:
Mwah, dat valt wel mee denk ik. Zulke opgezette TV momentjes werken zelden leert de geschiedenis.quote:Op maandag 14 november 2022 12:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er gaan dan wel mensen denken 'wat de fuck waar kijk ik naar toch maar even opzoeken die freakshow'
Macrogol is een prima hulpmiddel.quote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Met een zakje kun je de boel weer op gang krijgen.
en dan beter vezels eten en drinken en bewegen.
Maar als de boel goed verstopt zit, heb je echt wel iets nodig om het op gang te krijgen. En het is verder niet schadelijk om een tijdje zakjes te gebruiken.
Vezelweetje 6quote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef mnesymne het volgende:
Ze hebben ook veel bananen gehad de afgelopen dagen
Omdat ie dan door de mand valt en KimK bovendien niet meer kan controleren corrigerenquote:Op maandag 14 november 2022 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Waarom wordt die Marciano geen manager als hij het zo goed weet.
Ik wilde net onze connaisseur mentionen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we de zakjes en vezels weeer laten voor wat het is![]()
Wel mooi dat ze die meiden helpt, maar Zoe zou ze moeten laten gaan, gluiperd die KimD achter haar rug om zwart lultquote:Op maandag 14 november 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD alweer aan het sporten, nu met Moraima, vanochtend ook al met Zoe.
Kim en Jeff vragen er zelf om. Ze hebben telkens tegen haar gezegd dat ze altijd welkom is. Ook al liggen ze samen in bedquote:Op maandag 14 november 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze die meiden helpt, maar Zoe zou ze moeten laten gaan, gluiperd die KimD achter haar rug om zwart lult
KimK kan ook gewoon alleen in haar bed gaan liggen want Ciano ligt notabene officieel in het bovenbed daarquote:Op maandag 14 november 2022 12:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In het geval van Kim zit er een bepaalde spanning en angst op . Marciano ,poepen ,scheten laten
Allemaal taboe. reken maar dat dat op je psyche gaat werken .
Je kan niet altijd alles afdoen met voedingsgedoe
ze zitten daar wel op een kluitje.quote:Op maandag 14 november 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze die meiden helpt, maar Zoe zou ze moeten laten gaan, gluiperd die KimD achter haar rug om zwart lult
En dan mag je iemand zwart lullen en smerige verhalen vertellen?quote:Op maandag 14 november 2022 12:55 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kim en Jeff vragen er zelf om. Ze hebben telkens tegen haar gezegd dat ze altijd welkom is. Ook al liggen ze samen in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |