Zo komt ze wel een beetje overquote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon letterlijk alsof een klein kind bezig is
'Patricia zit te knutselen aan tafel' klinkt alweer meteen anders
dus is het puur symptoom bestrijdingquote:Op maandag 14 november 2022 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft niet veel met leeftijd te maken volgens mij, eerder met een verkeerd voedingspatroon of zelfs met te weinig beweging.
Dat heeft niets met je leeftijd te maken hoor, meer met hun eetpatroon weinig vezels of volkoren dingen weinig beweging en 100 kilo M&M 's en spekjes die madammeK naar binnen heeft gewerkt.😅quote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat op die leeftijd je darmen prima zouden moeten werken
Het gaat om Kim Kquote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een keer zakjes moeten nemen toen ik 24 was omdat ik 3 weken lang 2 keer per dag rijst heb gegeten in een land en omgeving waar niks anders was.
Misschien dat KimD niet juist eet. Geen idee of ze veel rijst en bananen of gelijkaardige zooi eet.
Maar als ze geen scheten durft te laten, daar kan je ook best wel bizarre buikpijn van krijgen. Dat herken ik nog wel uit m’n ongemakkelijke dateleven
Je hebt ook van die korrels die je kan slikken, die zetten uit om de bende naar beneden te duwen. Althans, dat was de uitleg die ik ooit kreegquote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zijn speciale zakjes die je ontlasting dunner maken
om je stoelgang te vergemakkelijken
en die kun je ook niet zo kopen
(als ik de goede zakjes voor me heb)
Foutjequote:
maar puzz ze zitten er nu 90?? dagenquote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verandering van omgeving en eten , spanning voor een nieuwe situatie kan zorgen dat je darmen ook helemaal van slag zijn.
quote:Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin over de sloffen die Jeff draagt: "hij ziet dat is ze heb,dus moet hij ook."
Met een zakje kun je de boel weer op gang krijgen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus is het puur symptoom bestrijding
en blijft het probleem
met een zakje los je dat niet op
quote:Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt ook van die korrels die je kan slikken, die zetten uit om de bende naar beneden te duwen. Althans, dat was de uitleg die ik ooit kreeg
Echt hoor.quote:
Is heel vies.quote:
zakjes zijn ook niet schadelijkquote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Met een zakje kun je de boel weer op gang krijgen.
en dan beter vezels eten en drinken en bewegen.
Maar als de boel goed verstopt zit, heb je echt wel iets nodig om het op gang te krijgen. En het is verder niet schadelijk om een tijdje zakjes te gebruiken.
In het geval van Kim zit er een bepaalde spanning en angst op . Marciano ,poepen ,scheten latenquote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar puzz ze zitten er nu 90?? dagen
gewoon verstopt gegeten in die M&Ms waarschijnlijk
Eensquote:Op maandag 14 november 2022 12:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In het geval van Kim zit er een bepaalde spanning en angst op . Marciano ,poepen ,scheten laten
Allemaal taboe. reken maar dat dat op je psyche gaat werken .
Je kan niet altijd alles afdoen met voedingsgedoe
Ik heb periodes dat ik wel 4 zakjes per dag moet nemen omdat m'n stoma dan niets produceerdquote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar als de boel goed verstopt zit, heb je echt wel iets nodig om het op gang te krijgen. En het is verder niet schadelijk om een tijdje zakjes te gebruiken.
Sowieso zal ie het vreselijk vinden dat zij scheten laat en zij blijft gewoon alles tot aan het gênante aan toe maar accepterenquote:
Macrogol is een prima hulpmiddel.quote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja het is allemaal best wel treurigquote:Op maandag 14 november 2022 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso zal ie het vreselijk vinden dat zij scheten laat en ondertussen blijft zij gewoon alles maar accepteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |