Het zal zeker veel aandacht kunnen generen al helemaal als je snippets verspreid over de juiste kanalenquote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien om kijkcijfers te scoren.
Daar slikken meer mensen die zakjesquote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
ook als je diverticulitis hebt
maar dan had ze het vast al wel benoemd
Of als je verstopt zit door bepaalde voedingquote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je een spastische darm hebt moet je soms ook die zakjes nemen.
Maar weet niet of je dit moet willen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zal zeker veel aandacht kunnen generen al helemaal als je snippets verspreid over de juiste kanalen
"Al zegt Marciano dat het mag"quote:Op maandag 14 november 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK ligt met erge buikpijn op de bank, want ze kan niet goed naar de wc. Ze moest vannacht steeds scheetjes laten, maar dat wil ze niet, want ookal zegt Marciano dat het mag, ze zegt dat ze weet dat hij het verschrikkelijk vindt.
KimK : 'En dan voel ik me toch nog niet helemaal op m'n gemak bij hem'
[ afbeelding ]
Ja precies.quote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is niet zo . Ik heb ze zelf vroeger ook een tijd moeten nemen. Nu slik medicijnen ervoor
Moet niet gekker worden. Ik zit met open mond te lezen.quote:
Ik hou maar ff wijzelijk m'n mond met m'n smakelijke verhalen over de #stomaquote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is niet zo . Ik heb ze zelf vroeger ook een tijd moeten nemen. Nu slik medicijnen ervoor
ja en dat verbaast me enormquote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar slikken meer mensen die zakjes
dat heeft niet veel met leeftijd te maken volgens mij, eerder met een verkeerd voedingspatroon of zelfs met te weinig beweging.quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
als je op je 25ste zakjes moet nemen om te poepen gaat er iets niet goed
quote:Op maandag 14 november 2022 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hou maar ff wijzelijk m'n mond met m'n smakelijke verhalen over de #stoma
Niet genoeg drinken en dan bedoel ik waterquote:Op maandag 14 november 2022 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft niet veel met leeftijd te maken volgens mij, eerder met een verkeerd voedingspatroon of zelfs met te weinig beweging.
nee zijn speciale zakjes die je ontlasting dunner makenquote:
Het klinkt ook gewoon letterlijk alsof een klein kind bezig isquote:
Ik heb een keer zakjes moeten nemen toen ik 24 was omdat ik 3 weken lang 2 keer per dag rijst heb gegeten in een land en omgeving waar niks anders was.quote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
ook als je diverticulitis hebt
maar dan had ze het vast al wel benoemd
Verandering van omgeving en eten , spanning voor een nieuwe situatie kan zorgen dat je darmen ook helemaal van slag zijn.quote:
ook dat.quote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet genoeg drinken en dan bedoel ik water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |