abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206673898
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk dat het voor Leclerc het verschil is tussen 1 of 3 vakantiehuisjes ;)
Als je hoofdreden om in F1 te rijden veel geld verdienen is, heb je sowieso al de verkeerde mentaliteit. :P
  maandag 14 november 2022 @ 15:51:44 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206674061
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 15:37 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Als je hoofdreden om in F1 te rijden veel geld verdienen is, heb je sowieso al de verkeerde mentaliteit. :P
Hoop wel dat hij en Ferrari het volgend jaar spannender maken.
pi_206674091
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 15:37 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Als je niet vecht voor de best mogelijke plek op het einde van het seizoen ook. Of dat nu plek 2 of plek 16 is.
pi_206674173
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 15:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Als je niet vecht voor de best mogelijke plek op het einde van het seizoen ook. Of dat nu plek 2 of plek 16 is.
Er voor vechten is heel wat anders dan er voor smeken op de boordradio. Laat dan ook zien dat je die plek verdiend.

Wat is die 2e plek waard als je hem cadeau hebt gekregen?
pi_206674215
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]
en had gewoon geluk dat hij zonder veel schade verder kon.
Dat heeft hij wel vaak heb ik het idee. Is dat geluk? Is dat kwaliteit? Of is die auto gewoon zo degelijk.
Цой жив
pi_206674241
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 16:04 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dat heeft hij wel vaak heb ik het idee. Is dat geluk? Is dat kwaliteit? Of is die auto gewoon zo degelijk.
Russell heeft dat geluk dan weer niet, volgens mij.. (of die crasht enkel met zware impact, dat kan ook)
  maandag 14 november 2022 @ 16:10:45 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206674292
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 16:04 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Kwaliteit van het product dan want ik vond het wel een beetje blind.
  maandag 14 november 2022 @ 16:19:09 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_206674360
Hum, als Charlie en Checo elkaar van de strekke tetsen en Georgie met snelste raceronde de winst haalt, kan hij nog 2e worden... en afhankelijk van SAI/HAM nog de constructeurs P2 naar Merc toetrekken. Na zo'n start van het seizoen zou dat wel bizar zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_206674396
Dat er nog serieus mensen zijn die Verstappen verdedigen in deze... :')
  maandag 14 november 2022 @ 16:26:55 #235
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_206674427
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 16:23 schreef AToontje87 het volgende:
Als Checo gewoon een fatsoenlijke race had gereden was deze hele discussie nooit aan de orde geweest.
pi_206674451
quote:
Gaat mij niet zo zeer om het verdedigen van Verstappen (want ik zou dit ook anders hebben gedaan als ik hem was), maar om het volledige plaatje helder te krijgen. Max doet dit niet zonder aanleiding. Hij heeft er een reden voor.

Wat wij er op FOK! vervolgens van vinden is een ander verhaal :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_206674464
Waarom stond Checo eigenlijk nog op gele banden aan het einde vd race? Beetje Hamilton-Silverstone verhaal.. (of was dat niet Hamilton...)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_206674543
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 16:26 schreef tja77 het volgende:

[..]
Als Checo gewoon een fatsoenlijke race had gereden was deze hele discussie nooit aan de orde geweest.
En dat had niet eens specifiek deze race hoeven zijn.
pi_206674553
quote:
Iemand (ver)oordelen zonder de hele achtergrond te weten, is ook weer zoiets he... :O
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_206674573
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 16:29 schreef Black-Death het volgende:
Waarom stond Checo eigenlijk nog op gele banden aan het einde vd race? Beetje Hamilton-Silverstone verhaal.. (of was dat niet Hamilton...)
Volgens mij geen setje softs meer over, maar weet het ook niet zeker.
Цой жив
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 november 2022 @ 16:39:58 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206674598
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 16:29 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij was Max enige die nog zoveel zachte setjes over had. Dat was denk ik ook hele tijd al hun plan. Sprint met geel rijden en hopen op het beste en dan met een extra setje rood op zondag vlammen, maar toen kwam Lewis weer even om het hoekje piepelen.
pi_206674608
quote:
Zowel hem verdedigen als hem aanvallen zonder nuance is een beetje vreemd, omdat we gewoon helemaal niet zeker weten wat er eerder is voorgevallen en wat daar vervolgens intern over is besproken. Alles wat daarover is verschenen is sowieso speculatie en niemand heeft bij de teambesprekingen gezeten waar Verstappen zijn zegje daarover heeft gedaan.

Er zijn dus nogal wat reserves te plaatsen bij elk standpunt, maar helaas is dat niet het sterkste punt van dit forum (of Twitter, of Reddit). Wat mij betreft hebben zowel het team als Verstappen hier niet in het belang van het team gehandeld, zoals (als de geruchten kloppen) Perez dat in Monaco niet heeft gedaan.

Nog maar eens de koppen bij elkaar steken en op naar de volgende race.
pi_206674685
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 16:38 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Volgens mij geen setje softs meer over, maar weet het ook niet zeker.
Klopt ja en zonder SC was dat ook geen probleem geweest waarschijnlijk, dan was het een strijd geworden met Sainz voor P3. Door de SC werd dat opeens kansloos en werd plek 7 het maximaal haalbare. Vettel had hetzelfde probleem, die stond de hele race ruim voor z'n ploeggenoot en eindigt er uiteindelijk achter..
  maandag 14 november 2022 @ 16:53:06 #244
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_206674738
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 13:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Natuurlijk gaat hij dat niet doen, je doet wat teveel aan wishful thinking, Verstappen is gewoon een klootzak maar dat wist Perez ook toen hij aan dit project begon en dit is voor hem natuurlijk ook een buitenkans. WK zal hij niet worden maar podiums en een paar race wins is al geweldig voor een coureur met zijn kwaliteiten.
Misschien dat Perez het wist maar nu weten z'n fans het ook.
Vorige keer die tirade naar zijn team over de pitsstop, terwijl ze hem daarmee óók 2x wereldkampioen gemaakt hebben, en nu dit.
We're all in this together Max.
Wie dit leest is gek
  maandag 14 november 2022 @ 17:00:48 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206674819
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2022 16:53 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Vorige keer die tirade naar zijn team over de pitsstop, terwijl ze hem daarmee óók 2x wereldkampioen gemaakt hebben, en nu dit.
“We are the trash bin,” Toto Wolff believes pit wall acts as a “vomit bag” for drivers after Lewis Hamilton’s ‘expletive-filled rant’

Het komt in de beste families voor, een kniesoor die daarop let.
pi_206674835
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2022 16:53 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Ik denk dat al heel lang bekend is dat Verstappen ongenuanceerd is en vooral bezig is met het bereiken van zijn eigen doelen. Zeker wanneer hij achter het stuur kruipt.

Daarin is hij niet anders dan Hamilton en alle andere grote kampioenen voor hem. Zou Perez het talent hebben van een eerste rijder dan zou hij precies hetzelfde doen en alleen aan zichzelf denken. Sterker nog, naar verluidt doet hij dat al als hij de kans ziet op eigen succes.

Ze zijn op dat niveau allemaal niet roomser dan de paus. Aan het einde van de maand kijkt Perez op zijn bankafschrift en ziet hij ook dat hij meer te danken heeft aan Verstappen dan dat hij hem iets gekost heeft. Verstappen is hem weinig meer verschuldigd voor die twee races waarin Perez een bijdrage heeft geleverd aan een kampioenschap.
pi_206674838
Dat Pérez in Monaco expres gecrasht zou zijn, dat was bij meerdere journalisten bekend en toch hielden ze het allemaal tot gisteren geheim?
pi_206674842
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 14:16 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat is toch de schuld van het team, indien dit is voorbesproken en uitgesproken door VER binnen het team.
Het lijkt mij toch ook wel dit is besproken binnen het team voor de race.

En dan is de vraag natuurlijk wat daaruit is gekomen en wie zich hier niet aan de afspraken houdt.

Als het niet is besproken lijkt het me vooral onhandig van Verstappen om Perez er niet voorbij te laten, je verliest hier meer mee dan je kunt winnen.
pi_206674848
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2022 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
Dat Pérez in Monaco expres gecrasht zou zijn, dat was bij meerdere journalisten bekend en toch hielden ze het allemaal tot gisteren geheim?
Kennelijk. Waarschijnlijk geen behoefte om Perez een oor aan te naaien, want als de FIA dit gaat onderzoeken en ze vinden bewijs dan heeft Perez denk ik wel een serieus probleem.
  maandag 14 november 2022 @ 17:09:57 #250
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206674909
Hoe je het ook wendt of keert, het blijft ongelofelijk dom van Verstappen om dit zo te doen en zich ontzettend impopulair te maken. Er komt een dag dat hij kwetsbaar wordt (matige auto, mindere vorm) en dan staat iedereen in de rij om hem te verscheuren. Lance Armstrong was een hond en verreweg de beste en zelfs die was bij momenten erg toeschietelijk omdat hij snapte dat het handig is als niet iedereen een hekel aan je heeft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')