Oeh een klein knuffel toenaderingetje van Jap. En nu staat Wanda alweer in de badkamer?quote:
Mijn stream loopt een kwartier achter zie ik nuquote:Op zondag 13 november 2022 22:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Oeh een klein knuffel toenaderingetje van Jap. En nu staat Wanda alweer in de badkamer?
Allemaal gespeeld, om maar meer aandacht/sympathie te krijgenquote:Op zondag 13 november 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag. Ik zie dat niet zo...hij is best begaan met de andere bewoners.
Het gezicht van Wanda wordt wat vriendelijker, zachter.quote:
Daar heeft hij inderdaad veel behoefte aan maar ik denk niet dat het gespeeld is.quote:Op zondag 13 november 2022 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal gespeeld, om maar meer aandacht/sympathie te krijgen
Dat ook. Het is best een mooie meid vind ik.quote:Op zondag 13 november 2022 22:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gezicht van Wanda wordt wat vriendelijker, zachter.
Het is niet constant meer zo'n heel venijnig bekkie
Het ging er ook over dat ie helemaal uit Brabant moest komen kortom die Joost van Djediquote:Op zondag 13 november 2022 22:51 schreef Seattle het volgende:
Babette vertelt dat GJ en Alies een keer hebben gehoord: Ruben homoooo. Buiten de loods
Dus vertel op: wie van jullie heeft daar staan schreeuwen?
95% van wat ie doet is gespeeld, dus hierin kan ie mij niet meer overtuigenquote:Op zondag 13 november 2022 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heeft hij inderdaad veel behoefte aan maar ik denk niet dat het gespeeld is.
...zonder make-upquote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook. Het is best een mooie meid vind ik.
Als ik Joost was was ik allang op haar afgeknaptquote:Op zondag 13 november 2022 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
Met die informatie zou je Djedi helemaal gek kunnen maken aangezien ze niet weet wat haar vriend allemaal denkt en doet
Nou mooi kan ik haar toch echt niet vinden. Ze kan er soms wel leuk uit zien en daar is alles mee gezegd naar mijn smaakquote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook. Het is best een mooie meid vind ik.
O zou het! Nee toch?quote:Op zondag 13 november 2022 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging er ook over dat ie helemaal uit Brabant moest komen kortom die Joost van Djedi
Je mag niet eens uitsluiten dat die jongen al niets meer met haar te maken wil hebben vanwege dat gevrij met Ruben.quote:Op zondag 13 november 2022 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Joost was was ik allang op haar afgeknapt
Ik zie niet echt iets aantrekkelijks in Jeffquote:
Daarom!quote:Op zondag 13 november 2022 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je mag niet eens uitsluiten dat die jongen al niets meer met haar te maken wil hebben vanwege dat gevrij met Ruben.
Het gaat toch ook niet om het uiterlijk waarom iemand wel of niet zou moeten winnen?quote:Op zondag 13 november 2022 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie niet echt iets aantrekkelijks in Jeff
het blijft voor mij een beetje scharminkelig ventje met een heel raar kapsel en een samengeknepen mond.
Maar dat is mijn persoonlijke mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |