rectale oxidatie iddquote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Max heeft alles al.
Doe dan die consessie.
Al zou je genaaid zijn door een actie eerder dit seizoen.
Het is classy, stylisch en sympathiek om een ader te laten ten opzichtevan een groter goed.
Dikke minpunt.
Gelukkig zal mijn mening Max aan zijn reet roesten.
Dus vertel eens. Waarom zou Perez dit doen?quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jezus.Je hebt overal commentaar op en dit kan je niet bedenken? Serieus?
Dat is niet hoe topsport werkt. En autosport al helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Max heeft alles al.
Doe dan die consessie.
Al zou je genaaid zijn door een actie eerder dit seizoen.
Het is classy, stylisch en sympathiek om een ader te laten ten opzichtevan een groter goed.
Dikke minpunt.
Gelukkig zal mijn mening Max aan zijn reet roesten.
Om Max voor te blijven, he.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus vertel eens. Waarom zou Perez dit doen?
Bedankt voor je bijdrage.quote:
Om Max voor te blijven en een grote kans te maken om de overwinning. Hij naait Max dus gewoon 3 plekken en zorgt dat zijn twee grootste rivalen voor hem eindigen in de kwalificatie.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mijn lijstje heeft Leclerc daar pole gepakt, je gaat me toch niet vertellen dat checo zijn auto heeft gechrast omdat hij derde stond en max vierde??quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vertel mij wat.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe topsport werkt. En autosport al helemaal niet.
Zodat hij voor Max stond. Wat hem uiteindelijk de zege heeft opgeleverdquote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh waar zeg ik dat ik het niet wil geloven?quote:Op zondag 13 november 2022 21:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Om Max voor te blijven en een grote kans te maken om de overwinning. Hij naait Max dus gewoon 3 plekken en zorgt dat zijn twee grootste rivalen voor hem eindigen in de kwalificatie.
Max geeft het indirect ook gewoon aan, maar jij wil het niet geloven, dus maakt niet uit wat ik zeg je zal toch altijd blijven zeuren dat het niet klopt.
Waarom?quote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Max had vandaag er gewoon boven moeten staan
Het is een sneaky kutmove waarvan hij hoopte dat het onbestraft bleef.quote:Op zondag 13 november 2022 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iig niet zo achterbaks, maar gewoon an public
Preciesquote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Blijkbaar wel dus.quote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens mijn lijstje heeft Leclerc daar pole gepakt, je gaat me toch niet vertellen dat checo zijn auto heeft gechrast omdat hij derde stond en max vierde??
Als hij nu eerste stond dan zou ik er nog iets bij kunnen bedenken.
kijk naar zijn naam......quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij stond voor Max en op dat moment was hij nog in de veronderstelling dat hij voor het kampioenschap vocht en Max zijn grootste rivaal. Hij wilde topdog zijn in het team en het leek er toen op dat hij daar een kans toe ging krijgen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja leuk, fijn dat hij op pole stond.
Uhuuuu. NOT
Zou hem sieren, maar zo is Max gewoon niet. Max doet niet aan toeters en bellen dat mogen wij toch wel weten na zoveel jaarquote:Op zondag 13 november 2022 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Omdat het hem nog groter zou maken.quote:
Bijzonder dat je het dan toegeeft.quote:Op zondag 13 november 2022 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij stond voor Max en op dat moment was hij nog in de veronderstelling dat hij voor het kampioenschap vocht en Max zijn grootste rivaal. Hij wilde topdog zijn in het team en het leek er toen op dat hij daar een kans toe ging krijgen.
nou, in een mindere veilige auto was Max geblesseerd geweestquote:Op zondag 13 november 2022 21:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is een sneaky kutmove waarvan hij hoopte dat het onbestraft bleef.
Max zegt net dat hij hem de volgende race wel voor laat dus dat klopt nietquote:Op zondag 13 november 2022 21:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou hem sieren, maar zo is Max gewoon niet. Max doet niet aan toeters en bellen dat mogen wij toch wel weten na zoveel jaar
Juist F1 werkt wel zo.quote:Op zondag 13 november 2022 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe topsport werkt. En autosport al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |