Het ging niet om Alonso maar Leclerc?quote:Op zondag 13 november 2022 21:26 schreef quo_ het volgende:
Verstappen zat uiteindelijk op minder dan een halve seconde van Alonso maar het was pas in de laatste bocht duidelijk dat hij het niet meer zou halen.
Hij had daar bijna stil moeten staan om Perez die 4 seconden te laten goed maken.
Dat is pas echt een vernederende actie t.o.v. je teamgenoot. Als Verstappen dat gedaan had waren de rapen nog veel meer gaar geweest dan ze nu zijn.
Daarom had het team ook bocht 12 als graadmeter genomen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:26 schreef quo_ het volgende:
Verstappen zat uiteindelijk op minder dan een halve seconde van Alonso maar het was pas in de laatste bocht duidelijk dat hij het niet meer zou halen.
Hij had daar bijna stil moeten staan om Perez die 4 seconden te laten goed maken.
Dat is pas echt een vernederende actie t.o.v. je teamgenoot. Als Verstappen dat gedaan had waren de rapen nog veel meer gaar geweest dan ze nu zijn.
Dat is wat ik lees op twitter. O.a. van Erik van Haren.quote:Op zondag 13 november 2022 21:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Werkelijk?
Misschien moet het Verstappen-kamp eens wat loskomen van hun emoties dan.
Moeilijk, punten hoor je in principe op de baan te verdienen maar Perez heeft zich ook vaak genoeg opgeofferd voor Max.quote:
heeft weinig met kamp te maken, dit is gewoon een Max keuze.quote:Op zondag 13 november 2022 21:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Werkelijk?
Kennelijk zijn die van mening dat Perez hem toen expres in de vangrails heeft geparkeerd en dat daardoor Verstappen geen pole kon pakken.quote:Op zondag 13 november 2022 21:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is er wat gebeurd in Monaco waar het Verstappen kamp niet blij mee was.
Die boordradio van Verstappen neemt alle twijfel over zijn motivatie wegquote:Op zondag 13 november 2022 21:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeilijk, punten hoor je in principe op de baan te verdienen maar Perez heeft zich ook vaak genoeg opgeofferd voor Max.
Perez had Leclerc kunnen voorblijven in het WK dus voor het team zou het beter zijn geweest als Max Perez vor had gelaten.
Maar aan de andere kant zat Perez er inmiddels als 4sec achter en zat Verstappen op 0,4sec achter Alonso.
Verstappen had opzich nog een kans om alonso in de laatste bocht in te halen.
Het is autosport. Men pakt elkaar terug. ALTIJD.quote:Op zondag 13 november 2022 21:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Werkelijk?
Dus? Met 250 iemand er af beuken is gewoon klootzakken gedrag. Een jaar eerder was Prost een klootzak.quote:Op zondag 13 november 2022 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn concurrent, Prost deed het een jaar eerder
tomtim heeft altijd alles meegemaakt. Daar luister ik al niet eens meer naarquote:
U zei?quote:Op zondag 13 november 2022 21:20 schreef PS. het volgende:
Max geeft zeker weer geen interview? Slappe zak.
Aan het eind van het seizoen was ie alle strafpunten toch al kwijt geweest. Het is wel zonde omdat het onterechte punten zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 21:15 schreef Nizno het volgende:
die 5 seconden straf voor max vind ik het ergste nog niet eens, maar die 2 strafpunten is gewoon het belachelijkste
Nee, is normaal. In de autosport dan.quote:Op zondag 13 november 2022 21:29 schreef -XOR- het volgende:
Dat gelul over Monaco is onzin of anders wel heel erg butthurt.
Idd.quote:Op zondag 13 november 2022 21:29 schreef -XOR- het volgende:
Nee, dat was precies waar hel team om vroegquote:Op zondag 13 november 2022 21:26 schreef quo_ het volgende:
Mja, lijkt erop dat er gewoon meer speelt... Ben benieuwd of we daar nog wat van horen...quote:Op zondag 13 november 2022 21:29 schreef -XOR- het volgende:
Perez schijnt dat ook toegegeven te hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kennelijk zijn die van mening dat Perez hem toen expres in de vangrails heeft geparkeerd en dat daardoor Verstappen geen pole kon pakken.
Zal allemaal wel. Gewoon harder rijden Checo.
Wacht, watquote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Perez schijnt dat ook toegegeven te hebben.
[ twitter ]
Erik en Tim hebben goede contacten.quote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik gun het RBR wel om ook de tweede plek er bij te hebben. Ongeacht of het checo is die het verdient.quote:Op zondag 13 november 2022 21:31 schreef TjjWester het volgende:
De vraag is heeft checo de tweede plaats verdiend?? Als RB fan zou ik ontkennend willen beantwoorden.
Dat zou wel heel grof zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is gewoon heel dom want Checo neemt dit mee en er stond nu verder niets op het spel voor Verstappen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, is normaal. In de autosport dan.
Kan iemand mij geheugen even opfrissen?? Wat was zijn doel??quote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ik wist niet dat het echt expres was. Moet dat niet bestraft worden?
Checo er voorbij laten en Leclerc ophouden zou natuurlijk kunnen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ze staan nu gelijk Max, de volgende race hoef je m er niet meer voorbij te laten.
zoals Lewis op silverstone in 2021? of was dat anders?quote:Op zondag 13 november 2022 21:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus? Met 250 iemand er af beuken is gewoon klootzakken gedrag. Een jaar eerder was Prost een klootzak.
Juist wel. Nu is het vereffend volgens Max.quote:Op zondag 13 november 2022 21:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ze staan nu gelijk Max, de volgende race hoef je m er niet meer voorbij te laten.
Done n dusted.quote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ik wist niet dat het echt expres was. Moet dat niet bestraft worden?
Ik denk dat Perez maar ook het team niet zou staan te springen om dat toe te geven.quote:Op zondag 13 november 2022 21:32 schreef Marcoss het volgende:
Zou wel bizar zijn als Perez dat inderdaad toegegeven heeft, dat zou wel groot nieuws zijn
Checo heeft weinig te willen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is gewoon heel dom want Checo neemt dit mee en er stond nu verder niets op het spel voor Verstappen.
Dat verandert de zaakquote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat ja. Kan iemand even aan Flavio vragen wat voor sancties daar op staan?quote:
Maar perez en Leclerc staan gelijk, dus hulp is niet nodigquote:Op zondag 13 november 2022 21:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Done n dusted.
Max gast Perez helpen in Abu. Wat ik al dacht.
Perez handelde niet in opdracht.quote:Op zondag 13 november 2022 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ja. Kan iemand even aan Flavio vragen wat voor sancties daar op staan?
Het zou bijzonder kleinzielig zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, is normaal. In de autosport dan.
Ja, maar Perez moet nu gewoon voor leclerc eindigen. Het heeft geen zin om Perez er nu voorbij te laten als hij intussen voor of achter Leclerc eindigt. De positie van die 2 is bepalend.quote:Op zondag 13 november 2022 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist wel. Nu is het vereffend volgens Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |