abonnement Unibet Coolblue
pi_206662527
Ik vroeg mij af voor de mensen die 35+ zijn en wiens vrienden een ander pad zijn ingegaan (gezin, verhuizing, e.d.), hoe je op zo'n leeftijd nieuwe contacten opdoet.

Zelf woon ik in een dorpje tussen de ouderen en jonge gezinnen, en ja... het liefst zou ik naar het centrum van Amsterdam willen verhuizen maar dat is in tijden van woningnood niet te betalen. Voel weinig connectie met de mensen hier en velen hebben al hun eigen vrienden dus ik zal niet weten hoe ik dit moet aanpakken.

Wat zouden jullie doen?
pi_206662562
Minder op FOK! en meer naar buiten. Spelletjesavonden organiseren of bezoeken. Je aanmelden op nmlk.nl ofzo. Opties zat, als je maar wil.
pi_206662564
Vrijwilligerswerk uitvoeren, dan ontmoet je veel nieuwe mensen en hou je er leuke contacten aan over. Daarnaast zet je je zelf ergens voor in zonder daar op te verdienen. De verdiensten zitten dan in de sociale contacten
pi_206662579
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:50 schreef DW457 het volgende:
Minder op FOK! en meer naar buiten. Spelletjesavonden organiseren of bezoeken. Je aanmelden op nmlk.nl ofzo. Opties zat, als je maar wil.
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:50 schreef Thaddeus het volgende:
Vrijwilligerswerk uitvoeren, dan ontmoet je veel nieuwe mensen en hou je er leuke contacten aan over. Daarnaast zet je je zelf ergens voor in zonder daar op te verdienen. De verdiensten zitten dan in de sociale contacten
Dat is vooral in de grote steden zo, maar hier in dit slaperige dorpje is men vooral op het eigen gezin gericht. Ik wil dolgraag verhuizen maar er is geen sociale huurwoning te vinden in Rotterdam/Amsterdam.

:{
pi_206662584
En als ik je pohi zo zie, zijn daar ook al genoeg tips gegeven.
pi_206662588
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:52 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
[..]
Dat is vooral in de grote steden zo, maar hier in dit slaperige dorpje is men vooral op het eigen gezin gericht. Ik wil dolgraag verhuizen maar er is geen sociale huurwoning te vinden in Rotterdam/Amsterdam.

:{
Nou, dan ga je naar de dichtstbijzijnde stad voor de activiteiten. Nederland is immers piepklein.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2022 17:57:41 ]
pi_206662757
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:52 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
[..]
Dat is vooral in de grote steden zo, maar hier in dit slaperige dorpje is men vooral op het eigen gezin gericht. Ik wil dolgraag verhuizen maar er is geen sociale huurwoning te vinden in Rotterdam/Amsterdam.

:{
Ook in kleine dorpen of steden zijn er vast organisaties die om vrijwilligers staan te springen.
pi_206662793
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:08 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Ook in kleine dorpen of steden zijn er vast organisaties die om vrijwilligers staan te springen.
Precies. Maar ik denk, als ik naar de pohi kijk van TS, hij vooral beren op de weg ziet en dat het probleem vooral in TS zelf zit en niet in zijn omgeving.
pi_206662844
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:47 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik vroeg mij af voor de mensen die 35+ zijn en wiens vrienden een ander pad zijn ingegaan (gezin, verhuizing, e.d.), hoe je op zo'n leeftijd nieuwe contacten opdoet.

Zelf woon ik in een dorpje tussen de ouderen en jonge gezinnen, en ja... het liefst zou ik naar het centrum van Amsterdam willen verhuizen maar dat is in tijden van woningnood niet te betalen. Voel weinig connectie met de mensen hier en velen hebben al hun eigen vrienden dus ik zal niet weten hoe ik dit moet aanpakken.

Wat zouden jullie doen?
Treinrukker worden.
Ontmoet je nieuwe mensen en word je ook bekend.
pi_206662902
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:11 schreef DW457 het volgende:

[..]
Precies. Maar ik denk, als ik naar de pohi kijk van TS, hij vooral beren op de weg ziet en dat het probleem vooral in TS zelf zit en niet in zijn omgeving.
Dit ja.
Je liegt tegen jezelf ts. In Amsterdam tussen al die mensen kan een mens zich ook erg eenzaam voelen, wees eens eerlijk tegen jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2022 18:20:23 ]
  Spellchecker zondag 13 november 2022 @ 18:55:09 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 13 november 2022 @ 18:57:35 #12
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_206663521
Swingen een optie?
pi_206663722
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 18:20 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Dit ja.
Je liegt tegen jezelf ts. In Amsterdam tussen al die mensen kan een mens zich ook erg eenzaam voelen, wees eens eerlijk tegen jezelf.
Sterker nog: ik denk dat de kans op eenzaamheid in een grote stad groter is. In de stad ben je meer op jezelf aangewezen. Iets met individualisme enzo. En hey, dan heb je straks een appartementje in Amsterdam bijvoorbeeld en dan hebben je bovenburen een feestje en jij bent niet uitgenodigd. Hoe voel je je dan?
pi_206664954
Daar ben ik het niet mee eens. Wonen in een grote stad geeft je als alleenstaande veel meer mogelijkheden om gelijkgestemden te ontmoeten. Hier zijn het alleen maar gezinnen of ouderen.
pi_206665027
Waarom ga je niet gewoon op een sport? Zo kom je zeker weten mensen tegen.
Twiddel
  zondag 13 november 2022 @ 20:09:46 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206665070
Al deze tips heeft TS natuurlijk nog nooit gehoord.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206665529
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 20:03 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Wonen in een grote stad geeft je als alleenstaande veel meer mogelijkheden om gelijkgestemden te ontmoeten. Hier zijn het alleen maar gezinnen of ouderen.
Wat is je argument dan om niet af te reizen voor een activiteit naar de stad? Want dat sla je voor het gemak even over...
  User die het meest klaagt 2022 zondag 13 november 2022 @ 21:35:47 #18
414785 sirdanilot
pi_206666894
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 20:03 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Wonen in een grote stad geeft je als alleenstaande veel meer mogelijkheden om gelijkgestemden te ontmoeten. Hier zijn het alleen maar gezinnen of ouderen.
Klopt, vandaar dat ik niet in een of ander kutdorp wil wonen. En aangezien ik geen auto rijd al helemaaaaal niet.

De beste optie is om een hobby te gaan doen waarvoor je bijvoorbeeld wekelijks afspreekt met de groep. Dat kan heel goed een sport zijn, maar het kan ook bijvoorbeeld spelletjes zijn of iets anders.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 13 november 2022 @ 22:13:21 #19
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206667458
Ik woon ook in het centrum en heb ook moeite met een date te vinden.

Uiteindelijk ligt alles aan je eigen instelling en gedrag. Nederlands is relatief klein qua afstanden. Als je wil kan je elke dag in Amsterdam zitten.

Probleem ligt niet aan de omgeving maar aan jezelf.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 22:14:15 #20
441859 crew  Lenny77
pi_206667467
We kunnen hier hetzelfde advies geven als we een andere user ook hebben gegeven die hetzelfde probleem heeft :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206667525
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
We kunnen hier hetzelfde advies geven als we een andere user ook hebben gegeven die hetzelfde probleem heeft :)
Ik ben ook zo oud als TS, woon in een kleine stad in Friesland en niemand van mn vrienden is nog in beeld.
Ik ben verhuisd, baan, kinderen, klussen in huis... Er is gewoon geen tijd om nog wat te gaan doen.

Dat zal bij veel gezinnen van mijn leeftijd net zo zijn.
  maandag 14 november 2022 @ 00:09:45 #22
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206668623
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:47 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik vroeg mij af voor de mensen die 35+ zijn en wiens vrienden een ander pad zijn ingegaan (gezin, verhuizing, e.d.), hoe je op zo'n leeftijd nieuwe contacten opdoet.

Zelf woon ik in een dorpje tussen de ouderen en jonge gezinnen, en ja... het liefst zou ik naar het centrum van Amsterdam willen verhuizen maar dat is in tijden van woningnood niet te betalen. Voel weinig connectie met de mensen hier en velen hebben al hun eigen vrienden dus ik zal niet weten hoe ik dit moet aanpakken.

Wat zouden jullie doen?
Ik zou als ik jou was zorgen dat ik een ik paar hele leuke hobby's had waar je enorm veel energie uit kunt halen en waar je dolgelukkig van wordt.

Daarnaast zou ik zorgen dat je een superrelatie met jezelf krijgt :) waanzinnig van jezelf gaat houden O+ zodat je in principe helemaal niks van andere mensen nodig hebt :s)

Als je zover bent, kunt je altijd nog zien wat je doet, en misschien kom je er dan achter dat je al die tijd al gewoon op de perfecte plek zat, alleen wist je dat toen nog niet.
pi_206674668
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 19:06 schreef DW457 het volgende:

[..]
Sterker nog: ik denk dat de kans op eenzaamheid in een grote stad groter is. In de stad ben je meer op jezelf aangewezen. Iets met individualisme enzo. En hey, dan heb je straks een appartementje in Amsterdam bijvoorbeeld en dan hebben je bovenburen een feestje en jij bent niet uitgenodigd. Hoe voel je je dan?
In de meeste dorpen zijn de meeste vriendengroepen al gevormd. Als 35-jarige daar even nieuwe vrienden maken, terwijk allerlei mensen al decennia samen klitten, dat valt niet zo mee. Zeker niet als je dat blijkbaar tot nu toe niet is gelukt.

In 'n stad ga je meer gelijkgestemden vinden.

Een andere optie is gewoon accepteren dat je het ook prima alleen af kan. Richt je op je werk/onderneming, maak wat leuke reizen, ga lekker sporten, doe waar je zin in hebt, etc. Probeer er van te profiteren dat je niet allerlei (relatie en sociale) verplichtingen hebt.
pi_206675080
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:47 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Zelf woon ik in een dorpje tussen de ouderen en jonge gezinnen, en ja... het liefst zou ik naar het centrum van Amsterdam willen verhuizen maar dat is in tijden van woningnood niet te betalen. Voel weinig connectie met de mensen hier en velen hebben al hun eigen vrienden dus ik zal niet weten hoe ik dit moet aanpakken.
of je nu in een dorp woont, of in een stad.... zulke contacten doe je meestal op via bepaalde vrijetijds-activiteiten die vaak via verenigingen loopt.
Dat kunnen sportverenigingen zijn, bepaalde interessen-groepen, muziek, cultuur, theater, kennis/ tuinieren, politieke of sociaal-maatschappelijke activiteiten en dergelijke.

Ik zou je aanraden een bepaald onderwerp te zoeken dat je zelf interesseert of waarvan je vermoed dat je deze interesse zou kunnen ontwikkelen en dit ook in groepsverband te gaan doen.
betrek je vervolgens ook in de organisatie en doe daar verdere contacten op.

Op zo'n manier merk je vanzelf met welke personen je graag verder ook omgaat en kun je zoveel de gaande activiteiten uitvoeren en soms ook daarbuiten verder mensen treffen en kan dat een aanleiding vormen verdere contacten op te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 15-11-2022 17:53:52 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_206675099
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 17:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]
of je nu in een dorp woont, of in een stad.... zulke contacten doe je meestal op via bepaalde vrijetijds-activiteiten die vaak via verenigingen loopt.
In 'n stad is het vaak wel wat vluchtiger, wisselender, etc.

Een sportclub in een dorp. Als je dan bv. een voetbalteam pakt, daarvan zal 90% al vanaf hun kindertijd met elkaar voetballen.
pi_206675133
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 17:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
In 'n stad is het vaak wel wat vluchtiger, wisselender, etc.

Een sportclub in een dorp. Als je dan bv. een voetbalteam pakt, daarvan zal 90% al vanaf hun kindertijd met elkaar voetballen.
uiteindelijk zijn het allemaal verenigingen... zelfs al kan er best een zeker cultuurverschil bestaan tusen steden of dorpelijke culturen, het ligt aan jezelf of je er een plek binnen kan vinden.... dat moet je gewoon doen.

Ikzelf ben altijd een enorm stadsmens geweest, maar woon nu in een dorpje met 3000 inwoners en ben gewoon ook in die cultuur verder geintegreerd, gewoon ook omdat als je ergens woont je daar ook je plek binnen moet zoeken (en die integratie is een deel aanpassen en en deel ook gewoon jezelf blijven, ik ga er niet vanuit dat ik ooit een echte 'dorper'' kan of wil worden, maar dat wordt gewoon ook best geaccepteerd, als je daarover ook duidelijk en rechtaan bent; Wél is het imho gewoon belangrijk en praktisch die contacten met je direkte buren te hebben, met mensen waarmee je ergens samenleeft, dat heeft zeer veel voordelen, zowel uit sociaal als praktisch zicht)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_206686846
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:47 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik vroeg mij af voor de mensen die 35+ zijn en wiens vrienden een ander pad zijn ingegaan (gezin, verhuizing, e.d.), hoe je op zo'n leeftijd nieuwe contacten opdoet.
Seks, seks en nog eens seks.

Dus waarschijnlijk niks voor TS.
pi_206687079
Mijn ervaring is dat de sociale cohesie in dorpen juist groter is. Ik zat zelf op paardrijden en bij de muziekvereniging. Mijn vader zat bij een tafeltennisvereniging en was vrijwilliger bij de brandweer. We haalden als vrijwilligers oud papier op één keer in de maand en waren betrokken bij liefdadigheidsacties zoals geld ophalen door oliebollen te bakken met de kerst. Mijn vader schreef voor een lokaal blaadje en was betrokken bij het buurthuis. Mijn moeder zat steevast te klagen dat mijn vader nooit thuis was. :+

Als ik jou was, zou ik naar dit soort mogelijkheden kijken en iets kiezen wat aansluit bij je interesses.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206709921
Nu horen we natuurlijk niks meer...
pi_206710530
Je vraagt hier op R&P hoe je in contact met anderen kan komen, omdat je je eenzaam voelt. Gaat het jou niet meer opleveren als je je afvraagt waarom je sociale contacten vermijdt?

Als je bijvoorbeeld je altijd afgewezen en buitengesloten voelt, is het niet raar dat je nu in een sociaal isolement zit. Je weet zelf ook wel dat het jou ongelukkig maakt en dat hoe langer je erin blijft zitten des te moeilijker wordt het om weer aansluiting te vinden. Echter als je gewend bent dat sociale contacten je over het algemeen teleurstellingen in jezelf en anderen gaan geven, krijg je sociale angst want hoe je het ook kunt relativeren, het onderbewuste koppelt het aan gevaar.

Je kan dit niet met een life-hack omzeilen. De enige manier is door er eerst achter te komen waar de blokkade zit, want problemen kan je immers pas oplossen als je weet wat het probleem inhoudt.

Het kan verstandig zijn om psychische hulp te zoeken. (Wellicht heb je dat al en heb je dat reeds ergens gepost?) Echter dan moet je iemand hebben die jou daadwerkelijk kan helpen. En dat is door met jou mee te denken om duidelijk te krijgen wat je nou precies voelt, wanneer en waarom. Dat je jezelf saboteert dat weet je zelf ook wel. Of je nou elke keer belooft het beter te gaan doen of juist de neiging om je tegenover anderen te verdedigen als je kritiek krijgt, maakt in wezen niet zoveel uit. Zelf sabotage heeft tegelijkertijd een functie ter zelfbehoud, want anders zou er geen motivatie zijn om in dat gedrag terug te vallen.

Je zal vast gehoord hebben van anderen dat je van jezelf moet leren houden. Logisch dat er daarna geen reden meer is om jezelf te saboteren. Echter ook al beweren de meeste mensen het tegendeel: niemand kan zomaar zijn hele manier van denken ombuigen. Als iemand jou ervan wilt overtuigen dat bepaalde opvattingen die je ergens over hebt niet kloppen, kan hij dat alleen doen door met argumenten en bewijzen aan te komen die op jou zinniger overkomen dan degenen die je gebruikt om jouw eigen opvattingen te kunnen verdedigen. Met andere woorden: als iemand iets beweert, moet hij kunnen aantonen dat het echt zo is.

Een figuur als Emile Ratelband die roept: "Heeft jouw depressie een zwarte kleur? Maak 'm dan geel en weg is jouw depressie!!!" kan je misschien overrompelen waardoor je hem op dat moment gelooft, maar daarna merk je dat een gele depressie nog even kut voelt als een zwarte. En dat het niet werkt, blijkt uit de problemen die hij in zijn eigen leven over zichzelf afroept. Als het glas niet halfleeg is maar halfvol: het is dezelfde hoeveelheid inhoud wat in het glas zit.
  donderdag 17 november 2022 @ 18:20:56 #31
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_206711029
Als je 35 bent en dan nog eenzaam dan heb je simpelweg de boot gemist. Vriendengroepen zijn al gevormd, gezinnen ook en iedereen is druk met carrière, kinderen en andere drukke zaken. Blijf gewoon stug doorfokken, dat is alles wat nog binnen de grenzen van het mogelijke ligt. Kop op, ook dit is leven.
Beati pauperes spiritu
  donderdag 17 november 2022 @ 19:22:40 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206711657
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 18:20 schreef Academicus het volgende:
Als je 35 bent en dan nog eenzaam dan heb je simpelweg de boot gemist. Vriendengroepen zijn al gevormd, gezinnen ook en iedereen is druk met carrière, kinderen en andere drukke zaken. Blijf gewoon stug doorfokken, dat is alles wat nog binnen de grenzen van het mogelijke ligt. Kop op, ook dit is leven.
Wat een ontzettende onzin.
  donderdag 17 november 2022 @ 19:27:13 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206711745
Maargoed, het is natuurlijk al tot in den treure herhaald. Ga iets doen dat je met mensen kan verbinden. Ga bij de supportervereniging van je favoriete voetbalclub, politieke partij waar je veel op stemt, wandelclub een milieuactiegroep, nerdgame-vereniging of een vrijwilligersorgaisatie of whatsoever. Dan kan je contact maken met anderen, die niet per se in je dorp hoeven te wonen.

Maar die tips krijgen mensen als TS heel vaak en vervolgens gebeurt er niets.
pi_206714792
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat een ontzettende onzin.
Inderdaad. Neem een hond en zie hoe makkelijk het ineens gaat, in contact komen met nieuwe mensen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 17 november 2022 @ 22:38:24 #35
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206714843
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:27 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, het is natuurlijk al tot in den treure herhaald. Ga iets doen dat je met mensen kan verbinden. Ga bij de supportervereniging van je favoriete voetbalclub, politieke partij waar je veel op stemt, wandelclub een milieuactiegroep, nerdgame-vereniging of een vrijwilligersorgaisatie of whatsoever. Dan kan je contact maken met anderen, die niet per se in je dorp hoeven te wonen.

Maar die tips krijgen mensen als TS heel vaak en vervolgens gebeurt er niets.
Lid worden van een politieke partij waar je nooit op gaat stemmen is wel zo enerverend. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206715353
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:47 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik vroeg mij af voor de mensen die 35+ zijn en wiens vrienden een ander pad zijn ingegaan (gezin, verhuizing, e.d.), hoe je op zo'n leeftijd nieuwe contacten opdoet.

Zelf woon ik in een dorpje tussen de ouderen en jonge gezinnen, en ja... het liefst zou ik naar het centrum van Amsterdam willen verhuizen maar dat is in tijden van woningnood niet te betalen. Voel weinig connectie met de mensen hier en velen hebben al hun eigen vrienden dus ik zal niet weten hoe ik dit moet aanpakken.

Wat zouden jullie doen?
Je weet dat er meer steden in Nederland zijn dan Amsterdam?
pi_206715885
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 23:16 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Je weet dat er meer steden in Nederland zijn dan Amsterdam?
Dat weet ik maar zonder auto in de periferie wonen maakt het wel een stuk moeilijker. Na 8 uur is er niet eens meer een bus. Veel jonge mensen trekken naar de grote steden en blijven daar. Feit is wel dat je na een bepaalde leeftijd moeilijker vrienden maakt omdat mensen al hun eigen circle hebben. Daar kom je niet gemakkelijk meer tussen.
pi_206716016
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:27 schreef Hexagon het volgende:
Maar die tips krijgen mensen als TS heel vaak en vervolgens gebeurt er niets.
Tips zoals "Word vrijwilliger en ga koffie zetten voor bejaarden"?

Dus iemand die zich al in de steek gelaten voelt door iedereen, behoort zichzelf wederom weg te cijferen voor anderen en MOET voldoening halen uit het feit dat hij wat voor anderen kan betekenen?

Waarom doen degenen die met dat soort adviezen aan komen leuren dit eigenlijk zelf niet? Of voelen ze zich daar dan weer te goed voor? :{
pi_206716028
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 06:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Tips zoals "Word vrijwilliger en ga koffie zetten voor bejaarden"?

Dus iemand die zich al in de steek gelaten voelt door iedereen, behoort zichzelf wederom weg te cijferen voor anderen en MOET voldoening halen uit het feit dat hij wat voor anderen kan betekenen?

Waarom doen degenen die met dat soort adviezen aan komen leuren dit eigenlijk zelf niet? Of voelen ze zich daar dan weer te goed voor? :{
Ik heb zelf meerdere vrijwilligersfuncties uitgevoerd en heb dat nooit als mezelf wegcijferen gezien. Geen idee waar je dat waanbeeld vandaan haalt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2022 06:43:32 ]
pi_206716034
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 01:48 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat weet ik maar zonder auto in de periferie wonen maakt het wel een stuk moeilijker. Na 8 uur is er niet eens meer een bus. Veel jonge mensen trekken naar de grote steden en blijven daar. Feit is wel dat je na een bepaalde leeftijd moeilijker vrienden maakt omdat mensen al hun eigen circle hebben. Daar kom je niet gemakkelijk meer tussen.
Dat is geen feit, dat is iets wat je jezelf aanpraat. Maar goed, we geven je tal van adviezen, maar het lijkt erop dat je heel comfortabel in je slachtofferrol zit en niet de intentie hebt daar uit te stappen. Wat heb je immers al concreet ondernomen?
pi_206716052
Moeizaam, had vrienden, niet veel overigens maar hechte band, waar ik voorheen woonde.

Nu woon ik niet bepaald meer dichtbij, je ziet ze in het begin nog even, als je een net je huis ingetrokken bent of een kind krijgt etc.

Daarna niets meer.

Dus tegenwoordig nul vrienden eigenlijk na +/- 10 jaar.
Nieuwe vrienden maken is redelijk lastig hier, ook wel weer een reden dat ik ga verhuizen naar een grotere stad.

Ben nu 42 trouwens.
pi_206716061
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 18:20 schreef Academicus het volgende:
Als je 35 bent en dan nog eenzaam dan heb je simpelweg de boot gemist. Vriendengroepen zijn al gevormd, gezinnen ook en iedereen is druk met carrière, kinderen en andere drukke zaken. Blijf gewoon stug doorfokken, dat is alles wat nog binnen de grenzen van het mogelijke ligt. Kop op, ook dit is leven.
Met mensen die hun hele leven nooit vrienden maken buiten die vriendengroepen om moet je mi ook geen vrienden willen zijn/onderdeel van hun vriendengroep. _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206716063
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 06:42 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ik heb zelf meerdere vrijwilligersfuncties uitgevoerd en heb dat nooit als mezelf wegcijferen gezien. Geen idee waar je dat waanbeeld vandaan haalt.
Ik denk projectie. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. :{
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206716173
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 01:48 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat weet ik maar zonder auto in de periferie wonen maakt het wel een stuk moeilijker. Na 8 uur is er niet eens meer een bus. Veel jonge mensen trekken naar de grote steden en blijven daar. Feit is wel dat je na een bepaalde leeftijd moeilijker vrienden maakt omdat mensen al hun eigen circle hebben. Daar kom je niet gemakkelijk meer tussen.
Maar waarom Amsterdam? Groningen, Leeuwarden, Zwolle, Amersfoort, Enschede, Apeldoorn, Deventer, allemaal plekken waar voldoende jongvolwassenen zijn.

Verder, je kunt toch ook een elektrische fiets/speed pedelac, brommer of scooter aanschaffen?
pi_206716748
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 07:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Maar waarom Amsterdam? Groningen, Leeuwarden, Zwolle, Amersfoort, Enschede, Apeldoorn, Deventer, allemaal plekken waar voldoende jongvolwassenen zijn.

Verder, je kunt toch ook een elektrische fiets/speed pedelac, brommer of scooter aanschaffen?
Ooit van krapte op de woningmarkt gehoord?
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:12:24 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206716784
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:06 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ooit van krapte op de woningmarkt gehoord?
Blijf vooral denken in beperkingen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206716864
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:47 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik vroeg mij af voor de mensen die 35+ zijn en wiens vrienden een ander pad zijn ingegaan (gezin, verhuizing, e.d.), hoe je op zo'n leeftijd nieuwe contacten opdoet.

Zelf woon ik in een dorpje tussen de ouderen en jonge gezinnen, en ja... het liefst zou ik naar het centrum van Amsterdam willen verhuizen maar dat is in tijden van woningnood niet te betalen. Voel weinig connectie met de mensen hier en velen hebben al hun eigen vrienden dus ik zal niet weten hoe ik dit moet aanpakken.

Wat zouden jullie doen?
Naar Amsterdam verhuizen lost niets op, want als je in Amsterdam geen sociale contacten hebt zit je nog alleen in die kroeg in de Jordaan, wordt je ook niet zomaar uitgenodigd voor boottochtjes over het IJ op een mooie zomerse dag en zul je toch echt alleen aan het barbecueen zijn in het Vondelpark.

Het begint met contacten zoeken. Ga op een teamsport bijvoorbeeld. Of bij een of andere vereniging. Ik kom zelf uit een dorpse omgeving en de sociale banden zijn hier echt heel sterk. Men loopt voortdurend bij elkaar binnen, blijft in voetbalkantines hangen en gaat naar dezelfde feestjes.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_206716896
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 06:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Tips zoals "Word vrijwilliger en ga koffie zetten voor bejaarden"?

Dus iemand die zich al in de steek gelaten voelt door iedereen, behoort zichzelf wederom weg te cijferen voor anderen en MOET voldoening halen uit het feit dat hij wat voor anderen kan betekenen?

Waarom doen degenen die met dat soort adviezen aan komen leuren dit eigenlijk zelf niet? Of voelen ze zich daar dan weer te goed voor? :{
Er zijn natuurlijk meerdere mogelijkheden als vrijwilliger, het hoeft niet alleen koffie te zetten voor een bejaarde. Hoewel dat soms erg mooi kan zijn. Denk aan zwembaden, theaters, lokale radio en tv, buurthuizen. Veel organisaties draaien op vrijwilligers.

Daarnaast doen de meeste vrijwilligers het niet om zichzelf weg te cijferen maar juist om zichzelf verder te verrijken , bijv op sociaal gebied.
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:32:07 #49
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206716974
voor mij is het andersom lol, opgegroeid in centrum amsterdam en nu wil ik weg van de drukte

je hebt toch internet voor sociaal contact tegenwoordig?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206717128
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:19 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Naar Amsterdam verhuizen lost niets op, want als je in Amsterdam geen sociale contacten hebt zit je nog alleen in die kroeg in de Jordaan, wordt je ook niet zomaar uitgenodigd voor boottochtjes over het IJ op een mooie zomerse dag en zul je toch echt alleen aan het barbecueen zijn in het Vondelpark.

Het begint met contacten zoeken. Ga op een teamsport bijvoorbeeld. Of bij een of andere vereniging. Ik kom zelf uit een dorpse omgeving en de sociale banden zijn hier echt heel sterk. Men loopt voortdurend bij elkaar binnen, blijft in voetbalkantines hangen en gaat naar dezelfde feestjes.
In dat dorp kom je er als buitenstaander op latere leeftijd simpelweg lastig nog tussen. Dat is in de stad makkelijker, omdat je daar nu eenmaal meer mensen hebt die in hetzelfde schuitje zitten of ooit gezeten hebben.
pi_206717229
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:06 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ooit van krapte op de woningmarkt gehoord?
Dat verklaart nog steeds niet de keuze voor Amsterdam... Wat lul je nou aldoor eromheen man...
  vrijdag 18 november 2022 @ 10:10:20 #52
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206717325
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dat verklaart nog steeds niet de keuze voor Amsterdam... Wat lul je nou aldoor eromheen man...
Misschien ivm werk? Maar eens hoor, de krapte in Amsterdam is nog vele malen hoger dan in andere steden, met de huidige krapte op de arbeidsmarkt, is het dan ook best een optie om ergens anders werk te zoeken en te verhuizen. Of iig je vast in te schrijven bij wat andere sociale verhuurders.

Overigens heb ik gewoon mijn oude vrienden gehouden, zij komen hierheen of ik ga daarheen en indien nodig gewoon met overnachting. Of we spreken ergens halverwege af, beetje nieuwe steden ontdekken.
Nieuwe vriendschappen maken is wel lastiger na je 30ste vind ik ook wel, maar ben wel bij een vereniging gegaan en op Facebook bij een groep van mensen in de regio die graag samen dingen wil ondernemen. Die zitten niet allemaal in dezelfde levensfase, maar dat betekent niet dat het ongezellig is.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206717340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:06 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ooit van krapte op de woningmarkt gehoord?
Het klinkt allemaal zo negatief en zwaar bij je.
Vakman pur sang
pi_206717428
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:06 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ooit van krapte op de woningmarkt gehoord?
Het probleem is niet dat je op hogere leeftijd nu eenmaal moeilijker vrienden maakt, maar dat je jezelf dat aanpraat.

Ik woon sinds een aantal jaren in een dorp. In die tijd heb ik goed contact opgebouwd met de buren. Als ik buiten in de tuin aan het werk ben, maak ik regelmatig een praatje met mensen die langs komen lopen. Die nodigen me dan bijvoorbeeld uit om eens op de koffie te komen of bij de lokale insectentuin te komen kijken. Datzelfde gebeurt als ik de buurtwinkel bezoek of bij iemand op bezoek ben om een praktische reden (bijv. om een pakketje op te halen of iets over te nemen).

Het leggen van contact gaat ontzettend makkelijk. Ga naar buiten en maak een praatje. Vind je dat moeilijk, dan zoek je een context waarbinnen dat laagdrempelig kan. Hier zijn talloze voorbeelden daarvan gegeven. Je hebt niet van de ene op de andere dag een vriendschap, maar nabijheid en regelmatig samen tijd doorbrengen vormen een prima basis.

Zie je zelf mogelijkheden om een van je interesses aan te wenden voor het leggen van contact?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206717564
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dat verklaart nog steeds niet de keuze voor Amsterdam... Wat lul je nou aldoor eromheen man...
Dat doet @kiwikiwiwi het gehele topic al. Hij reageert alleen op de dingen waar hij over kan klagen. Tips en eigen verantwoordelijkheid nemen e.d. laat hij allemaal links liggen en negeert hij. Geen tijd en energie meer in steken dus. Dit doet hij zichzelf aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2022 10:38:38 ]
pi_206717613
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dat verklaart nog steeds niet de keuze voor Amsterdam... Wat lul je nou aldoor eromheen man...
Ook andere steden hoor, mits je wel een beetje in het centrum zit. It is all about location, je onderschat het. Waarom denk je dan dat veel dorpen leeglopen?
  vrijdag 18 november 2022 @ 10:46:05 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206717626
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 06:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Tips zoals "Word vrijwilliger en ga koffie zetten voor bejaarden"?

Dus iemand die zich al in de steek gelaten voelt door iedereen, behoort zichzelf wederom weg te cijferen voor anderen en MOET voldoening halen uit het feit dat hij wat voor anderen kan betekenen?

Waarom doen degenen die met dat soort adviezen aan komen leuren dit eigenlijk zelf niet? Of voelen ze zich daar dan weer te goed voor? :{
TS is degene die iets wil veranderen. De tipgevers niet.

En niemand zegt dat ie vrijwilligerswerk MOET doen. Het is alleen een mogelijkheid. Hij kan ook lid worden van de supportersvereniging van zijn favo voetbalclub of weet ik veel wat.

Boodschap is in ieder geval dat hij iets moet doen. En dat gebeurt niet.
pi_206717652
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:44 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ook andere steden hoor, mits je wel een beetje in het centrum zit. It is all about location, je onderschat het. Waarom denk je dan dat veel dorpen leeglopen?
Wat heb je al concreet ondernomen na al je topics?
pi_206717655
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
TS is degene die iets wil veranderen. De tipgevers niet.

En niemand zegt dat ie vrijwilligerswerk MOET doen. Het is alleen een mogelijkheid. Hij kan ook lid worden van de supportersvereniging van zijn favo voetbalclub of weet ik veel wat.

Boodschap is in ieder geval dat hij iets moet doen. En dat gebeurt niet.
Ik onderzoek alle mogelijkheden maar je kunt er toch niet om heen dat het in een studentenstad gemakkelijker is dan in een dorpje veraf.
pi_206717674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:48 schreef DW457 het volgende:

[..]
Wat heb je al concreet ondernomen na al je topics?
Ik heb rondgekeken maar ik vind het lastig om jezelf in een vereniging te moeten integreren. Het is mij al eens voorgevallen dat ik ben weggepest omdat ik niet binnen het team paste. Dat heeft wel indruk op mij gemaakt.
pi_206717729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik heb rondgekeken maar ik vind het lastig om jezelf in een vereniging te moeten integreren. Het is mij al eens voorgevallen dat ik ben weggepest omdat ik niet binnen het team paste. Dat heeft wel indruk op mij gemaakt.
Snap ik, maar met stilstaan, enkel rondkijken en topics openen bereik je niets. Je zal toch actie moeten ondernemen om je situatie te veranderen. Je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor je eigen situatie. Er zijn opties zat, maar je moet wel zelf de stap moeten nemen.
  vrijdag 18 november 2022 @ 11:00:18 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206717778
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:48 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik onderzoek alle mogelijkheden maar je kunt er toch niet om heen dat het in een studentenstad gemakkelijker is dan in een dorpje veraf.
Hoe is dat een reden om niets te doen?
pi_206717812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hoe is dat een reden om niets te doen?
Ik doe toch wat. Probleem is dat ik mij moeilijk thuisvoel. Je moet je immers toch naar binnen vechten binnen een club en laten zien dat je van meerwaarde bent. Helaas zitten er ook eikels tussen die je als een soort van indringer zien om je met powerplay de club uit te treiteren.
pi_206717880
1 Geen zelfmedelijden hebben. 2 Van je zolderkamer afkomen, 3 ga eens naar buiten, sport, school kroeg etc Durf te leven
  vrijdag 18 november 2022 @ 11:18:53 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206717967
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:04 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik doe toch wat. Probleem is dat ik mij moeilijk thuisvoel. Je moet je immers toch naar binnen vechten binnen een club en laten zien dat je van meerwaarde bent. Helaas zitten er ook eikels tussen die je als een soort van indringer zien om je met powerplay de club uit te treiteren.
Wat heb je zoal geprobeerd?
pi_206718025
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik heb rondgekeken maar ik vind het lastig om jezelf in een vereniging te moeten integreren. Het is mij al eens voorgevallen dat ik ben weggepest omdat ik niet binnen het team paste. Dat heeft wel indruk op mij gemaakt.
Hoe zit het eigenlijk met werk? Heb je werk, woon je in de buurt van je werk en hoe is je contact met collega's?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206718071
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hoe zit het eigenlijk met werk? Heb je werk, woon je in de buurt van je werk en hoe is je contact met collega's?
Je moet het maar willen natuurlijk, maar collega's en werk is natuurlijk wel de ideale uitvalsbasis om wat te ondernemen, bevriend te raken met mensen, etc.

Ging vroeger best vaak poolbiljarten met collega's, hapje eten, wat drinken, BBQ-en en zo. En was vaak best gezellig. Met een aantal van deze mensen ga ik nog steeds wel met enige regelmaat een hapje eten.
pi_206718161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je moet het maar willen natuurlijk, maar collega's en werk is natuurlijk wel de ideale uitvalsbasis om wat te ondernemen, bevriend te raken met mensen, etc.

Ging vroeger best vaak poolbiljarten met collega's, hapje eten, wat drinken, BBQ-en en zo. En was vaak best gezellig. Met een aantal van deze mensen ga ik nog steeds wel met enige regelmaat een hapje eten.
Inderdaad. En hoe TS opgaat in een groep op het werk zegt misschien wat meer over mogelijk onderliggende problemen. Wij kunnen hier wel praktisch advies geven over hoe in contact te komen met mensen, maar ik besef goed dat het niet iedereen makkelijk afgaat om gewoon een beetje te babbelen.

En daar komt bij dat oppervlakkig contact niet per definitie bevredigend is. Ik leg zelf bijvoorbeeld makkelijk contact, maar ik heb weinig diepgaande relaties. Dat komt voor een deel doordat ik hoge eisen stel aan vriendschap (misschien wel te hoog) en voor een deel doordat ik prijs stel op mijn vrije tijd en geplande activiteiten vervelend vind. Dat maakt het ook zo prettig om contact te hebben met mensen in de buurt, want dat kan veelal spontaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206718254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:04 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik doe toch wat. Probleem is dat ik mij moeilijk thuisvoel. Je moet je immers toch naar binnen vechten binnen een club en laten zien dat je van meerwaarde bent. Helaas zitten er ook eikels tussen die je als een soort van indringer zien om je met powerplay de club uit te treiteren.
Absoluut niet waar. Zeker niet op jouw leeftijd, doe gewoon aardig en anderen doen aardig terug. Je zit niet meer op het vmbo.
Vakman pur sang
  vrijdag 18 november 2022 @ 11:41:11 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206718255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:48 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik onderzoek alle mogelijkheden maar je kunt er toch niet om heen dat het in een studentenstad gemakkelijker is dan in een dorpje veraf.
Wat trekt je dan specifiek aan in een studentenstad? Met 35+ val je inmiddels ruim boven de gemiddelde studentenleeftijd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206718866
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:04 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik doe toch wat. Probleem is dat ik mij moeilijk thuisvoel.
Dát is inderdaad het belangrijkste probleem en die zit echt in jou. Want wat je hier beschrijft klopt echt niet (tenzij je je aanmeld bij een motorclub).
quote:
Je moet je immers toch naar binnen vechten binnen een club en laten zien dat je van meerwaarde bent. Helaas zitten er ook eikels tussen die je als een soort van indringer zien om je met powerplay de club uit te treiteren.
Bovenstaande moet je écht los proberen te laten, want bij de meeste verenigingen is dit zo niet waar. Daar worden nieuwe leden alleen maar echt welkom geheten en als toegevoegde waarde gezien. Maar t belangrijkste is je eigen zelfbeeld.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2022 12:36:01 ]
pi_206719316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:11 schreef michiel_merk het volgende:
1 Geen zelfmedelijden hebben. 2 Van je zolderkamer afkomen, 3 ga eens naar buiten, sport, school kroeg etc Durf te leven
Misschien moet @kiwikiwiwi samen met @britneycheers gaan speeddaten O+

Alhoewel ik voorspel dat vooral 1 & 2 wel heel lastig zijn.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  vrijdag 18 november 2022 @ 13:25:52 #73
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206719497
Ik kijk altijd met een stigma naar mensen die een middelbare leeftijd hebben en alsnog lonely zijn

Dan ligt het echt niet aan al die anderen maar gewoon jezelf
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206719561
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik heb rondgekeken maar ik vind het lastig om jezelf in een vereniging te moeten integreren. Het is mij al eens voorgevallen dat ik ben weggepest omdat ik niet binnen het team paste. Dat heeft wel indruk op mij gemaakt.
Ja, als dat 1x gebeurt, gebeurt het altijd. Ik zou gewoon een steen zoeken en daar onder gaan kruipen.
pi_206719573
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:32 schreef corehype het volgende:
voor mij is het andersom lol, opgegroeid in centrum amsterdam en nu wil ik weg van de drukte

je hebt toch internet voor sociaal contact tegenwoordig?
Voor mij persoonlijk speelt juist dat mee mbt mijn eigen eenzame gevoelens. Iedereen is (of pretendeert) druk druk druk (te zijn). Ik zou dankbaar moeten zijn als iemand mij een tekstbericht stuurt, maar ik beschouw dat echt niet als sociaal contact. Ik wil face-2-face interactie. Ik merk dat ik daar energie van krijg en positiever en levenslustiger van wordt.

Ironisch genoeg zoek ik somehow mensen op waarbij ik van tevoren zou kunnen verwachten mij genegeerd en buitengesloten te gaan voelen. Ik ging om met bijvoorbeeld incels die hetzelfde zeggen als jij in jouw post, maar daar bloedserieus in zijn. Als je ze spontaan opbelt, raken ze daar helemaal door van slag en reageren ze op dezelfde manier alsof ze jou 's nachts opeens naast jouw bed zien staan. Of exact het tegenovergestelde gebeurde - mensen die mij claimden en zich teveel gingen bemoeien met mijn leven.

Ik begrijp inmiddels wel dat als ik elke keer tegen dat soort problemen aanloop, ik de oorzaak moet zoeken in mezelf.

~~~~~

Vandaar mijn reacties op TS. Uiteraard is het aan hemzelf om op te maken in hoeverre hij dat herkent bij zichzelf en in hoeverre hij daar iets mee kan.
pi_206719854
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Inderdaad. En hoe TS opgaat in een groep op het werk zegt misschien wat meer over mogelijk onderliggende problemen. Wij kunnen hier wel praktisch advies geven over hoe in contact te komen met mensen, maar ik besef goed dat het niet iedereen makkelijk afgaat om gewoon een beetje te babbelen.

En daar komt bij dat oppervlakkig contact niet per definitie bevredigend is. Ik leg zelf bijvoorbeeld makkelijk contact, maar ik heb weinig diepgaande relaties. Dat komt voor een deel doordat ik hoge eisen stel aan vriendschap (misschien wel te hoog) en voor een deel doordat ik prijs stel op mijn vrije tijd en geplande activiteiten vervelend vind. Dat maakt het ook zo prettig om contact te hebben met mensen in de buurt, want dat kan veelal spontaan.
Klopt. Als het door die problemen op het werk niet lukt, dan zal het bij de voetbalclub, fanfare of postzegelverzamelclub misschien ook wel lastig zijn.

Ik vind zelf oppervlakkig contact wel prettig. Ik hoef niet iedereen dagelijks over de vloer of alle ins & outs van het privé leven van elk contact te kennen.

Mijn eigen tijd is ook kostbaar. Ik zou het zonde vinden als werkelijk alles volgepland komt te staan met sociale afspraken.
pi_206720700
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:04 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik doe toch wat. Probleem is dat ik mij moeilijk thuisvoel. Je moet je immers toch naar binnen vechten binnen een club en laten zien dat je van meerwaarde bent. Helaas zitten er ook eikels tussen die je als een soort van indringer zien om je met powerplay de club uit te treiteren.
Als ik merk binnen een club of vereniging dat mensen daar zo'n mentaliteit hebben, hou ik het al snel voor gezien. Ik ga het echter niet op mezelf betrekken, want als volwassen mensen de behoefte hebben om anderen weg te treiteren, dan zitten zij ook met hun emotionele issues en ik heb wel wat beters te doen dan mij met dat soort lui in te laten.

Echter waarom speelt dit zo in jouw hoofd? Heb je een idee waarom je op zo'n manier denkt? Kan je je ook voorstellen waarom anderen hier daar een totaal ander beeld bij hebben?

Kan je hier op reageren? Want misschien kan er dan wat inzicht uitkomen wat jou verder kan brengen
pi_206721609
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Inderdaad. En hoe TS opgaat in een groep op het werk zegt misschien wat meer over mogelijk onderliggende problemen. Wij kunnen hier wel praktisch advies geven over hoe in contact te komen met mensen, maar ik besef goed dat het niet iedereen makkelijk afgaat om gewoon een beetje te babbelen.
Ik kan prima contact leggen maar op het moment dat er groepsvorming plaatsvindt heb je ook te dealen met groepsdynamiek. Het is mij al eens eerder voorgevallen dat andere leden samen iets gingen ondernemen maar dat ik daar helemaal niet van op de hoogte was, er kennelijk onderling contact is en ik de enige die daarvan buitengesloten was.

Pesten is best complex, ben een gemakkelijk slachtoffer want iemand die extravert en charismatisch is weet de pestende alpha te overrulen omdat anderen binnen de groep naar dat persoon toetrekken.
pi_206722248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik kan prima contact leggen maar op het moment dat er groepsvorming plaatsvindt heb je ook te dealen met groepsdynamiek. Het is mij al eens eerder voorgevallen dat andere leden samen iets gingen ondernemen maar dat ik daar helemaal niet van op de hoogte was, er kennelijk onderling contact is en ik de enige die daarvan buitengesloten was.

Pesten is best complex, ben een gemakkelijk slachtoffer want iemand die extravert en charismatisch is weet de pestende alpha te overrulen omdat anderen binnen de groep naar dat persoon toetrekken.
En waarom zou je hier in de stad ineens niet tegenaan lopen? En wat is precies het voordeel van een studentenstad voor een 35+er?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  vrijdag 18 november 2022 @ 18:05:29 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206722316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik kan prima contact leggen maar op het moment dat er groepsvorming plaatsvindt heb je ook te dealen met groepsdynamiek. Het is mij al eens eerder voorgevallen dat andere leden samen iets gingen ondernemen maar dat ik daar helemaal niet van op de hoogte was, er kennelijk onderling contact is en ik de enige die daarvan buitengesloten was.

Pesten is best complex, ben een gemakkelijk slachtoffer want iemand die extravert en charismatisch is weet de pestende alpha te overrulen omdat anderen binnen de groep naar dat persoon toetrekken.
Maarre in plaats van alleen maar klagen. Wat vind je eigenlijk leuk en interessant om te doen?
pi_206722356
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 18:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maarre in plaats van alleen maar klagen. Wat vind je eigenlijk leuk en interessant om te doen?
Klagen _O-
Vakman pur sang
  vrijdag 18 november 2022 @ 18:15:39 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206722412
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Klagen _O-
Dan is lid worden van de SP denk ik een goede keuze. :D
pi_206722890
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik kan prima contact leggen maar op het moment dat er groepsvorming plaatsvindt heb je ook te dealen met groepsdynamiek. Het is mij al eens eerder voorgevallen dat andere leden samen iets gingen ondernemen maar dat ik daar helemaal niet van op de hoogte was, er kennelijk onderling contact is en ik de enige die daarvan buitengesloten was.

Pesten is best complex, ben een gemakkelijk slachtoffer want iemand die extravert en charismatisch is weet de pestende alpha te overrulen omdat anderen binnen de groep naar dat persoon toetrekken.
Je kan ook op een vereniging en gewoon leden aanschieten om 1 op 1 iets te ondernemen. En als een groep iets onderneemt zonder jou uit te nodigen, dan is dat lang niet altijd bewuste buitensluiting, zulk soort initiatieven ontstaat spontaan.
pi_206733967
Stel dat jij nou zelf een club zou hebben opgericht met een paar mensen die allemaal een bepaalde interesse of hobby met elkaar gemeen hebben. Jullie zouden graag meer leden willen hebben en er meldt zich vervolgens iemand aan die al vanaf het begin achterdochtig is, omdat hij denkt dat anderen hem weg gaan pesten. En hij denkt ook heel erg in machtsverhoudingen, zo van "die ene gast is de leider, want hij is charismatisch en extravert en hij wordt door de anderen bewonderd. Als ik een plek binnen de hierarchie wil bemachtigen, zal ik een bepaalde strategie moeten bedenken dat hij mij niet kan wegpesten."

De enige reden dat je zo'n iemand eventueel een kans zou willen gunnen, is omdat je het zielig vindt dat hij zo eenzaam is en je geeft hem het voordeel van de twijfel. En in minimaal 99% van de gevallen leidt dit tot gelazer.

~~~~~~~~~

Als jij sociale contacten wilt, zal jij je sociaal moeten opstellen naar anderen. Als je anderen alleen maar opzoekt om van jouw eigen gevoelens van eenzaamheid af te komen, kom je bedrogen uit en word je alleen maar door anderen afgewezen.

Hetzelfde gebeurt hier. Je vraagt hier om adviezen en steun en je krijgt het ook. Misschien posten mensen niet hetgeen waar je op hoopte, want niemand kent jou en niemand beschikt over paranormale gaven waarmee ze jouw gedachten kunnen lezen en jouw behoeftes kunnen aanvoelen. Ze kunnen alleen op basis van wat jij schrijft en op basis van hun eigen levenservaringen advies geven.

Realiseer je dat ze daartoe niet verplicht zijn. Als jij negatief blijft reageren, loop je risico dat mensen jou uiteindelijk gaan bespotten, omdat zij zich door jou ook niet gerespecteerd voelen.

Als je niet sociaal genoeg bent, moet je nog aan jouw skills gaan werken mbt sociale contacten.
pi_206735785
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik kan prima contact leggen maar op het moment dat er groepsvorming plaatsvindt heb je ook te dealen met groepsdynamiek. Het is mij al eens eerder voorgevallen dat andere leden samen iets gingen ondernemen maar dat ik daar helemaal niet van op de hoogte was, er kennelijk onderling contact is en ik de enige die daarvan buitengesloten was.

Pesten is best complex, ben een gemakkelijk slachtoffer want iemand die extravert en charismatisch is weet de pestende alpha te overrulen omdat anderen binnen de groep naar dat persoon toetrekken.
Ook binnen een vereniging hebben mensen met de één nou eenmaal een hechtere band als met de ander. Dat wil helemaal niet zeggen dat ze je niet mogen of dat er kwade intenties achter zitten als jij ergens niet bij betrokken bent.

Als je bij de vereniging waar mijn man en ik lid van zijn met iedereen in dezelfde mate moet optrekken dan kom je op ruim 60 mensen uit inclusief de wat minder actieve leden.
Dat is gewoon überhaupt niet te doen. :')
  zaterdag 19 november 2022 @ 18:57:37 #86
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206737342
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:08 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Ook in kleine dorpen of steden zijn er vast organisaties die om vrijwilligers staan te springen.
Nagenoeg iedere vereniging zit te springen op .. leden ,meer nog op aktieve leden die ook vrijwilliger zijn binnen de vereniging en vooral op bestuursleden. GA NA BIJ JEZELF WAAR JE GOED IN BENT EN WAT JE LEUK VINDT en begin ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 19 november 2022 @ 19:28:19 #87
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206737668
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

.................................................

Ironisch genoeg zoek ik somehow mensen op waarbij ik van tevoren zou kunnen verwachten mij genegeerd en buitengesloten te gaan voelen. Ik ging om met bijvoorbeeld incels die hetzelfde zeggen als jij in jouw post, maar daar bloedserieus in zijn.

:! :! Mmmmm, ik heb een idee .... zijn er geen vrouwelijke incels? Beslist wel.

Maar ts-er je vertelt niks van jezelf. Zit je in dat dorp in een leuk huisje of huur je een kamer met gedeeld geruik (haha, Freudiaanse ver-tiep-ing) van badkamer wc en keuken? Heb je een baan? Ben je een beetje fit, lichamelijk? Verzorgd?

En het beste is altijd, begin zelf iets. Start iets op. Waar jij goed in bent (oa organiseren) en wat je leuk vindt en waar je mensen in treft bij voorkeur van het soort waarmee je graag contact zou hebben.

Je schreef ergens over meerwaarde, of iemand hier schreef daarover. Tja, een vrouw wil ook graag een iemand met voor haar meerwaarde, net als jij. Bv. leuk iemand om mee samen te leven, die niet te moeilijk doet en waar je wat aan hebt en op kunt rekenen. Ben je dat, denk je? En voor wie. En dan moet jij ze ook nog leuk en interessant vinden. En waar hangen die uit? Nou, en in die vijvers moet je gaan vissen. Ontdek welke vijvers voor jou interessant zijn en ga erin vissen, in zwemmen, rondhangen, biertje drinken aan de oever daar.

Mis je in mijn woorden ECHTE romantiek, dan moet je naar Hollywood of Bollywood en als je dan een knappe miljonair bent kun je misschien ook een matig knap hoertje veroveren. Heb het zelf gezien, op tv. Echt waar, ben alleen de titel van dat "programma" even kwijt. ^p^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 20 november 2022 @ 09:52:25 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206743027
Maargoed, TS reageert niet meer. Immer is constructief ingaan op adviesen niet de bedoeling.
pi_206745506
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 09:52 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, TS reageert niet meer. Immer is constructief ingaan op adviesen niet de bedoeling.
Jawel. Je moet mij ook een beetje de tijd geven. Punt dat ik wil maken is dat ik klaarblijkelijk niet interessant ben voor mensen, en dat raakt mij. De vraag blijft, waarom anderen aangesproken worden terwijl ik altijd zelf initiatief moet nemen en dan dikwijls nog afgewezen wordt. Dan doel ik op algemeen contact.
pi_206745645
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 16:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]
Ook binnen een vereniging hebben mensen met de één nou eenmaal een hechtere band als met de ander. Dat wil helemaal niet zeggen dat ze je niet mogen of dat er kwade intenties achter zitten als jij ergens niet bij betrokken bent.

Als je bij de vereniging waar mijn man en ik lid van zijn met iedereen in dezelfde mate moet optrekken dan kom je op ruim 60 mensen uit inclusief de wat minder actieve leden.
Dat is gewoon überhaupt niet te doen. :')
Hoe kan ik dan interessant overkomen?
pi_206746043
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:44 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Jawel. Je moet mij ook een beetje de tijd geven. Punt dat ik wil maken is dat ik klaarblijkelijk niet interessant ben voor mensen, en dat raakt mij. De vraag blijft, waarom anderen aangesproken worden terwijl ik altijd zelf initiatief moet nemen en dan dikwijls nog afgewezen wordt. Dan doel ik op algemeen contact.
Omdat je je blijft gedragen als een slachtoffer. Dit antwoord is allang gegeven in dit topic.

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:51 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Hoe kan ik dan interessant overkomen?
Door met bovenstaande te stoppen en je eigenwaarde terug te vinden, eventueel met professionele hulp. Als je zelf al niet weet wat je te bieden hebt, hoe moeten andere mensen t dan weten?

En bovenal: stop met zielige topics op FOK! en ga aan de slag!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2022 14:10:54 ]
pi_206746192
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 14:08 schreef DW457 het volgende:

[..]
Omdat je je blijft gedragen als een slachtoffer. Dit antwoord is allang gegeven in dit topic.

Dat komt omdat negatieve ervaringen niet in je koude kleren gaan zitten. Ik weet ook wel dat dit gedrag niet constructief is maar als ik talloze keren door mensen wordt afgewezen/vermeden dan moet er toch iets zijn dat ik uitstraal wat mij minder interessant maakt.
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 14:15:51 #93
441859 crew  Lenny77
pi_206746248
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:51 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Hoe kan ik dan interessant overkomen?
Ja maar zo werkt het niet. Ik ben super saai voor heel veel mensen en super interessant voor een klein deel.
Ik kan niet interessant zijn voor iedereen en ik zou het zelfs niet willen :r Wat een werk zou dat zijn...
Je moet gewoon een klik met iemand hebben en die klik valt niet te forceren.
Stadsmensen/ buitenmensen: het maakt niet uit. Je moet maar net het geluk hebben om de juiste personen tegen te komen en een beetje filteren kan al helpen. Ik heb niets met voetbal, bloemschikken of bv auto's dus het heeft geen zin dat ik naar de lokale voetbalclub ga, de groene vingers club of de tuning-club.
De dingend die ik wel graag doe: daar moet ik naar op zoek en dan is de kans ook al veel groter dat het van nature uit gaat klikken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 14:16:50 #94
441859 crew  Lenny77
pi_206746279
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:14 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat komt omdat negatieve ervaringen niet in je koude kleren gaan zitten. Ik weet ook wel dat dit gedrag niet constructief is maar als ik talloze keren door mensen wordt afgewezen/vermeden dan moet er toch iets zijn dat ik uitstraal wat mij minder interessant maakt.
Maar niet klikken is niet hetzelfde als afgewezen worden of vermeden.
Ik neem aan dat jij ook niet iedereen geweldig vindt?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206746612
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij ook niet iedereen geweldig vindt?
Nee, maar je hebt mensen die met met veel mensen een klik hebben. Ik slechts met enkelen, dat wil ik verbeteren. Kennelijk toon ik een bepaalde zwakte dat een afkeer opwekt bij mensen.
  zondag 20 november 2022 @ 14:30:01 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206746617
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:51 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Hoe kan ik dan interessant overkomen?
Toon oprechte interesse in mensen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206746669
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:14 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat komt omdat negatieve ervaringen niet in je koude kleren gaan zitten. Ik weet ook wel dat dit gedrag niet constructief is maar als ik talloze keren door mensen wordt afgewezen/vermeden dan moet er toch iets zijn dat ik uitstraal wat mij minder interessant maakt.
Deal daar dan eens mee, want nu blokkeert het je en kom je hier niet uit. Zoek hulp.
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 14:33:43 #98
441859 crew  Lenny77
pi_206746676
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:29 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Nee, maar je hebt mensen die met met veel mensen een klik hebben. Ik slechts met enkelen, dat wil ik verbeteren. Kennelijk toon ik een bepaalde zwakte dat een afkeer opwekt bij mensen.
Ja maar die contacten zijn meestal oppervlakkig. Echte diepe vriendschap heb je hoop en al maar met 1-3 mensen.

En stop met te denken in termen van afkeer, afwijzing, vermijding. Mensen denken vaak helemaal niet op die manier over anderen. De meeste mensen denken alleen maar aan zichzelf en hoe zij zich voelen. Je zelfbewustzijn is veel te groot en te negatief.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206747074
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja maar die contacten zijn meestal oppervlakkig. Echte diepe vriendschap heb je hoop en al maar met 1-3 mensen.

Dat maakt toch niet uit? De echt diepe vriendschappen zijn ook ooit begonnen (waarschijnlijk) als oppervlakkig contact.
pi_206747675
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Je zelfbewustzijn is veel te groot en te negatief.
Klopt. Ik ben mij altijd te bewust van de omgeving. Vervelend is dat ik iedereen wil pleasen en aardig gevonden wil worden. Hoe verander ik dit? Probleem is wel dat ik hierdoor mezelf op de tweede plek zet, bang om anderen tegen het hoofd te stoten.
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 15:25:53 #101
441859 crew  Lenny77
pi_206747787
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat maakt toch niet uit? De echt diepe vriendschappen zijn ook ooit begonnen (waarschijnlijk) als oppervlakkig contact.
Klopt, maar het lijkt misschien voor hem dat al die contacten super intensief zijn, terwijl dit niet zo is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 15:31:01 #102
441859 crew  Lenny77
pi_206747907
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Klopt. Ik ben mij altijd te bewust van de omgeving. Vervelend is dat ik iedereen wil pleasen en aardig gevonden wil worden. Hoe verander ik dit? Probleem is wel dat ik hierdoor mezelf op de tweede plek zet, bang om anderen tegen het hoofd te stoten.
Door te beseffen dat de rest helemaal niet zo met de omgeving bezig is en dat jij dus niet onzeker hoeft te zijn.

Pleasen en aardig gevonden worden door iedereen die je tegenkomt is sowieso erg vermoeiend en eigenlijk onmogelijk. Je kan het niet goed doen voor iedereen. Van het moment dat je dat echt beseft kan je ook rustiger gaan worden en straal je dit ook uit.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206748903
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 15:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Klopt, maar het lijkt misschien voor hem dat al die contacten super intensief zijn, terwijl dit niet zo is.
In het begin is het dat waarschijnlijk wel als je het niet gewend bent.

Ga maar eens van nooit op pad in het weekend naar bijna het hele weekend iets te doen. Of van amper geappt of gebeld worden naar regelmatig.

Da's gewoon wennen en in het begin waarschijnlijk even intensief.
  zondag 20 november 2022 @ 17:18:47 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206750194
En in de tussentijd vindt TS het nodig om dit te posten in een ander topic:

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:59 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik best wel respect voor TS. Dat hij als 50 plusser nog een jong grietje van in de 20 weet te fixen is bewonderenswaardig te noemen.
Het is wel duidelijk. Het is osodevo en NIETS is er veranderd. Alleen maar dat hij ouder is geworden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206750249
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 17:18 schreef Lienekien het volgende:
En in de tussentijd vindt TS het nodig om dit te posten in een ander topic:
[..]
Het is wel duidelijk. Het is osodevo en NIETS is er veranderd. Alleen maar dat hij ouder is geworden.
Weet niet waar je het over hebt. Maar lekker makkelijk hoor, op de man spelen.
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 17:41:59 #106
441859 crew  Lenny77
pi_206750766
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
In het begin is het dat waarschijnlijk wel als je het niet gewend bent.

Ga maar eens van nooit op pad in het weekend naar bijna het hele weekend iets te doen. Of van amper geappt of gebeld worden naar regelmatig.

Da's gewoon wennen en in het begin waarschijnlijk even intensief.
Jawel maar ik had het meer over het idee dat je kan krijgen van dingen. De populaire gast die op een avond met iedereen zit te lachen en te zeveren bv: wel dat zijn heus niet allemaal goede vrienden, de meerderheid zal hij misschien nooit meer spreken zelfs. Flink extraverte mensen krijgen gewoon een hele troep rond hun heen. De contacten zijn echter niet persé diep.
Het is een beetje te vergelijken met facebook of instagram: alles lijkt daar bij iedereen leuk te zijn en verre reizen en alles gaat over roosjes, happy happy joy joy!!! En dan zit jij daar met je diepvriesmaaltje op de zetel onder een deken omdat het gas zo duur is te kijken naar TLC bij wijze van spreken en denk je van jezelf dat je een dikke nul bent. Maar het is maar een foto, een momentopname (vaker ook nog nep of speciaal in scène gezet om de likes).
Die mensen hebben ook hun tegenvallers en hun leven loopt niet over roosjes.

Het punt wat ik heel onhandig probeer te maken is dat hij denkt dat hij niets waard is en dat hij enorm door de wereld veroordeeld wordt. En dat is een fout idee. En vooral jammer want je gaat je daarnaar gedragen en DAT straal je uit. En de wereld weet niet zo goed hoe daarmee om te gaan, zeker niet tijdens oppervlakkige contacten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 20 november 2022 @ 18:06:23 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206751298
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 17:20 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Weet niet waar je het over hebt. Maar lekker makkelijk hoor, op de man spelen.
Op de man spelen? Het gesprek gaat toch over jouw probleem, dan praten we over jou, ja.

Het is zo tekenend dat je ‘respect’ hebt voor een man van in de 50 die nog ‘een jong grietje’ weet te ‘scoren’, want daar gaat het je om: je wilt vooral succesvol zijn/lijken in de ogen van andere mannen. Het gaat je helemaal niet om contact maken met mensen, vriendschappen bouwen, relaties aangaan. Nee, jij wilt ook ‘scoren’ en ‘respect oogsten’.

Prima, moet jij weten. Maar kom dan niet aan met ‘ik voel me zo eenzaam, wat moet ik doen’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206751393
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 20:03 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Wonen in een grote stad geeft je als alleenstaande veel meer mogelijkheden om gelijkgestemden te ontmoeten. Hier zijn het alleen maar gezinnen of ouderen.
Je moet die mogelijkheden dan ook pakken, als je dat nu al niet doen (ook al zijn het er maar een paar) dan ga je dat in amsterdam ook niet doen.
  zondag 20 november 2022 @ 20:43:16 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206753863
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:44 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Jawel. Je moet mij ook een beetje de tijd geven. Punt dat ik wil maken is dat ik klaarblijkelijk niet interessant ben voor mensen, en dat raakt mij. De vraag blijft, waarom anderen aangesproken worden terwijl ik altijd zelf initiatief moet nemen en dan dikwijls nog afgewezen wordt. Dan doel ik op algemeen contact.
Maar waarom zouden mensen jou interessant moeten vinden? Beantwoord die vraag eens?
pi_206754351
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:44 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ook andere steden hoor, mits je wel een beetje in het centrum zit. It is all about location, je onderschat het. Waarom denk je dan dat veel dorpen leeglopen?
Ik woon nu zo'n jaar of 6 weer in een klein dorp en heb hier aardig wat leuke contacten opgedaan. Het is dat we het zelf een beetje afhouden maar als je wil is er echt wel wat gezelligs van te maken.

Hiervoor 10 jaar in een stad gewoond en daar hadden we buiten de directe buren bar weinig contact met andere mensen. Vind persoonlijk de saamhorigheid in het dorp echt vele malen groter... voor mij nooit geen stad meer.
Just because you can doesn't mean you should
  zondag 20 november 2022 @ 21:34:21 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206754663
In een stad heb je inderdaad meer mogelijkheden naast de deur.

Maar daar woon je niet en dat gaat ook niet gebeuren. Dus roei met de riemen die je hebt.
pi_206755051
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 15:21 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Klopt. Ik ben mij altijd te bewust van de omgeving. Vervelend is dat ik iedereen wil pleasen en aardig gevonden wil worden. Hoe verander ik dit? Probleem is wel dat ik hierdoor mezelf op de tweede plek zet, bang om anderen tegen het hoofd te stoten.
Je verandert het door van jezelf te leren houden. Dat betekent dat je ten eerste een realistisch zelfbeeld nodig hebt. Niemand is perfect: iedereen vindt sommige eigenschappen leuk aan zichzelf en andere eigenschappen weer niet. Iedereen weet hoe het voelt om onzeker te zijn en iedereen kan zich meerdere momenten herinneren dat hij zich voor zichzelf schaamt. Dus wat dat betreft ben je net zoals iedereen.

Echter als je de focus legt op uitsluitend de dingen die jij niet goed doet en die dingen als bevestiging ziet en als oordeel aangrijpt dat je een waardeloos en minderwaardig persoon bent, dan is dat pure zelf-devaluatie.

De realiteit is dat het jou onvoldoende lukt om een sociaal netwerk in jouw leven op te bouwen en te behouden en dat je daarmee iets essentieels tekort komt in jouw leven om voldoening te voelen. Dat mensen jou niet moeten en dat je minderwaardig bent: dat is iets wat jij zelf bedenkt. Dat jij je door iedereen gehaat en afgewezen voelt, betekent nog niet dat het daadwerkelijk zo is.

Het volgende is wat dat betreft veel realistischer:
- Als jij bang bent om afgewezen te worden of negatieve reacties te krijgen, ga jij je automatisch naar andere mensen defensiever opstellen. Je gaat je ook negatiever naar hen opstellen, want je ervaart anderen als een bedreiging: zodoende heeft zich in jou een hoop woede opgebouwd. Mensen pikken onbewust die negativiteit bij jou op. Of je sluit je in die mate af dat mensen jou helemaal niet opmerken.

Dit is het gevolg van hoe jouw leven tot nu toe is verlopen, dus je kan niet van jezelf verwachten dat het in een keer gaat veranderen.

Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen, is als vrijwilliger aanbieden dat je bijvoorbeeld op de computer boekhouding doet of een folder in elkaar zit. Als jij niet goed in jouw vel zit, kan je je veilig afsluiten en hoef je met niemand iets te maken te hebben. Als je je beter in jouw vel voelt, kan je op jouw eigen tempo proberen om oppervlakkig contact met anderen te maken. Ze hebben in ieder geval geen hekel aan jou, want jij bent immers die gozer die zich vrijwillig inzet voor de vereniging.

Het gaat op deze manier wellicht niet zo snel als je zou willen, maar het gaat wel stukje bij beetje vooruit. Het is beter dan hoe het nu is, toch?
pi_206756132
Beste TS (Osodevo),

Je hebt op FOK! genoeg adviezen gehad. Je komt geen stap verder door dit forum als beerput te gebruiken om jouw frustraties te droppen en al helemaal niet als je ook nog eens gaat liegen.

Als je je te depressief voelt, doe je er verstandig aan door contact op te nemen met jouw huisarts dat je hulp nodig hebt. Hier heb je al zo vaak adviezen gehad, maar als je niet kan begrijpen wat hier tegen je gezegd wordt, kan niemand je helpen.
pi_206757825
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 01:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Beste TS (Osodevo),

Je hebt op FOK! genoeg adviezen gehad. Je komt geen stap verder door dit forum als beerput te gebruiken om jouw frustraties te droppen en al helemaal niet als je ook nog eens gaat liegen.

Als je je te depressief voelt, doe je er verstandig aan door contact op te nemen met jouw huisarts dat je hulp nodig hebt. Hier heb je al zo vaak adviezen gehad, maar als je niet kan begrijpen wat hier tegen je gezegd wordt, kan niemand je helpen.
Ik slik nu sinds kort antidepressiva. Volgende maand weer op missie, hopelijk heeft het dan effect. Zoveel mooie vrouwen, alleen zwaar kut dat ik er niet mee kan communiceren.
pi_206757871
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:35 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik slik nu sinds kort antidepressiva. Volgende maand weer op missie, hopelijk heeft het dan effect. Zoveel mooie vrouwen, alleen zwaar kut dat ik er niet mee kan communiceren.
Dus het gaat jou niet om het eenzaam zijn, maar enkel om de vrouwen. Behoorlijk obsessief ook als je huidige pohi bekijk en alarmerend als ik die van osodevo ook nog voor de dag haal. Jammer dat je geen progressie hebt weten te maken.
pi_206757976
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:39 schreef DW457 het volgende:

[..]
Dus het gaat jou niet om het eenzaam zijn, maar enkel om de vrouwen.
Kan ik er wat aan doen als ik buiten loop, naar de supermarkt ga en daar ontzettend knappe cassieres tegenkom. Dat voedt mijn honger.
pi_206758012
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:39 schreef DW457 het volgende:

[..]
Jammer dat je geen progressie hebt weten te maken.
Zoals eerder aangegeven staat er voor volgende maand weer een missie gepland. Nieuwe ronde nieuwe kansen en deze keer onder de AD hoop ik hiermee wel in staat te zijn om vrouwen aan te spreken.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 11:10:38 #118
441859 crew  Lenny77
pi_206758260
Je moet stoppen met vrouwen als een missie te bekijken. Nuja het zijn niet eens de vrouwen: het is de seks die je wil.
Je durft geen vrouwen aan te spreken zeg je, maar je spreekt ze ook alleen maar aan met in jouw hoofd 1 doel: het kwijtraken van je maagdelijkheid.

Stel dat ik dringend 1000 euro nodig heb en dat als mijn urgente missie ga beschouwen en daarvoor ga ik willekeurige vreemde mensen aanspreken om zo via een omweggetje aan die 1000 euro te komen. Ik ga dan een enorme spanning voelen en ga op elk woord letten en ga bloednerveus zijn want ik MOET wel echt dringend aan die 1000 euro geraken!! De mensen die ik aanspreek gaan vrij snel doorhebben dat er iets niet klopt, die gaan mijn nervositeit voelen, die gaan zien dat mijn zogezegde interesse in hun niet oprecht is. Die merken gewoon dat ik iets van hun moet hebben.
Zo benader jij dus ook die meiden: zelfs al kom je niet eens aan stap 1 van het effectieve aanspreken. Je hebt een doel voor ogen en alleen voor dat doel ga je op pad. Er zit totaal geen spontanitiet in.

Ik denk dat het volgende al 5000000 keer gezegd is tegen jou: leer nu eens eerst gewoon met vrouwen praten. Over gewone dingen, leer hun kennen zonder bijbedoelingen. Haal dat stukje maagdelijkheid verliezen nu eens van je urgente TO DO lijst af. Als je dat een tijd gaat doen dan ga je ook rustiger worden, ga je niet meer in paniek raken als je eens een praatje gaat maken en is je kans ook groter dat de andere partij jou ook leuk gaat vinden.
Als je hier jaren geleden mee aan de slag was gegaan (zoals toen ook al aangeraden werd), dan was je nou al veel verder geraakt in je proces.
Nu ben je helaas nog steeds de bange hyena die dringend een botje wil scoren.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206758487
Ik krijg als vrouw echt jeuk van dat woord "missie" elke keer.
pi_206758496
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:10 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat het volgende al 5000000 keer gezegd is tegen jou: leer nu eens eerst gewoon met vrouwen praten. Over gewone dingen, leer hun kennen zonder bijbedoelingen. Haal dat stukje maagdelijkheid verliezen nu eens van je urgente TO DO lijst af
Feit is dat ik 30 plusser en nog maagd ben. Je begrijpt toch ook wel dat de tijd begint te dringen om nog jonge vrouwen te kunnen krijgen. Het kan wel, kijk maar naar @Cupfighter maar de concurrentie is immens te noemen. Elke man wil wel een jonge vrouw. Daarom kan ik ook wel begrijpen dat sommige oudere vrouwen zo gefrustreerd zijn, dat mannen hén niet zien staat.

Ik heb een versiercoach in de arm genomen, hij gaat mij leren hoe ik effectief een vrouw kan aanspreken. Geen gemakkelijke opgave maar ik ben ermee bezig.
pi_206758498
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 11:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik krijg als vrouw echt jeuk van dat woord "missie" elke keer.
Speciale Operatie
pi_206758508
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:28 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Speciale Operatie
Ja echt veel beter
pi_206758561
Ik ben nu vooral bezig met studeren, infields aan het doornemen en kijken hoe ik die techniek op gepaste wijze kan implementeren. Liefst zou ik lokaal meer willen oefenen maar hier in mijn omgeving zijn er weinig opties. Dus elke keer weer het vliegtuig pakken. Net terug uit azie maar dat is totaal niet mijn smaak. Ik val op westerse vrouwen.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 11:35:38 #124
441859 crew  Lenny77
pi_206758580
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:28 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Feit is dat ik 30 plusser en nog maagd ben. Je begrijpt toch ook wel dat de tijd begint te dringen om nog jonge vrouwen te kunnen krijgen. Het kan wel, kijk maar naar @:cupfighter maar de concurrentie is immens te noemen. Elke man wil wel een jonge vrouw. Daarom kan ik ook wel begrijpen dat sommige oudere vrouwen zo gefrustreerd zijn, dat mannen hén niet zien staat.

Ik heb een versiercoach in de arm genomen, hij gaat mij leren hoe ik effectief een vrouw kan aanspreken. Geen gemakkelijke opgave maar ik ben ermee bezig.
De vorige keren was je bijna 30 en toen was de tijd ook aan het dringen! Ik neem aan dat je dat op je 25e ook dacht. Maar je staat geen klop verder ondertussen dus als je nou niet die 27 stappen terug gaat zetten dan zien we binnen 5 jaar het volgende topic wel weer: 'ben 40+ en maagd, nu is het wel echt dringend aan het worden'.
Nee niet elke man wil een jonge vrouw en zelfs eerder: niet elke man KAN een jonge vrouw krijgen. Jij duidelijk dus ook niet. Leer nou eens mensen kennen van je eigen leeftijd of gewoon: leer nou eens gewoon mensen kennen op een niet speciale opdracht manier.
En oudere vrouwen zijn helemaal niet gefrustreerd omdat geen enkele man hun ziet staan. De meeste mannen willen ook gewoon een vrouw om en nabij hun eigen leeftijd. Dus die vinden elkaar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206758599
Dus je wilt door het leven als Joop Klepzeiker?



pi_206758610
Sorry dat ik het zeg, maar met zo'n houding naar vrouwen toe verdien je het om maagd te blijven.Man man man... :N
pi_206758621
-DAT IS METEEN DE LAATSTE KEER DAT JIJ HIER EEN FOTO PLAATST VAN EEN VROUW-

[ Bericht 94% gewijzigd door Lenny77 op 21-11-2022 11:42:33 ]
pi_206758627
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Zoals eerder aangegeven staat er voor volgende maand weer een missie gepland. Nieuwe ronde nieuwe kansen en deze keer onder de AD hoop ik hiermee wel in staat te zijn om vrouwen aan te spreken.
En hoe ziet "die missie" eruit, wat ga je doen?
  maandag 21 november 2022 @ 11:39:29 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206758640
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:34 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik ben nu vooral bezig met studeren, infields aan het doornemen en kijken hoe ik die techniek op gepaste wijze kan implementeren. Liefst zou ik lokaal meer willen oefenen maar hier in mijn omgeving zijn er weinig opties. Dus elke keer weer het vliegtuig pakken. Net terug uit azie maar dat is totaal niet mijn smaak. Ik val op westerse vrouwen.
En nog steeds maagd?

Dat is eigenlijk ook wel een prestatie.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 11:41:07 #130
441859 crew  Lenny77
pi_206758662
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:34 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik ben nu vooral bezig met studeren, infields aan het doornemen en kijken hoe ik die techniek op gepaste wijze kan implementeren. Liefst zou ik lokaal meer willen oefenen maar hier in mijn omgeving zijn er weinig opties. Dus elke keer weer het vliegtuig pakken. Net terug uit azie maar dat is totaal niet mijn smaak. Ik val op westerse vrouwen.
En stop met het leren kennen van vrouwen te beschouwen als een theoretisch iets wat je uit boeken kan leren.
Het grootste stuk bestaat nog steeds uit gevoel en uitstraling. En bij jou ontbreken beiden omdat je het als iets bekijkt zoals het aansluiten van een lamp: zolang je de plus en de min maar goed aansluit dan krijg je licht.

Je steekt belachelijk veel tijd, moeite en geld in iets wat je wel zou lukken als je een vrouw gewoon normaal en zonder missie zou benaderen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206758667
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:38 schreef DW457 het volgende:

[..]
En hoe ziet "die missie" eruit, wat ga je doen?
Werken aan mijn angsten want dat is helaas nog steeds een obstakel. Kijk, een nummer krijgen is niet zo moeilijk maar het hele proces erachter, er zijn zoveel hoepels waar je doorheen moet springen voordat je met haar naar bed kan.
pi_206758727
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:41 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Werken aan mijn angsten want dat is helaas nog steeds een obstakel. Kijk, een nummer krijgen is niet zo moeilijk maar het hele proces erachter, er zijn zoveel hoepels waar je doorheen moet springen voordat je met haar naar bed kan.
Begin dan eens met in te zien dat je dat werken aan je angsten voor jezelf doet en niet om met een vrouw naar bed te gaan.

Weet je, ik heb ook te kampen gehad met angsten en een verleden waarin ik intens gepest ben geweest. Maar toen ben ik dingen gaan doen die ik leuk vond (en dus niet om bij andere in de smaak te vallen) en hier kreeg ik zelfvertrouwen door. Doordat ik lekker mijn eigen ding ben gaan doen en mijn eigen identiteit heb weten te creëren kreeg ik, als bijvangst, ook leuke vriendinnen en woon ik nu samen met een super leuke vrouw (van mijn eigen leeftijd).
pi_206758735
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 11:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En nog steeds maagd?

Dat is eigenlijk ook wel een prestatie.
Helaas wel. Ik kan tenminste wel zeggen dat ik niet bij de pakken neer ga zitten en echt actie onderneem. Jullie beschuldigen mij dat ik alleen maar binnen zit en niets met de tips doe maar dat is volstrekte onzin. Ik probeer zoveel mogelijk tips te implementeren.
pi_206758738
En oh ja, als een creep stiekem foto's van vrouwen maken, dat helpt niet!
pi_206758754
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:48 schreef DW457 het volgende:
En oh ja, als een creep stiekem foto's van vrouwen maken, dat helpt niet!
Ik doe niets strafbaars hoor, het is gewoon openbaar terrein. Maar op dit soort vrouwen val ik. Westerse witte vrouwen.
pi_206758761
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:48 schreef DW457 het volgende:
En oh ja, als een creep stiekem foto's van vrouwen maken, dat helpt niet!
Ik gebruik het alleen maar voor persoonlijke doeleinden, om mezelf op te zwepen.
pi_206758776
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:47 schreef DW457 het volgende:

[..]
(van mijn eigen leeftijd).
Dat begrijp ik maar dat wil ik niet. Ik verlang echt naar die jonge vrouwen die voor mij altijd onbereikbaar zijn geweest.
  maandag 21 november 2022 @ 11:52:43 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206758796
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:48 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Helaas wel. Ik kan tenminste wel zeggen dat ik niet bij de pakken neer ga zitten en echt actie onderneem. Jullie beschuldigen mij dat ik alleen maar binnen zit en niets met de tips doe maar dat is volstrekte onzin. Ik probeer zoveel mogelijk tips te implementeren.
Je onderneemt al jaren hetzelfde, met hetzelfde resultaat. Dat is dom.

En dat met die foto’s is gestoord.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206758814
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:49 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik doe niets strafbaars hoor, het is gewoon openbaar terrein. Maar op dit soort vrouwen val ik. Westerse witte vrouwen.
Nou wel dus, want je hebt geen toestemming gevraagd en een enkele vrouw valt dan onder portretrecht. Het op een forum zetten is al helemaal strafbaar ( @Lenny77, thx voor het verwijderen). Het feit dat je dit al niet in ziet laat wel zien hoe ver je heen bent.
pi_206758829
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:51 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat begrijp ik maar dat wil ik niet. Ik verlang echt naar die jonge vrouwen die voor mij altijd onbereikbaar zijn geweest.
En wat heb je hun te bieden, behalve een lading psychische problemen?
pi_206758838
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:51 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat begrijp ik maar dat wil ik niet. Ik verlang echt naar die jonge vrouwen die voor mij altijd onbereikbaar zijn geweest.
En met jou instelling gelukkig ook blijven.
pi_206758842
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 11:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je onderneemt al jaren hetzelfde, met hetzelfde resultaat. Dat is dom.
Nu met coach gaat het hopelijk beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 11:55:49 #143
441859 crew  Lenny77
pi_206758849
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:49 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik doe niets strafbaars hoor, het is gewoon openbaar terrein. Maar op dit soort vrouwen val ik. Westerse witte vrouwen.
Dus wel want ik neem aan dat die vrouw geen toestemming heeft gegeven. Ze weet niet eens dat jij een foto van haar hebt genomen man.
Los daarvan hoor je dit in de eerste plaats niet eens te doen uit fatsoen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 21 november 2022 @ 11:56:08 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206758854
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:55 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Nu met coach gaat het hopelijk beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent gestoord.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206758856
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:53 schreef DW457 het volgende:

[..]
Nou wel dus, want je hebt geen toestemming gevraagd en een enkele vrouw valt dan onder portretrecht.
Onzin, dat valt niet onder strafrecht. Daarnaast heb ik geen commerciële bedoelingen, dus helemaal niets strafbaars
pi_206758861
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je bent gestoord.
Want?
  maandag 21 november 2022 @ 11:58:01 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206758882
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:56 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Want?
En je hebt het zelf niet door.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 11:59:12 #148
441859 crew  Lenny77
pi_206758902
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:51 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat begrijp ik maar dat wil ik niet. Ik verlang echt naar die jonge vrouwen die voor mij altijd onbereikbaar zijn geweest.
Als je al dat doorzettingsvermogen nou eens in zou zetten op de juiste manier he...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206758922
Ik ben bang dat we hem nog wel eens bij het journaal of opsporing verzocht zien..aiaiai... :N
pi_206758930
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Als je al dat doorzettingsvermogen nou eens in zou zetten op de juiste manier he...
Nou dit, dan was hij zo ver gekomen.
pi_206758995
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:00 schreef DW457 het volgende:
Ik ben bang dat we hem nog wel eens bij het journaal of opsporing verzocht zien..aiaiai... :N
Nee, beslist geen sprake van. Ik weet heel goed wat wel en niet mag.
pi_206759002
Hoe ouder je word, hoe onbereikbaarderder de jonge vrouwen worden.

Het lijkt me beter dat je een wat ouder iemand aan de haak slaat. Die kan je wat leren. Die jonge blaadjes weten niets.

40+ en eenzaam? NEEN! EEN GODSGESCHENK!

En iedereen lekker tot z'n dood dezelfde beffen :') (vreemdgaan mag niet, heb ik in de media vernomen, maar dat zal voor TS geen probleem zijn)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206759093
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:07 schreef Het_Bokje het volgende:
Hoe ouder je word, hoe onbereikbaarderder de jonge vrouwen worden.

Dat bedoel ik, daarom ook de urgentie van het probleem. Het vervelende is dat de concurrentie immens is en ik daar bijna niet tussen kan komen. Daarom vraag ik ook advies aan @Cupfighter en andere mannen hoe zij dit aanpakken.
  maandag 21 november 2022 @ 12:16:20 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206759151
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:12 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat bedoel ik, daarom ook de urgentie van het probleem. Het vervelende is dat de concurrentie immens is en ik daar bijna niet tussen kan komen. Daarom vraag ik ook advies aan @:cupfighter en andere mannen hoe zij dit aanpakken.
En lees je ook wat Cupfighter schrijft?

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
Ik verdien geen respect voor deze relatie die uiteindelijk toch gestrand is op dat zij als 22 jarige een ander leven heeft dan ik als 53 jarige, dat verschil is gewoon te groot, ik moet er zelf voor waken dat ik niet weer in dit soort relaties val het is niet mijn eerste relatie met een jongere dame( al was deze wel erg te jong)
Ik heb hier ook gesprekken over met mijn behandelaar
The love you take is equal to the love you make.
pi_206759170
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:12 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat bedoel ik, daarom ook de urgentie van het probleem. Het vervelende is dat de concurrentie immens is en ik daar bijna niet tussen kan komen. Daarom vraag ik ook advies aan @:cupfighter en andere mannen hoe zij dit aanpakken.
Waarom dan per se jongere dames? Daar heb je toch helemaal geen binding mee? Omdat je daarmee kan ver-pissen met je vrienden? Als je niet van 'festivallen' houd, en niet op Insta zit dan houdt het op lijkt het wel.

Wat is er mis met een dame van +/-40 die na 2 jaar thuiszitten met haar kutpartner een nieuw jong blaadje zoekt?
Oh, nee, daar kan je natuurlijk niet mee aankomen bij je 'vrienden'. :{w
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206759217
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:12 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat bedoel ik, daarom ook de urgentie van het probleem. Het vervelende is dat de concurrentie immens is en ik daar bijna niet tussen kan komen. Daarom vraag ik ook advies aan @:cupfighter en andere mannen hoe zij dit aanpakken.
Ik ben denk ik niet de juiste persoon om advies aan te vragen ondanks ik jongere vriendinnen heb gehad ook vrij recent nog maar geloof me het is niet de oplossing, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook teveel het zoek bij jongere vrouwen terwijl ik echt meer naar 40 plus moet gaan kijken, ik maak het mezelf lastig ook omdat een gemiddelde vrouw tussen de 20 en 30 niet valt op mannen van 50 plus.
Vaak zit er dan toch een achtergrond bij die je moet kunnen handelen of ze hebben een “ wildere” levensstijl of verlangens waar je als 50 plusser niet aan of wilt voldoen.

Ik doe niks speciaals om die vrouwen aan te trekken want knap ben ik beslist niet, wel erg behulpzaam en stel mezelf erg open en verschuif gemakkelijk mijn grenzen, dat is ook tevens mijn valkuil waar sommige vrouwen dankbaar gebruik of misbruik van maken maar ik laat het zelf gebeuren, ik moet die grens eerder trekken
pi_206759279
TS,

Jouw probleem houdt in de basis in dat je geen empathisch vermogen hebt en alleen kan denken vanuit jouw eigen behoeftes. Als je je niet kan inleven in een ander, kan je ook geen vriendschappen en relaties aangaan. Ik begrijp dat je dit niet leuk vindt om te horen, maar dit is wel zoals het is.

Daarmee ben je nog niet verdoemd, want empathie is iets wat mensen ontwikkelen. De ene persoon heeft daar wat meer talent voor dan de ander - en jouw talenten liggen helaas niet daar - maar dat wil niet zeggen dat je niet kan veranderen.

Ik kan het mij goed voorstellen dat je als man zijnde het gevoel hebt dat je gefaald hebt omdat je als 35+er nog niet geneukt hebt en niet eens iets met een vrouw hebt gehad. Uit jouw posts blijkt ook dat nare ervaringen uit het verleden jou erg belemmeren. Maar je kan liefde en respect niet afdwingen.

Voor zoals jouw situatie nu is, kan je seksueel alleen aan jouw trekken komen door naar een prostituee te gaan. Of je gaat dat doen, of je accepteert dat jouw situatie zoals het nu is en zeer waarschijnlijk de komende jaren zal blijven, inhoudt dat je geen seks zal hebben. Niet leuk, maar het geeft je wel rust en duidelijkheid. En vanuit die basis kan jij je sociaal gaan ontwikkelen.

Je moet bij het begin beginnen en je alleen richten op communicatie met anderen. Hoe vaardiger jij daarin wordt en hoe meer jij je op jouw gemak daarbij voelt, des te meer zal de kans toenemen dat je ook sociale aansluiting kan vinden bij vrouwen - wat inhoudt dat jouw kansen op seks etc ook toe zullen nemen.

Je zegt zelf dat je het jammer vindt dat je niet met vrouwen kunt communiceren. Dan weet je daarmee zelf dat je moet leren om dat wel te kunnen.

Ik wil nog afsluiten met dat ik toch wel progressie zie bij jou. Jaren geleden waren jouw posts hier veel waziger en kwam je meer onvolwassen over. Zoals jij je vooral in het begin van dit topic weet uit te drukken, heb ik wel het idee dat ik met een volwassen man communiceer. Die groei is er echt wel.
pi_206759321
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ben denk ik niet de juiste persoon om advies aan te vragen ondanks ik jongere vriendinnen heb gehad ook vrij recent nog maar geloof me het is niet de oplossing, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook teveel het zoek bij jongere vrouwen terwijl ik echt meer naar 40 plus moet gaan kijken, ik maak het mezelf lastig ook omdat een gemiddelde vrouw tussen de 20 en 30 niet valt op mannen van 50 plus.
Vaak zit er dan toch een achtergrond bij die je moet kunnen handelen of ze hebben een “ wildere” levensstijl of verlangens waar je als 50 plusser niet aan of wilt voldoen.

Ik doe niks speciaals om die vrouwen aan te trekken want knap ben ik beslist niet, wel erg behulpzaam en stel mezelf erg open en verschuif gemakkelijk mijn grenzen, dat is ook tevens mijn valkuil waar sommige vrouwen dankbaar gebruik of misbruik van maken maar ik laat het zelf gebeuren, ik moet die grens eerder trekken
Waarschijnlijk kom je daarom vooral bij jonge vrouwen over als betrouwbaar en veilig.

Klopt het dat zij juist onzeker zijn om afgewezen of misbruikt te worden door mannen van hun eigen leeftijd? En dat jij als oudere man met meer levenservaring daarbij ook een soort vaderlijke en beschermende rol op je neemt?
  maandag 21 november 2022 @ 12:32:39 #159
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206759329
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:35 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik slik nu sinds kort antidepressiva. Volgende maand weer op missie, hopelijk heeft het dan effect. Zoveel mooie vrouwen, alleen zwaar kut dat ik er niet mee kan communiceren.
Heeft de huisarts of een andere zorgverlener je de AD voorgeschreven, of ben je er op een andere manier aangekomen?
En heb je dan ook je problemen met vrouwen aanspreken met de huisarts of psycholoog oid besproken? Misschien dat je daar wel baat bij zou hebben.
Wat zegt je datingcoach eigenlijk over je doelstelling van jonge westerse vrouwen? Geeft hij niet aan dat je beter kan starten met een wat minder grote uitdaging?

Ik vind je ideeën op zijn minst opmerkelijk en niet erg realistisch. Wel bijzonder trouwens dat je schrijft dat oudere vrouwen gefrustreerd zijn, omdat mannen hen niet meer zien staan. Meestal lees ik hier dat zelfs de lelijkste vrouwen nog gemakkelijk seks kunnen krijgen en dat mannen het maar moeilijk hebben.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206759426
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:32 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Waarschijnlijk kom je daarom vooral bij jonge vrouwen over als betrouwbaar en veilig.

Klopt het dat zij juist onzeker zijn om afgewezen of misbruikt te worden door mannen van hun eigen leeftijd? En dat jij als oudere man met meer levenservaring daarbij ook een soort vaderlijke en beschermende rol op je neemt?
Dat speelt wel mee, en in mijn geval was het ook zo dat de dames wisten dat ik niet snel de relatie zou verbreken omdat zij knap en jong waren en ik de aandacht van ze kreeg wat mij ook weer goed deed, de andere kant van de medaille was dat er steeds grenzen verschoven werden, daar was ik zelf bij, ik neem de dames weinig kwalijk, het was ik zelf die daar in mee ging.
Om het meest extreme voorbeeld te noemen is een jongedame die losse handjes had, maar ik liet het gebeuren door de relatie aan te houden want ze was ook zo mooi en lief, ik hield mezelf voor de gek, uiteindelijk de relatie verbroken, de uiteindelijke aflooo van dit hele verhaal is erg traumatisch geworden, dat maakt het voor mij ook weer ingewikkeld
pi_206759561
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:41 schreef Cupfighter het volgende:
Om het meest extreme voorbeeld te noemen is een jongedame die losse handjes had, maar ik liet het gebeuren door de relatie aan te houden want ze was ook zo mooi en lief, ik hield mezelf voor de gek, uiteindelijk de relatie verbroken, de uiteindelijke aflooo van dit hele verhaal is erg traumatisch geworden, dat maakt het voor mij ook weer ingewikkeld
Ik denk daarbij aan een situatie zoals tussen Johnny Depp en Amber Heard. Leek het daarop?
pi_206759585
Gezien de plotselinge stilte van TS denk ik dat ie weer een ban heeft :)

Oh, toch niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2022 13:02:51 ]
pi_206759607
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:51 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik denk daarbij aan een situatie zoals tussen Johnny Depp en Amber Heard. Leek het daarop?
Jongedame in kwestie heeft 2 weken nadat het uit was suïcide gepleegd , gezien zij ook nummer 2 was die dat gedaan heeft is een van de redenen dat ik nu nog therapie nodig heb
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 12:58:16 #164
441859 crew  Lenny77
pi_206759636
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat speelt wel mee, en in mijn geval was het ook zo dat de dames wisten dat ik niet snel de relatie zou verbreken omdat zij knap en jong waren en ik de aandacht van ze kreeg wat mij ook weer goed deed, de andere kant van de medaille was dat er steeds grenzen verschoven werden, daar was ik zelf bij, ik neem de dames weinig kwalijk, het was ik zelf die daar in mee ging.
Om het meest extreme voorbeeld te noemen is een jongedame die losse handjes had, maar ik liet het gebeuren door de relatie aan te houden want ze was ook zo mooi en lief, ik hield mezelf voor de gek, uiteindelijk de relatie verbroken, de uiteindelijke aflooo van dit hele verhaal is erg traumatisch geworden, dat maakt het voor mij ook weer ingewikkeld
Maar even een zijsprong: ging je bewust af op jongere vrouwen en zoja, waarom?
In TS zijn geval herinner ik mij dat hij ooit gezegd heeft dat hij geen kans maakt bij oudere vrouwen omdat die al wijzer zijn en meer levenservaring hebben. Hij dacht dat een jong onbevangen persoon minder problemen zou zien in zijn gedrag daar ze nog geen rugzak hebben en hun redflag radar nog niet zo sterk was. Ook zou het dan niet zo opvallen dat hij geen ervaring had want die hadden zij immers ook niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206759675
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:55 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Nu met coach gaat het hopelijk beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen “trucje” oid om een vrouw aan te spreken. Een vrouw zal vast snel doorhebben wat je intenties met een gesprek zijn. Als je puur en alleen op seks gericht bent kan ik mij voorstellen dat een vrouw dan zegt: nee dankje.

Als je oprecht interesse toont of een gezamenlijke interesse hebt dan zal een gesprek vermoedelijk soepeler verlopen.
pi_206759694
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:02 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Er is geen “trucje” oid om een vrouw aan te spreken. Een vrouw zal vast snel doorhebben wat je intenties met een gesprek zijn. Als je puur en alleen op seks gericht bent kan ik mij voorstellen dat een vrouw dan zegt: nee dankje.

Als je oprecht interesse toont of een gezamenlijke interesse hebt dan zal een gesprek vermoedelijk soepeler verlopen.
Dus direct een vrouw aanspreken dat 'ze er leuk uitziet' werkt niet?
pi_206759736
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:55 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Nu met coach gaat het hopelijk beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb totaal geen probleem met vrouwen of relaties, maar het aantal keren dat ik in de trein een gesprek heb aangeknoopt met een vrouw is op vingers van een poot van een drievingerige luiaard nog te tellen. Mensen gaan niet in de trein zitten om andere mensen te ontmoeten.

Ik krijg een hele nare smaak bij dit topic. Waarom niet op een 30+ single reis ofzo? Dan weet je iig dat die mensen openstaan om anderen te ontmoeten.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:08:25 #168
441859 crew  Lenny77
pi_206759755
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:04 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dus direct een vrouw aanspreken dat 'ze er leuk uitziet' werkt niet?
In 99% van de gevallen niet nee. Niemand zit daar op te wachten
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206759774
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
In 99% van de gevallen niet nee. Niemand zit daar op te wachten
Hoe kan het dan dat de coaches hier wel ervaring mee hebben en dit hun clienten aanraden? De direct approach zou het meest effectief moeten zijn.
pi_206759784
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik heb totaal geen probleem met vrouwen of relaties, maar het aantal keren dat ik in de trein een gesprek heb aangeknoopt met een vrouw is op vingers van een poot van een drievingerige luiaard nog te tellen. Mensen gaan niet in de trein zitten om andere mensen te ontmoeten.

Ik krijg een hele nare smaak bij dit topic. Waarom niet op een 30+ single reis ofzo? Dan weet je iig dat die mensen openstaan om anderen te ontmoeten.
Dit.
Niemand zit voor z'n lol in de trein.
80% heeft oordopjes op, lekker lullen zo. (daarom heeft iedereen oordopjes op, niemand wil met een vreemde lul lullen)

GOED IDEE! SINGLE-REIS ^O^
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:11:47 #171
441859 crew  Lenny77
pi_206759797
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:01 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat weet ik wel hoor, heb je talloze keren gezegd. Daarom heb ik ook die coach in de arm genomen om mij stap-voor-stap te leren wat ik moet doen. Geloof me, hij is ervaren. Op whatsapp stuurt hij mij altijd foto's van zijn laatste vangst en dat zijn allemaal jonge vrouwen. Dus het kan, maar zoals ik al eerder zei, hoe ouder hoe onbereikbaarder jonge vrouwen worden.
Dit is dus geen coach maar een ordinaire PUA die al hetzelfde doet als jou: delen van foto's van vrouwen alsof het een gevangen vis is. Vaak zijn dit trouwens communicatief sterke mensen van nature uit.
Hier ga je niets van leren, weggegooid geld..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:13:03 #172
441859 crew  Lenny77
pi_206759809
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:09 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Hoe kan het dan dat de coaches hier wel ervaring mee hebben en dit hun clienten aanraden? De direct approach zou het meest effectief moeten zijn.
Toch raar dat alle normale mensen zeggen: werkt niet.
En dat de vrouwen zeggen: geen zin in, laat mij met rust als ik publiek ergens loop of zit.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206759813
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:01 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat weet ik wel hoor, heb je talloze keren gezegd. Daarom heb ik ook die coach in de arm genomen om mij stap-voor-stap te leren wat ik moet doen. Geloof me, hij is ervaren. Op whatsapp stuurt hij mij altijd foto's van zijn laatste vangst en dat zijn allemaal jonge vrouwen. Dus het kan, maar zoals ik al eerder zei, hoe ouder hoe onbereikbaarder jonge vrouwen worden.
Dus eigenlijk betaal jij hem zodat hij zijn ego kan opkrikken ten koste van jou? Goh...
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:14:31 #174
441859 crew  Lenny77
pi_206759827
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:13 schreef DW457 het volgende:

[..]
Dus eigenlijk betaal jij hem zodat hij zijn ego kan opkrikken ten koste van jou? Goh...
Tis al maar de vraag of die vrouwen echt succesjes waren... foto bewijst niets.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206759837
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tis al maar de vraag of die vrouwen echt succesjes waren... foto bewijst niets.
En dat ook natuurlijk
  maandag 21 november 2022 @ 13:22:19 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206759900
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:01 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat weet ik wel hoor, heb je talloze keren gezegd. Daarom heb ik ook die coach in de arm genomen om mij stap-voor-stap te leren wat ik moet doen. Geloof me, hij is ervaren. Op whatsapp stuurt hij mij altijd foto's van zijn laatste vangst en dat zijn allemaal jonge vrouwen. Dus het kan, maar zoals ik al eerder zei, hoe ouder hoe onbereikbaarder jonge vrouwen worden.
Je weet het wel maar toch blijf je er in volharden.

Echt hopeloos dit :')
pi_206759938
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:01 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat weet ik wel hoor, heb je talloze keren gezegd. Daarom heb ik ook die coach in de arm genomen om mij stap-voor-stap te leren wat ik moet doen. Geloof me, hij is ervaren. Op whatsapp stuurt hij mij altijd foto's van zijn laatste vangst en dat zijn allemaal jonge vrouwen. Dus het kan, maar zoals ik al eerder zei, hoe ouder hoe onbereikbaarder jonge vrouwen worden.
Het is hartstikke terecht dat het niet wil vlotten als je vrouwen op deze manier objectiveert. De meesten zullen haarfijn aanvoelen dat jij niet pluis bent en dat je ook niks in huis dat je niet-pluisheid compenseert.
Lekker voor je.

En het gaat ook niet beter worden met die oneindige cirkel van eenzaamheid voorwenden, maar uiteindelijk blijkt je werkelijke agenda dat je vindt dat je recht hebt op jonge vrouwen. Gelukkig doet karma zijn werk en zal je dat vermeende recht nooit kunnen verzilveren.

Qua vriendschap maak je nu ook alleen kans bij andere schijnheilige geilneven die wegens gebrek aan ruggengraat ook geen lot uit de vriendenloterij zijn.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:27:03 #178
441859 crew  Lenny77
pi_206759967
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je weet het wel maar toch blijf je er in volharden.

Echt hopeloos dit :')
Dat is wat ik wil zeggen: zelden iemand gezien met zoveel hardnekkig doorzettingsvermogen! Knap zelfs!

Nu nog juist toepassen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206760125
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat is wat ik wil zeggen: zelden iemand gezien met zoveel hardnekkig doorzettingsvermogen! Knap zelfs!

Nu nog juist toepassen...
Kom ik later op terug. We zullen zien volgende maand als ik aan mijn volgende sessie begin. Nu alvast gestart met NoFap, al helpt de AD daar ook bij natuurlijk.
pi_206760178
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je weet het wel maar toch blijf je er in volharden.

Echt hopeloos dit :')
Sorry hoor, maar ik heb toch echt meer vertrouwen in een professionele coach die zijn sporen verdient heeft dan een paar beta toetsenbordhelden. Sorry dat ik nu zo uithaal maar ga mij niet van triest gedrag betichten.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:46:27 #181
441859 crew  Lenny77
pi_206760199
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:41 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Kom ik later op terug. We zullen zien volgende maand als ik aan mijn volgende sessie begin. Nu alvast gestart met NoFap, al helpt de AD daar ook bij natuurlijk.
Denk je niet dat nog meer frustratie vanuit je NoFap het alleen nog maar erger gaat maken? Je gaat letterlijk iedereen wegjagen. Er hangt al genoeg frustratie rond je wat iemand feilloos kan oppikken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206760213
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar ik heb toch echt meer vertrouwen in een professionele coach die zijn sporen verdient heeft dan een paar beta toetsenbordhelden. Sorry dat ik nu zo uithaal maar ga mij niet van triest gedrag betichten.
:')_
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:47:38 #183
441859 crew  Lenny77
pi_206760216
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar ik heb toch echt meer vertrouwen in een professionele coach die zijn sporen verdient heeft dan een paar beta toetsenbordhelden. Sorry dat ik nu zo uithaal maar ga mij niet van triest gedrag betichten.
Een professionele coach stuurt geen foto's via WA van zijn vangsten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206760261
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Denk je niet dat nog meer frustratie vanuit je NoFap het alleen nog maar erger gaat maken? Je gaat letterlijk iedereen wegjagen. Er hangt al genoeg frustratie rond je wat iemand feilloos kan oppikken.
Ik ga met jullie de dialoog aan op het scherpst van de snede, daar vallen soms grote woorden maar ik neem elke feedback mee in mijn Operaties. Nu heb ik even tijd om tot bezinning te komen en hier tekst en uitleg te geven. Jullie tips waardeer ik zeer maar uiteindelijk is het de coach die de doorslag geeft. Hij krijgt er immers voor betaald.
pi_206760266
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een professionele coach stuurt geen foto's via WA van zijn vangsten.
Ik zie het als bewijs van bekwaamheid
pi_206760270
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar ik heb toch echt meer vertrouwen in een professionele coach die zijn sporen verdient heeft dan een paar beta toetsenbordhelden. Sorry dat ik nu zo uithaal maar ga mij niet van triest gedrag betichten.
Sow wat een uithaal, poehee. _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206760303
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:51 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik ga met jullie de dialoog aan op het scherpst van de snede, daar vallen soms grote woorden maar ik neem elke feedback mee in mijn Operaties. Nu heb ik even tijd om tot bezinning te komen en hier tekst en uitleg te geven. Jullie tips waardeer ik zeer maar uiteindelijk is het de coach die de doorslag geeft. Hij krijgt er immers voor betaald.
Ja en jij bent zo gek om hem nog te betalen ook..
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 13:55:01 #188
441859 crew  Lenny77
pi_206760318
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:51 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik zie het als bewijs van bekwaamheid
Nee dat is zeer onprofessioneel en ook nog eens heel makkelijk te neppen.
Je hebt gewoon een PUA in de arm genomen.
Die beta toetsenbordhelden van hier geven veel betere en oprechte tips dan die sukkel die jij nu hebt ingehuurd en jou alles zal zeggen wat je wil horen, anders is m zijn centjes immers kwijt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206760516
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee dat is zeer onprofessioneel en ook nog eens heel makkelijk te neppen.
Je hebt gewoon een PUA in de arm genomen.
Die beta toetsenbordhelden van hier geven veel betere en oprechte tips dan die sukkel die jij nu hebt ingehuurd en jou alles zal zeggen wat je wil horen, anders is m zijn centjes immers kwijt.
De adviezen die hier gegeven worden staan in mijn dossier verwerkt maar zoals ik al eerder schreef is niet alles haalbaar. Ik woon afgelegen en hier in de buurt is weinig te vinden. Even verhuizen lukt ook niet vanwege de woningnood.
  maandag 21 november 2022 @ 14:11:00 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206760546
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar ik heb toch echt meer vertrouwen in een professionele coach die zijn sporen verdient heeft dan een paar beta toetsenbordhelden. Sorry dat ik nu zo uithaal maar ga mij niet van triest gedrag betichten.
Maar als coach het beter weet, waarom vraag je het ons dan?
  maandag 21 november 2022 @ 14:13:04 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206760584
Stel je voor, je betaalt een coach, die stuurt jou foto’s van zijn ‘veroveringen’ om je lekker te maken. Je betaalt die coach nog meer. Maar je bent nog steeds eenzaam, maagd en komt geen stap verder.

:'(
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 14:13:14 #192
441859 crew  Lenny77
pi_206760588
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:09 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
De adviezen die hier gegeven worden staan in mijn dossier verwerkt maar zoals ik al eerder schreef is niet alles haalbaar. Ik woon afgelegen en hier in de buurt is weinig te vinden. Even verhuizen lukt ook niet vanwege de woningnood.
Met de trein 3 keer per week naar de stad is makkelijker/ beterkoop dan om de zoveel maanden naar de andere kant van de wereld reizen om het daar te proberen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206760592
Zoals al eerder gevraagd waarom die locatie volgens jou nou precies een belemmering is
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat trekt je dan specifiek aan in een studentenstad? Met 35+ val je inmiddels ruim boven de gemiddelde studentenleeftijd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 17:57 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En waarom zou je hier in de stad ineens niet tegenaan lopen? En wat is precies het voordeel van een studentenstad voor een 35+er?
Enige wat in de stad makkelijker kan is trieste foto's maken met vreemde jonge vrouwen in uitgaansgebied. Aangezien je daar waarde aan hecht is dat misschien de reden, maar daar blijf je heel selectief geen antwoord op geven
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206760636
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Met de trein 3 keer per week naar de stad is makkelijker/ beterkoop dan om de zoveel maanden naar de andere kant van de wereld reizen om het daar te proberen.
Alleen dit jaar hé

[ Bericht 7% gewijzigd door kiwikiwiwi op 22-11-2022 10:49:33 ]
pi_206760688
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Stel je voor, je betaalt een coach, die stuurt jou foto’s van zijn ‘veroveringen’ om je lekker te maken.
Nee. Het doel dient om bij mij het 'kritisch punt' te bereiken dat ik écht actie ga ondernemen.
pi_206760717
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:13 schreef Stepperoller het volgende:
Zoals al eerder gevraagd waarom die locatie volgens jou nou precies een belemmering is
[..]
[..]
Enige wat in de stad makkelijker kan is trieste foto's maken met vreemde jonge vrouwen in uitgaansgebied. Aangezien je daar waarde aan hecht is dat misschien de reden, maar daar blijf je heel selectief geen antwoord op geven
Om vrouwen aan te spreken, althans dat ik het doel waarvan ik het nog niet durf. Dat ik dan fotos ga zitten schieten is simpelweg een copingmechanisme.
pi_206760721
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:16 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Alleen dit jaar hé
Ben toch even benieuwd, hoeveel betaal je die coach eigenlijk?
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 14:22:21 #198
441859 crew  Lenny77
pi_206760746
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:18 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Nee. Het doel dient om bij mij het 'kritisch punt' te bereiken dat ik écht actie ga ondernemen.
Hoeveel meer actie kan je in godsnaam nog ondernemen? :?
Je zit al ver over het maximum man!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206760748
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:20 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ben toch even benieuwd, hoeveel betaal je die coach eigenlijk?
Zo'n beetje het advocatentarief.
  maandag 21 november 2022 @ 14:22:23 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206760749
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:18 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Nee. Het doel dient om bij mij het 'kritisch punt' te bereiken dat ik écht actie ga ondernemen.
Dat is zijn term?

En wat is dat punt? Een soort uiterste wanhoop? ‘Als ik nu niks doe, wordt het nooit wat’?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 november 2022 @ 14:22:45 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206760758
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:22 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Zo'n beetje het advocatentarief.
200 euro per uur?
The love you take is equal to the love you make.
pi_206760762
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 14:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat is zijn term?

En wat is dat punt? Een soort uiterste wanhoop? ‘Als ik nu niks doe, wordt het nooit wat’?
Het gaat om op vrouwen afstappen.
pi_206760771
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 14:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
200 euro per uur?
ongeveer
  maandag 21 november 2022 @ 14:25:13 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206760782
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:23 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
ongeveer
Hoe diep zit je inmiddels in de schulden?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 november 2022 @ 14:26:04 #205
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206760795
Hoe heb je die coach gevonden? Heeft hij ook een website?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206760798
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 14:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe diep zit je inmiddels in de schulden?
Ik heb een goed gevulde oorlogskas. 8-)
pi_206760814
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe heb je die coach gevonden? Heeft hij ook een website?
Je denkt toch niet dat ik dat hier ga posten? Het is niet voor niets een Speciale Operatie hé
  maandag 21 november 2022 @ 14:30:21 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206760850
Ja, die missies. Die verhalen kennen we.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206760858
[spoiler]Trouwens, hoezo woningnood? Als ik boven de polder vlieg zie ik meer dan voldoende ruimte.

[ Bericht 57% gewijzigd door kiwikiwiwi op 22-11-2022 10:49:57 ]
pi_206760865
Ik geloof hier allemaal geen reet meer van. Een depressieve werkloze die steeds aan het vliegen zou zijn, maar de bus naar de stad niet kan vinden. En wel geld zou hebben voor een 'coach' zonder website, maar wel 200 per uur vraagt. Jaja...sure :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2022 14:33:01 ]
pi_206760928
Dat vliegen is ook coping.
pi_206760964
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:35 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Dat vliegen is ook coping.
Sure :')
  maandag 21 november 2022 @ 14:38:26 #213
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206760967
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:27 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Je denkt toch niet dat ik dat hier ga posten? Het is niet voor niets een Speciale Operatie hé
Ik zie niet in waarom dat geheim is? Ik neem aan dat coach gewoon zijn beroep is, geen geheim agent ofzo.
Heb je gegoogled, is hij door iemand aangeraden, heeft hij zelf contact met je gezocht? Ben best wel benieuwd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die ruimte zie ik ook wel, maar niet zoveel woningen daar, de hoeveelheid nieuwe woningen, bouwmaterialen, bouwvakkers en investeerders is ook een probleem, niet de ruimte
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  maandag 21 november 2022 @ 14:42:14 #214
-1 #ANONIEM
pi_206761026
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:35 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Dat vliegen is ook coping.
Maar je kan dus vliegen, een coach betalen a 200 euro per uur, maar een simpele woning in de stad lukt niet. Zeg eens, waarom niet? Mijn vriendin zochten een maand of wat en hebben een super tof huurhuis in het centrum van een super leuke stad en zo rijk zijn we niet. Dus leg eens uit, meneer Soldaat :')

Je verhaal zit vol gaten (en ook die krijg je niet gevuld :+ )

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2022 14:42:55 ]
  maandag 21 november 2022 @ 14:42:55 #215
501343 kiwikiwiwi
pi_206761036
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik zie niet in waarom dat geheim is? Ik neem aan dat coach gewoon zijn beroep is, geen geheim agent ofzo.
Heb je gegoogled, is hij door iemand aangeraden, heeft hij zelf contact met je gezocht? Ben best wel benieuwd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen zin dat hij door toetsenbordhelden wordt lastiggevallen want dat brengt heel de operatie in gevaar. Het gaat uiteindelijk om de vrouwen, daar moet ik mij op richten. Vrienden kun je altijd nog krijgen.

En ja, dat vliegen is eigenlijk weggegooid geld want hier wonen imo de mooiste vrouwen. Doet mij ook weer leren dat ik dankbaar ben dat ik in Nederland ben geboren want in de bestemming waar ik was zag ik dat alle witte vrouwen, hoe blonder hoe meer aandacht ze kregen. Sta je in een bar is het de ene na de andere local die met de westerling komt praten. Allemaal natuurlijk naar insta vragen.
  maandag 21 november 2022 @ 14:43:00 #216
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206761040
Ik zet de klok vast gelijk voor een topic waar TS begint over enorme schulden die hij heeft gemaakt hiervoor.
  maandag 21 november 2022 @ 14:43:37 #217
501343 kiwikiwiwi
pi_206761054
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:43 schreef Hexagon het volgende:
Ik zet de klok vast gelijk voor een topic waar TS begint over enorme schulden die hij heeft gemaakt hiervoor.
Dat is een zorg voor later.
  maandag 21 november 2022 @ 14:45:21 #218
-1 #ANONIEM
pi_206761092
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:43 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat is een zorg voor later.
Vet aantrekkelijk, een maagd zonder zelfbeheersing maar met forse schulden. Yup, je bent echt een catch.
  maandag 21 november 2022 @ 15:03:03 #219
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206761480
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:42 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik heb geen zin dat hij door toetsenbordhelden wordt lastiggevallen want dat brengt heel de operatie in gevaar. Het gaat uiteindelijk om de vrouwen, daar moet ik mij op richten. Vrienden kun je altijd nog krijgen.
Ok, maar je kan wel aangeven of jij hem opgezocht hebt, of hij met jou contact opgenomen hebt?

Hmm bro's before ho's is toch juist het gezegde?

quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 14:42 schreef DW457 het volgende:

Je verhaal zit vol gaten (en ook die krijg je niet gevuld :+ )
:o moest lachen! (maar als het allemaal wel waar is, is het juist helemaal niet om te lachen)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  maandag 21 november 2022 @ 15:03:32 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206761491
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 14:42 schreef DW457 het volgende:

[..]
Maar je kan dus vliegen, een coach betalen a 200 euro per uur, maar een simpele woning in de stad lukt niet. Zeg eens, waarom niet? Mijn vriendin zochten een maand of wat en hebben een super tof huurhuis in het centrum van een super leuke stad en zo rijk zijn we niet. Dus leg eens uit, meneer Soldaat :')

Je verhaal zit vol gaten (en ook die krijg je niet gevuld :+ )
In het verleden zat hij ook al in de schuldsanering vanwege zijn missies. Dus waarschijnlijk in oude gewoonten vervallen.
  maandag 21 november 2022 @ 15:12:41 #221
-1 #ANONIEM
pi_206761612
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ok, maar je kan wel aangeven of jij hem opgezocht hebt, of hij met jou contact opgenomen hebt?

Hmm bro's before ho's is toch juist het gezegde?
[..]
:o moest lachen! (maar als het allemaal wel waar is, is het juist helemaal niet om te lachen)
Nee, dan is het zorgwekkend en alarmerend inderdaad.
  maandag 21 november 2022 @ 15:18:05 #222
495525 Stepperoller
Drammer
pi_206761697
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
In het verleden zat hij ook al in de schuldsanering vanwege zijn missies. Dus waarschijnlijk in oude gewoonten vervallen.
Als je doet wat je altijd al deed, krijg je wat je altijd al kreeg.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 16:30:05 #223
441859 crew  Lenny77
pi_206762897
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:22 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Zo'n beetje het advocatentarief.
Wauw.. ik ga ook PUA worden *O*

Sorry, ik vind het SCHANDALIG dat er mensen zijn die jongens/ mannen zoals jij zo enorm hard uitbuiten/ bezeiken.
En ok, je bent er natuurlijk zelf bij maar toch...
Wat zijn enkele voorbeelden van zijn tips?
Bv: de trein en meisjes aanspreken- je zei zelf al: 'wat zie je er leuk uit' (dus ik neem aan dat dat één van zijn tips is). En wat doe je dan? Het meisje zegt in het beste geval: oh euh.. dankjewel? Wat doe jij dan? Wat zeg je hierna?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 16:31:45 #224
441859 crew  Lenny77
pi_206762932
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:27 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Je denkt toch niet dat ik dat hier ga posten? Het is niet voor niets een Speciale Operatie hé
Raar dat je een professionele coach (dus officiële website en op zijn minst een soort diploma) niet wil neerzetten wegens privacy maar een random meid uit het vliegveld wel.
Meten met 2 maten noemen ze dat.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 21 november 2022 @ 16:43:10 #225
495039 Cupfighter
pi_206763170
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar even een zijsprong: ging je bewust af op jongere vrouwen en zoja, waarom?
In TS zijn geval herinner ik mij dat hij ooit gezegd heeft dat hij geen kans maakt bij oudere vrouwen omdat die al wijzer zijn en meer levenservaring hebben. Hij dacht dat een jong onbevangen persoon minder problemen zou zien in zijn gedrag daar ze nog geen rugzak hebben en hun redflag radar nog niet zo sterk was. Ook zou het dan niet zo opvallen dat hij geen ervaring had want die hadden zij immers ook niet.
Ik ging niet bewust op jongere vrouwen af.
Jongere vrouwen kunnen echt wel een rugzak hebben dat is dus een denkfout van TS
  maandag 21 november 2022 @ 17:07:08 #226
358953 Sick_Little_Monkey
kamehameha!
pi_206763711
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:55 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Nu met coach gaat het hopelijk beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom kun je op de vereniging geen gesprekje met een vrouw aanknopen? Gewoon een lulpraatje over het weer ofzo, zonder dat er meteen vanalles achter zit.
  maandag 21 november 2022 @ 17:16:16 #227
166143 George_of_the_Jungle
pi_206763950
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar ik heb toch echt meer vertrouwen in een professionele coach die zijn sporen verdient heeft dan een paar beta toetsenbordhelden. Sorry dat ik nu zo uithaal maar ga mij niet van triest gedrag betichten.
Een leraar/coach die je telkens zijn eigen prestaties laat zien is een slechte leraar (die een zelf een complex heeft voor zelfbevestiging).
  maandag 21 november 2022 @ 17:48:28 #228
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206764711
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wauw.. ik ga ook PUA worden *O*

Sorry, ik vind het SCHANDALIG dat er mensen zijn die jongens/ mannen zoals jij zo enorm hard uitbuiten/ bezeiken.
En ok, je bent er natuurlijk zelf bij maar toch...
Wat zijn enkele voorbeelden van zijn tips?
Bv: de trein en meisjes aanspreken- je zei zelf al: 'wat zie je er leuk uit' (dus ik neem aan dat dat één van zijn tips is). En wat doe je dan? Het meisje zegt in het beste geval: oh euh.. dankjewel? Wat doe jij dan? Wat zeg je hierna?
Eens, vandaar ook mijn vragen over de coach, ik heb daar ook mijn vraagtekens bij.
Je bent er wel zelf bij, maar niet iedereen staat even sterk in zijn schoenen. Als je iets heel graag wil, ben je soms ook bereid om dingen te geloven die je anders nooit zou geloven. Ik vergelijk het met de verhalen van mensen die zijn opgelicht door een internet-liefde, daar kent ook een deel best de verhalen van anderen, maar op de een of andere manier denken ze dat hun liefde toch echt wel moet bestaan.

Nu hoop ik dat dit verhaal niet waar is, maar het blijft dat er voldoende mensen zijn die misbruik maken van de zwakkere medemens :r
Overigens zijn er natuurlijk ook coaches waar je wel degelijk wat aan hebt en die je echt helpen. Maar in dit geval zou ik van zo'n coach wel een ander advies verwachten dan probeer het in het buitenland of spreek vrouwen in de trein aan.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 18:01:13 #229
441859 crew  Lenny77
pi_206764924
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 17:48 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Eens, vandaar ook mijn vragen over de coach, ik heb daar ook mijn vraagtekens bij.
Je bent er wel zelf bij, maar niet iedereen staat even sterk in zijn schoenen. Als je iets heel graag wil, ben je soms ook bereid om dingen te geloven die je anders nooit zou geloven. Ik vergelijk het met de verhalen van mensen die zijn opgelicht door een internet-liefde, daar kent ook een deel best de verhalen van anderen, maar op de een of andere manier denken ze dat hun liefde toch echt wel moet bestaan.

Nu hoop ik dat dit verhaal niet waar is, maar het blijft dat er voldoende mensen zijn die misbruik maken van de zwakkere medemens :r
Overigens zijn er natuurlijk ook coaches waar je wel degelijk wat aan hebt en die je echt helpen. Maar in dit geval zou ik van zo'n coach wel een ander advies verwachten dan probeer het in het buitenland of spreek vrouwen in de trein aan.
Zijn buitenland-missies doet ie wel al lang, ik denk niet dat dit van die coach komt?
Maar ik verwacht van een degelijke coach alleszins geen foto's via WA van gevangen prooi..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 21 november 2022 @ 18:05:17 #230
-1 #ANONIEM
pi_206764979
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 18:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zijn buitenland-missies doet ie wel al lang, ik denk niet dat dit van die coach komt?
Maar ik verwacht van een degelijke coach alleszins geen foto's via WA van gevangen prooi..
Yup, dat is gewoon ronduit sneu
  maandag 21 november 2022 @ 19:13:42 #231
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206766897
Ah versiercoach is natuurlijk geen beschermd beroep waar je een diploma of registratie voor nodig hebt. Iedere knuppel kan zich zo voordoen.
  maandag 21 november 2022 @ 19:22:18 #232
501343 kiwikiwiwi
pi_206767044
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 17:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]
En waarom kun je op de vereniging geen gesprekje met een vrouw aanknopen? Gewoon een lulpraatje over het weer ofzo, zonder dat er meteen vanalles achter zit.
Ja maar als je een slechte status hebt binnen de groep dan lukt het echt niet om een vrouw binnen groepsverband te versieren.
  maandag 21 november 2022 @ 19:22:40 #233
501343 kiwikiwiwi
pi_206767051
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:13 schreef Hexagon het volgende:
Ah versiercoach is natuurlijk geen beschermd beroep waar je een diploma of registratie voor nodig hebt. Iedere knuppel kan zich zo voordoen.
Dat hoeft ook niet. Het gaat om de resultaten.
  maandag 21 november 2022 @ 20:03:25 #234
358953 Sick_Little_Monkey
kamehameha!
pi_206767808
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ja maar als je een slechte status hebt binnen de groep dan lukt het echt niet om een vrouw binnen groepsverband te versieren.
"Zonder dat er meteen vanalles achter zit." Dus gewoon een gesprekje over ditjes en datjes zonder dat er seks van moet komen.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 21:00:37 #235
441859 crew  Lenny77
pi_206768832
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ja maar als je een slechte status hebt binnen de groep dan lukt het echt niet om een vrouw binnen groepsverband te versieren.
Je zit niet in een groep, dus je hebt geen slechte status. Jij denkt dat je een slechte status hebt in een groep.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 21 november 2022 @ 22:29:47 #236
458758 PabstBlueRibbon
pi_206770536
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 21:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je zit niet in een groep, dus je hebt geen slechte status. Jij denkt dat je een slechte status hebt in een groep.
Sommige mensen begrijpen niet dat perceptie subjectief is en kunnen niet bevatten dat andere mensen op een andere manier kunnen kijken naar dingen.

https://www.verywellmind.com/theory-of-mind-4176826
  maandag 21 november 2022 @ 23:10:29 #237
-1 #ANONIEM
pi_206770953
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat hoeft ook niet. Het gaat om de resultaten.
En de resultaten die jij hebt geboekt door die coach zijn...wat precies? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2022 23:10:50 ]
  maandag 21 november 2022 @ 23:56:39 #238
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206771209
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Dat hoeft ook niet. Het gaat om de resultaten.
Is er ook zo een versier coach voor vrouwen?

Ik heb hetzelfde als jou. Geen enkele man wil mij. Er wordt niet gekeken of gelachen naar mij door mannen.

Ik zou hier graag meer over willen weten.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  dinsdag 22 november 2022 @ 00:25:48 #239
3499 Claudia_x
pi_206771279
Gebruik dat geld voor de versiercoach in hemelsnaam voor een prostituee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 22 november 2022 @ 00:46:57 #240
493881 Akathisia
pi_206771336
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:01 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Daarom heb ik ook die coach in de arm genomen om mij stap-voor-stap te leren wat ik moet doen. Geloof me, hij is ervaren. Op whatsapp stuurt hij mij altijd foto's van zijn laatste vangst en dat zijn allemaal jonge vrouwen. Dus het kan...
Is zijn succes geboren uit de lessen die hij aan jou geeft? Dat lijkt me nogal een schammele aanname. Veel waarschijnlijker ligt het aan zijn uiterlijk en persoonlijkheid. Van hem een duw in je rug krijgen en een paar maniertjes overnemen (die waarschijnlijk beter passen bij iemand als hij) gaat denk ik weinig teweeg brengen voor jou. Wat vertelt hij je eigenlijk überhaupt, dat niet gratis online te horen valt?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 22 november 2022 @ 01:22:20 #241
493881 Akathisia
pi_206771415
Hmm beetje teruggelezen.

De fixatie van TS op jonge vrouwen is natuurlijk het resultaat van (porno en) het niet kunnen afsluiten van de jeugd. De enige (haalbare) remedie - naast het voltooien van een rouwproces - is het ervaren van een vrouw van zijn eigen leeftijd. De daaropvolgende realisatie zal namelijk zijn dat zo een ervaring in herhaling afdoende voldoening zal kunnen geven voor de resterende jaren van zijn leven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 22 november 2022 @ 01:55:32 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206771446
Interessant, TVP voor een vriend
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 22 november 2022 @ 02:14:48 #243
501343 kiwikiwiwi
pi_206771453
Oke oke, ik ga de komende week even goed tot bezinning komen. Jullie zijn nu even van mij af.
  dinsdag 22 november 2022 @ 07:32:30 #244
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206771657
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:20 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Om vrouwen aan te spreken, althans dat ik het doel waarvan ik het nog niet durf. Dat ik dan fotos ga zitten schieten is simpelweg een copingmechanisme.
Ik hoop dat je begrijpt dat het hartstikke bedreigend voelt als iemand zomaar foto’s van je maakt.
Hou daarmee op, echt iedereen die het ziet vindt je een enge creep. Het meisje in kwestie wordt er bang van en als je ze ook nog eens op het internet plaatst zoals je hier deed zal ze er slapeloze nachten van hebben als ze erachter komt.

Je bent al eerder in de problemen gekomen door hoe je dames benaderde, dat dat zo verdacht en bedreigend overkwam dat er ingegrepen werd.
Dit is ook een manier om in de problemen te komen, dat er ingegrepen gaat worden. Maar vooral, je jaagt het betreffende meisje dat je leuk vindt angst aan. Besef dat eens!

En dat klinkt door je hele manier van doen, missie, operatie en ga zo maar door. Het is een mindset die juist vrouwen wegjaagt, die maakt dat ze niet weten hoe snel ze weg moeten wezen. Het komt eng over.

Jij moet leren ontspannen. De spanning die je bij je draagt maakt dat vrouwen weg willen wezen. Dat is een enorme waarschuwing namelijk.
De enige uitzondering die heel,erg misschien mogelijk is is een dame die bat shit crazy is en waar je spijt van krijgt als haren op je hoofd. Elke maar een klein beetje normale vrouw maakt dat ze weg komt als er zo’n sfeer hangt.

Ik weet dat je het niet slecht bedoeld, maar probeer te begrijpen dat je signalen afgeeft die maken dat vrouwen zeer op hun hoede zijn. Dat je daar handelingen bij doet die dat versterken. Ongevraagd/stiekem foto’s maken is daar 1 van en een ernstige ook. De geforceerde manier van aanspreken helpt ook niet mee om dat beeld te verzachten.
Je komt niet over als die verlegen, maar lieve, man. Je komt over als een enorme red flag. Wat zeg ik, flag? Het luchtalarm gaat af…

Ga leren hoe je over komt op anderen, vrouwen in dit geval. Het zit niet in technieken om aan te spreken, het zit om hoe kom je over en dat is niet best kiwi…
Je mist een stukje empathie, je kunnen inleven in anderen. En dat is iets dat wel degelijk bijgeleerd kan worden. Maar dan moet je daar wel op richten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 22 november 2022 @ 10:04:07 #245
166143 George_of_the_Jungle
pi_206772680
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ja maar als je een slechte status hebt binnen de groep dan lukt het echt niet om een vrouw binnen groepsverband te versieren.
Het gaat niet om gelijk versieren. Gewoon een praatje maken, zonder dat er iets achter zit. Als je dat onder de knie hebt, en het geen uitdaging meer voor je is, begin dan pas eens te denken over versieren.
  Redactie Frontpage dinsdag 22 november 2022 @ 11:21:07 #246
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206773670
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 20:03 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Wonen in een grote stad geeft je als alleenstaande veel meer mogelijkheden om gelijkgestemden te ontmoeten. Hier zijn het alleen maar gezinnen of ouderen.
Nogmaals, kijk eens wat er in de dichtstbijzijnde stad te doen is en ga daar wat me doen.

Edit: ik lees dat het om neuken gaat, niet om 'activiteiten'. Dan ga je toch naar de hoeren? Als je normaal met mensen in contact wilt komen dan doe je dat via vrijwilligerswerk, sport, andere clubs etc.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 22 november 2022 @ 11:51:42 #247
501040 eudaemonia
pi_206774195
Dus deze dildo reist naar Azië om daar kleine vrouwtjes te neuken terwijl hij hier in Nederland te bang is om te poepen, of zelfs een normaal gesprek aan te gaan.

Wat een bullshit, en behoorlijk triest als het echt waar is.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  dinsdag 22 november 2022 @ 11:56:12 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206774269
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:51 schreef eudaemonia het volgende:
Dus deze dildo reist naar Azië om daar kleine vrouwtjes te neuken terwijl hij hier in Nederland te bang is om te poepen, of zelfs een normaal gesprek aan te gaan.

Wat een bullshit, en behoorlijk triest als het echt waar is.
Elders in de wereld slaagt hij er evenmin in om echt contact te maken.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 november 2022 @ 11:56:48 #249
501040 eudaemonia
pi_206774274
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:26 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Ik heb een goed gevulde oorlogskas. 8-)
Kan je niet gewoon beter naar Azië verhuizen, als het hier toch niet lukt?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:00:37 #250
501040 eudaemonia
pi_206774326
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:30 schreef Lenny77 het volgende:
Bv: de trein en meisjes aanspreken- je zei zelf al: 'wat zie je er leuk uit' (dus ik neem aan dat dat één van zijn tips is). En wat doe je dan? Het meisje zegt in het beste geval: oh euh.. dankjewel? Wat doe jij dan? Wat zeg je hierna?
Zou TS niet aanmoedigen om mensen in het OV aan te spreken :')
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:01:57 #251
493881 Akathisia
pi_206774345
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:51 schreef eudaemonia het volgende:
Dus deze dildo reist naar Azië om daar kleine vrouwtjes te neuken terwijl hij hier in Nederland te bang is om te poepen, of zelfs een normaal gesprek aan te gaan.

Wat een bullshit, en behoorlijk triest als het echt waar is.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Elders in de wereld slaagt hij er evenmin in om echt contact te maken.
Gaan jullie hier lekker op?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:02:33 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206774353
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:56 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Kan je niet gewoon beter naar Azië verhuizen, als het hier toch niet lukt?
Lees nou gewoon even beter. Anders moet ik TS nog aan je gaan uitleggen ook. }:|
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:03:01 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206774361
quote:
81s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:01 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]
Gaan jullie hier lekker op?
Hark at him.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:05:01 #254
501040 eudaemonia
pi_206774388
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Lees nou gewoon even beter. Anders moet ik TS nog aan je gaan uitleggen ook. }:|
yeah yeah yeah
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  woensdag 23 november 2022 @ 13:33:22 #255
468456 DjVero
pi_206789204
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:51 schreef eudaemonia het volgende:
Dus deze dildo reist naar Azië om daar kleine vrouwtjes te neuken terwijl hij hier in Nederland te bang is om te poepen, of zelfs een normaal gesprek aan te gaan.

Volgens mij las ik hier ergens dat het zelfs in Azië niet is gelukt. :D Het is als vissen zonder aas daar, maar goed
  zaterdag 26 november 2022 @ 00:16:03 #256
501343 kiwikiwiwi
pi_206825076
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:33 schreef DjVero het volgende:

[..]
Volgens mij las ik hier ergens dat het zelfs in Azië niet is gelukt. :D Het is als vissen zonder aas daar, maar goed
Ik ben in de Dominicaanse Republiek geweest en daarvoor in Azië. Lekker rond gereisd behalve dat ik 2 weken ziek was maar qua dames is het 3x niks. De westerse vrouwen worden op handen gedragen door de locals, begrijpelijk ook want de vrouwtjes zien er niet uit. Besef maar goed dat we een stel bofkonten zijn want in Europa wonen naar mijn inziens de lekkerste vrouwen.
  zaterdag 26 november 2022 @ 23:49:34 #257
458758 PabstBlueRibbon
pi_206835993
Jammer dat de slavernij afgeschaft zeg! Anders zou je kunnen sparen voor een lekker wijf en als je nog wat centen over hebt koop je een leuk jurkje voor haar en een dure hondenriem die je aan haar nek vastmaakt. En dan kan je haar in het openbaar uitlaten en dan is iedereen jaloers op jou. De mannen denken dan "Wow, wat heeft hij een succes! En wat is zijn vrouw zoveel mooier dan dat mormel waar ik het mee moet doen en waarschijnlijk zit ik daar de rest van mijn leven mee opgescheept." En de vrouwen staren met open mond naar het ding waarmee jij pronkt en wensen dat zij net zo mooi zijn als zij.

Het leven is niet eerlijk man. Nu zijn die wezens veel te zelfstandig. En wat doen ze eigenlijk hier op het forum? Vrouwen horen toch het huis schoon te maken en te koken? En in hun vrije tijd - als ze die tenminste verdienen wanneer ze gehoorzaam genoeg zijn geweest tegenover hun man - vijlen ze toch hun nagels of lopen ze met hun vriendinnen giechelend over straat en kopen ze kleren en lippenstift van het geld wat manlief met hard werken heeft verdiend? En vrouwen vinden het toch leuk om over maandverband te praten? En je kan hen altijd blij maken met een bos bloemen of plantje, maar koop geen cactus hoor, want uit de Donald Duck heb je immers geleerd dat Katrien heel boos wordt en die cactus tegen jouw harses smijt - dat is geen pretje met die naalden in jouw gezicht.

Pfff, wat is het leven ingewikkeld zeg. Waarom is het toch niet hetzelfde zoals jij dat heel lang geleden je hebt voorgesteld? En hellep, waarom verandert het ook elke keer?!!! :o
  zondag 27 november 2022 @ 00:28:12 #258
458758 PabstBlueRibbon
pi_206836242
Iedereen zich hier uitsloven voor jou, omdat ze het zo rot voor jou vinden dat je je zo alleen voelt.

Maar het komt niet eens bij jou binnen. Je leeft in jouw eigen wereld, je trekt jouw eigen negatieve conclusies, zonder dat je nagaat of het daadwerkelijk klopt wat je denkt. En vervolgens blijf je daar jouw hele leven in hangen.

Je klaagt dat iedereen zo gemeen en respectloos tegen jou is, maar je hebt niet eens door hoe jij op anderen overkomt. Snap je werkelijk niet dat vrouwen jou vermijden als je op zo'n manier over hen praat?

Nee, dat snap je blijkbaar niet en je gaat het nooit snappen. Alleen al hier op het forum hebben mensen het op zoveel verschillende manieren aan jou proberen uit te leggen, dus ik ga er vanuit dat het elders ook gebeurt. Maar het is alsof we tegen een boom aan het ouwehoeren zijn. Je hebt geen enkel schuldbesef en als mensen hier hun geduld verliezen omdat je schijt hebt aan hen of een arrogante bek opzet dat ze domme adviezen geven, dan bevestigt het voor jou weer dat iedereen zo gemeen is tegen jou.

Je hebt misschien nog nooit geneukt, maar je zit wel iedereen hier te naaien.
  donderdag 1 december 2022 @ 02:53:01 #259
500435 Belugastroop
pi_206888981
Vanaf plaatsen zoals Purmerend en Edam ben je met de bus binnen 20 minuten in de binnenstad van Amsterdam.
  zaterdag 3 december 2022 @ 12:08:40 #260
500435 Belugastroop
pi_206921475
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 23:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Jammer dat de slavernij afgeschaft zeg! Anders zou je kunnen sparen voor een lekker wijf en als je nog wat centen over hebt koop je een leuk jurkje voor haar en een dure hondenriem die je aan haar nek vastmaakt. En dan kan je haar in het openbaar uitlaten en dan is iedereen jaloers op jou. De mannen denken dan "Wow, wat heeft hij een succes! En wat is zijn vrouw zoveel mooier dan dat mormel waar ik het mee moet doen en waarschijnlijk zit ik daar de rest van mijn leven mee opgescheept." En de vrouwen staren met open mond naar het ding waarmee jij pronkt en wensen dat zij net zo mooi zijn als zij.
Dit is toch wel hoe het echt werkt in real life. Die hondenriem kun je ook figuratief zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')