Je bent nog niet bekend met user @Scrummie ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat het grapje duidelijk genoeg was?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent nog niet bekend met user @:scrummie ?
Je ziet me toch lachen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat het grapje duidelijk genoeg was?
Nee, flikker maar gewoon op.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:47 schreef Paul het volgende:
Jongens ik ben er bij voor de laatste minuutjes waar PSV scoort
Hier zit NIEMAND op te wachten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:47 schreef Paul het volgende:
Jongens ik ben er bij voor de laatste minuutjes waar PSV scoort
Ik denk dat die er toch wat te oud voor wasquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met John de Jong had PSV nog voor het kampioenschap gespeeld
Was ook geen beslissende speler. Ik denk dat Dombo de helden van weleer wat te hoog inschat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat die er toch wat te oud voor was
Wel een beslissende TD.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Was ook geen beslissende speler. Ik denk dat Dombo de helden van weleer wat te hoog inschat.
Grote club tegen een kleintjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom hij daarvoor naar de kant moet komen, het is toch geen tafelvoetbal.
Kansen krijgen wordt overschat in het hedendaagse voetbal.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
Heeft PSV na die eerste 10 minuten eigenlijk nog een serieuze kans gehad?
Hij is er in geslaagd om van psv de derde club van Nederland te maken. En dat is een prestatie in een competitie met Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een beslissende TD.
Laten Kitolano maar halen ipv Zerrouki.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:56 schreef Caland het volgende:
Kitolano heeft Feyenoord prima gescout
Jammer dat Sparta ermee aan de haal ging
Snap nog steeds niet waarom die niet gewoon kwamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:56 schreef Caland het volgende:
Kitolano heeft Feyenoord prima gescout
Jammer dat Sparta ermee aan de haal ging
@ZKA ANNOUNCE KITOLANOquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten Kitolano maar halen ipv Zerrouki.
DRT is een warm bad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil je nog een open deur inrammen?
Dat was het ook. AZ zwijnde gewoon weer eens en wij krijgen weer eens te weinig..quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 06:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was het ook. AZ zwijnde gewoon weer eens en wij krijgen weer eens te weinig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |